Episode 10

199 19 49
                                    

(Yazar Pov)

Ryujin evine gitti.Yeji,Hyunjin ve Felix de beraber yürüyorlardı.

Hyunjin ile Felix birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı en son bu sessizliği Hyunjin boğazını temizleyerek bozdu.

"Şey,Felix bana gidelim o zaman hani Jisung ve Minho şeyya ondan"

"Aa hıhı evet gidelim"

Hyunjin sırıtarak önden yürümeye başladı tabii arkasındaki yüzü kıpkırmızı olmuş Felixden bir haber.

Yeji onlara bakıp gülümsedi.
--------

Hyunjin'in durması ile Felix de durdu arkasında ve önlerinde duran kocaman eve baktı ağzı açık kaldı Felix'in, ilk defa bu kadar büyük bir ev görüyordu ve bu evde bir gece mi geçirecekti gerçekten rüyada olduğunu düşünürken kabus olduğunu düşünmeye başladı çünkü bu evde Hyunjin ile beraber kalacaklardı.

Yeji içeri girdi ve Hyunjin ile Felix'e seslendi "Ben odamdayııım Hyunniee!"

Hyunjin kapıyı tutup Felix'e baktı ve Yejiye seslendi "ABİ YEJİ ABİ !!"

"Felix gelmiyor musun?"

"Aa şey geliyorum"

İkili içeriye girdi ve koltuklara oturdular.

Bir süre sessizliğin ardından Hyunjin ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi mutfakta yemek için bir şeyler hazırlayıp,Felix'in yanına oturup masaya yemekleri bıraktı.

"Acıkmışsındır dedim yiyelim diye atıştırmalık hazırladım başka istediğin bir şey olursa söyleyebilirsin,kendin de alabilirsin kendi evin gibi rahat et lix"

"Şey tamam,teşekkür ederim"

"Afiyet olsun"
______________

İkili bir süre bir şeyler atıştırdı ve Felix'in uykusu gelmeye başlamıştı gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı ve koltukta uyuya kaldı Hyunjin ise televizyona bakıyordu.

"Lix uykun geldi mi? benim biraz geldi de televizyonu kapatayım mı?"

"Felix,,"

Hyunjin,uyuduğunu görünce gülümseyip uyurken Felixi izlemeye başladı sonra boynu ağrımasın diye düşünüp Felixi uyandırmaya çalıştı dürttü ama kalkmayınca kucağına almaya karar verdi.

____________

Hyunjin,kendisinden küçük gri saçlı bedeni kucağına aldı dikkatlice ve odasına doğru ilerlemeye başladı,o sırada karşılarına Yeji çıktı ve Yeji gülmeye başladı.

"Yeji sussana görmüyor musun? Uyandıracaksın şimdi"

"Tamam tamam sustum da sen ne iş jinnie~ Felix uyuyor,ve senin kucağında"

"Uyuya kaldı bende rahat uyusun diye içeri götürüyordum yani yanlış anlama canım kardeşim"

"Hıhı öyledir neyse bende su içip yatacağım,,,, ha bu arada sakın gece yatak gıcırdatma sesleri gelmesin sizin yüzünüzden uyuyamazsam annemlere söylerim bak 'hyun eve erkek attı diye' haberin olsun canım jinnie hyungum~" diyip güldü.

"N-Ne ne yatağı ne diyorsun Yeji saçmalama aramızda öyle şeyler yok,,hey duydun mu nereye gidiyorsun bak bir de kaçıyorsun."

Hyunjin,Felix'i kendi odasına götürüp yatağına yatırdı ve üzerini de güzelce örttükten sonra kendisi de kanepeye yattı Felixi izlerken uyudu.

Sabah olduğunda önce uyanan Felix olmuştu kalktı ve uyuyan bedene baktı. Üzerinde duran örtüyü aldı eline yavaşça uzun bedenin üzerine örttü uzun olan bedenin uzun dağılmış siyah saçlarını kenara doğru eli ile itekleyip bir süre yüzünü inceledi ve kalkıp yavaş adımlarla aşağıya doğru indi.

school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin