(Felix Pov)
Eve gelip direk iğrenç günden kurtulmak istercesine kendimi banyoya attım Woojinin dokunuşlarını atmak için bacaklarımı kazırcasına,ağlayarak yıkamaya başladım.
Uzun sürenin ardından banyodan çıktım ve pijamalarımı giyinip hemen yattım.
Çok geçmeden kapı açılma sesi duydum ama o kadar yorgundum ki gözümü açacak hâlim bile yoktu.
Yanıma yattı saçlarımı okşayıp "Daha önce seni bulmadığım için üzgünüm lixiem,çok üzgünüm." Dedi ve Bir hıçkırık sesi duyuldu gözümü açmadan cevap verdim."üzülme sungie senin suçun değil beni aradığından eminim"
"Oydu değil mi Hyunjini mahvedicem onu öldürücem"
"Hayır Jisung sakin ol o beni bodruma götürdü evet ama oradan beni kurtaran da oydu"
"N-ne,ne yapmaya çalışıyor bu bir öyle bir böyle cidden amacı ne bunun"
"Bende bilmiyorum ama yine de onların tarafında olduğunu söyledi"
"O zaman daha dikkatli olmalıyız ben de Minhodan uzaklaşıcam"
"Hayır Jisung,Minho hyung bir şey yapmadı ki"
"Ama Felix,Minho da Hyunjinin arkadaşı ve sen benim için herkesten daha önemlisin çocukluk arkadaşım, ilk aşkımdın yani çocukken olan hisler" diyip güldü bu söylediği üzerine ikimizde sadece gülüyorduk en son uyumaya karar verdik.
Ve Jisung bu gece benimle beraber uyumak istedi ikimiz benim yatağımda beraber uyuduk.
~~~~~~~~~~~
Bu bölüm biraz kısa oldu ama asıl olaylara yavaş yavaş girmek istiyorum geçiş bölümü olarak da düşünebilirsiniz uzun zamandır bölüm atmadığım için üst üste attığımı da düşünebilirsiniz kwnfoqjdiw kendinize iyi bakınnnn
Gece yazdım eğer gece okuyorsanız iyi geceleer
Eğer gündüz okuyorsanız Günaydınn
BABAYY~ELS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}
Fanfiction"Ne demek okulun zorbasından hoşlanmak Felix ?!"