Episode 4

347 26 2
                                    


Okul bitmişti eve doğru ilerliyorduk Jisung ile o bir şeyler anlatıyor ama ben duymuyordum çünkü aklımda sadece Hyunjin vardı, benim uyuduğumu düşünüp bana söylediği şeyler.

Ne demek istediğini anlamaya çalışıyorum ve neden böyle davrandığını çözmeye çalışıyordum ama bir cevap bulamıyorum lisede bana yaptığı(ları) şeyler hiç de unutulacak gibi bir konu değil resmen tecavüze uğrayacaktım eğer son anda kurtarılmasaydım yinede altta kalır yanı yok.

"LİXİEE~Sana diyorum deminden beri duymuyor musun ?!!!" Yanımdan gelen ses ile Jisung'a döndüm "Ah şey Sung üzgünüm duymamışım bir daha söyler misin?" Dememle Jisung'un kaşları havalandı bana inanmaz bakışlar attı."Felix öğle arasından beri bir tuhafsın iyi misin sen bak biz çok yakın arkadaşız eğer bir şey olduysa söyle beraber çözüm bulalım kendini yıpratma,yoksa Hyunjin sana yine zorbalık mı yaptı!! Eğer yaptıysa gidip döverim,dövdürürüm de söyle hemen!"

"Ne yok zorbalık falan bir şey yapmadı,ama bu onu düşündüğüm gerçeğini değiştirmiyor " son cümleyi kısık sesle söylemiştim ve Jisung'un duymamasını umuyordum ama duymuştu şaşkın ve tek kaşı kalkmış bir şekilde bana bakıyordu kendimi açıklama gereği duyup olan biteni-Hyunjin'in uyuduğumu sanıp söylediği- her şeyi Jisung'a anlattım o ise bana şaşkınca bakıp elini çenesine koyup düşünüyordu ve en son konuşmaya başladı "Lixie bilmiyorum ama Hyunjin...acaba...yani nasıl desem ki...Senden hoşlanıyor olabilir mi?"

Kahkaha attım çok büyük bir şekilde gözümden yaş gelmişti o kadar gülmüştüm ki karnıma ağrı girmişti en son gülmeyi bırakıp Jisung'a baktım bana anlamaz bakışlar atıyordu,hemen konuşmaya başladım "Sungie~ Ay çok güldüm gözümden yaş geldi çok komik şakaydı,lütfen bir daha olmasın" Jisung sinirli bakışlar gönderip "Felix delirdin mi! Ne şakası saçmalama ayrıca lisede çocuğun gay haberi çıktı sonrasında bir anda kaybolup gittiya neden senden hoşlanmasın ki?"

"Jisung saçmalama bana zamanında zorbalık yapan hatta tecavüz edecek olan kişiden bahsediyoruz ayrıca zorba olmasa bile onca insan varken gelip bana mı aşık olsun saçma sapan konuşuyorsun yürü eve gidelim bir an önce bu konuyu daha fazla konuşmak istemiyorum." Diyip sinirle önden yürüyordum Jisung da peşimden koşup bana yetişmişti.

~~~~~~~♡~~~~~~~

Eve gelince önce Jisung ile bir şeyler yiyip ardından hemen duşa girdim çok garip ve yorucu bir günün ardından ılık duş iyi gelirdi. Duştan çıktım ve en sevdiğim pijamalarımı giyindim yatağa tam kendimi atacakken Jisung kapıyı çarpıp girdi bu da yerimden sıçramama sebep oldu tabii.

"Jisung! Manyak mısınn! Ödümü kopardın!" Jisung sinsi bir gülüş atıp bana yaklaştı "Hayır Sung bak olmaz sana sevmediğimi söylemiştim!" Ve yine Jisung üstüme atlayıp beni gıdıklamaya başladı evde kahkalarımız yankılanıyordu en son uzaklaşıp "Yeter Sungie~ ya! Yapma sevmiyorum diyorum " Jisung güldü ve çekildi.

"Tamam tamam seni güldürdüğüme göre Minho ile konuşmaya odama gidiyorum iyi geceler bebek civciv~" tam çıkacaktı kolunu tutup çektim "Hey, hey dur bakalım unuttum sanma anlat bakalım Minho ne iş he,aranızda ne var bakalım " kaşlarımı kaldırıp sordum Jisung gülümseyip ensesini kaşıdı.

"Ehem şey ya Minho bana çok iyi davranıyor yani iyi aramız arkadaşça konuşuyoruz işte başka ne olabilir ki" diyip gülümsedi bense inanmaz bakışlar atıp "Gerçek olanları soruyorum Sungie~ Hoşlandın ondan dimi?" Dememle Jisung kaslarını çattı.

"Ne hayır tabiki!Ne hoşlanması arkadaşım o hemde annemin arkadaşının oğlu yani"

"He yani annenin arkadaşının oglu olmasa hoşlanırsın anlamına mı geliyor"kaşlarımı kaldırıp sinsi bir gülümseme gönderdim

"Hayır ya hayır amına koyim ne aşkı! Yok öyle bir şey ben ona o gözle bakmıyorum aşık falan değilim olmam da"

"Sungie~ neden bu kadar yükseldin ki ben sadece şaka yapmıştım ama sonuçta aşk bu belli olmaz büyük konuşma derim" diyip göz kırptım.

"OF Felix ister inan ister inanma ama aramızda öyle bir şey yok,düşündüğün gibi bir şey yani" diyip çıktı odamdan arkasından güldüm bende ve yatağa atlayıp hızla telefonumu aldım elime bir sürü mesaj vardı bir gruba eklenmişim büyük ihtimal okul grubudur diyip önce gizli numaradan gelen mesaja bakmayı tercih ettim.

_____________________

+İlk defa uzun bölüm yazdım (630 kelime)belki daha uzun yazmaya çalışırım okunursa eğer ve sevilirse

+En heyecanlı yerde bitirdim değil mi biraz merak edin wjnsoqjqo diğer bölüm texting yazmaya çalışacağım.

+Aslında okunmuyor diye kitabı kaldırmayı düşünüyordum ama oy falan gelmeye,okunmaya başladı bende yazmak istedim saçma oluyor olabilir yazim yanlışlarım veya mantık hataları olursa kusura bakmayın,diğer bölümde görüşürüz kendinize iyi bakınn~ELS

Buraya kitap hakkında düşünce,görüş ve tahminlerinizi yazabilirsinizz~

school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin