Episode 2 ~ Tanışma

514 32 36
                                    

Medya ile aşk yaşıyorum 🥺

---------------------------------------

Jisung: "Lix,Minho hyung bize okulu gezdirecekmiş,annemin bir arkadaşının oğluymuş."

Minho:"Annem rica edince kıramadım ama iyiki de kıramamışım."

Diyip Jisung'a göz kırpmıştı NE BENİM JISUNGUM İLE FLÖRT MÜ EDİYOR BU şimdilik takmamaya karar verdim ama sonra bunun hesabını soracaktım canım arkadaşım hanji'ye ve anladığıma dair mırıltılar çıkarıp yanlarından yürümeye başladım.

Okula gelmiştik çok heyecanlıydım Minho hyung bizi okulda arkadaşlarıyla tanıştırmak istediğini söylemişti ve bizimle yaşıt olan arkadaşları da varmış belki aynı sınıfta bile olabileceğimizi söylemişti çok heyecanlanmıştım çünkü ilk günden arkadaş edineceğim için çok mutlu olmuştum.

Minho: "Aha,bakın-bakın oradaki grubu görüyor musunuz?"

Jisung: "Evet,görüyoruz Minho,yani hyung"

Minho hyung normalde bizden büyükmüş ve jisung yine jisungluğunu yapıp minho hyunga saygı kelimesini sonradan söyleyip,düzeltmişti ve Minho hyungta gülümsemişti anladığı için gülümsememiştir heralde hem benim sincabım çok saf umarım hayallere kapılmaz.

Minho:"Neyse işte oradaki grup ile sizi tanıştıracağım hem ikisi sizinle yaşıt" diyip gülümsedi

Açıkçası sevmiştim Minho hyungu ama yinede çok erkenden güvenmemek gerekiyor öyle değil mi?. Neyse Minho hyung önden ben ve Jisungta arkasından onu takip ediyorduk. Jisungcuğum ile arkadan kısık ses tonu ile konuşuyorduk.

"Jisungcuğum,sabah tanımadığım birisini eve getirdiğini unutmadım benim bu konuda hassas olduğumu biliyorsun değil mi canım arkadaşım okul bitince nasıl olsa aynı eve gideceğiz, hem siz ne iş bakim he gülmeler falan dökül bakalım."

Tehditkar bir ses tonu ile cümlelerimi sıralamıştım Jisung da öylece kalıp bana baktı bir-iki dakika sonra ise o da benim gibi kısık tonla ve biraz korkmuş gibi yaparak yumuşak bir tavırla konuşmaya başladı.

"Lix~canım arkadaşım biliyorum tabikii ama tanıştınya işte hem çok iyi çocuk değil mi Minhocuğu- yani Minho hyungcuğum~bence sende sevdin,ayrıca n-ne ne işi arkadaşız sadece bebeğimm~ başka bir şey olsa söylerim~"

Ah bu çocuk beni cidden çok iyi tanıyordu nasıl yumuşayacağımı iyi biliyordu yine de yenilmek yok Felix hemen koy vermemem gerekiyor tehditkar ve korkutucu olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla

"Jisungcuğum,yumuşadığımı sanma bunu sonra konuşacağız kaçışın yok,haberin olsun canım."

Demiştim oda oflayarak "OF iyi be,zaten aynı sınıftaymışız kaçamam hiç." diyip dudak büzdü bense onun bu tatlı hallerine güldüm çünkü dudak büzünce tatlı oluyordu ve daha çok sincaba benziyordu.

O sırada Minho hyungun durması ile bizde arkasında durmuş ona bakıyorduk öylece önümüzde ise dört tane erkek duruyordu birisi çok yakışıklı gelmişti gözüme ve nedense bir yerlerden tanıyordum evet-evet bu yoksa lisede b-bana zorbalık yapan h-hyu-hyunjin hayır-hayır o olamazdı değil mi benziyordur.Öbürlerinde göz gezdirdim birisi çok tatlıydı tabii Jisung böyle dediğimi duysa beni keserdi kesin ama cidden çok tatlı ve tam tilkiye benziyordu.

Diğer çocuğa baktım ve anladığım kadarıyla tilkiye benzeyen çocuk ile sevgililerdi sanırım,kol kola girmişler gülüşüyorlardı,Minho hyung dikkatleri üstümüze çekmek için yalandan öksürdü ve dikkatleri üzerine çekmişti dört erkekde bizi süzüyorlardı açıkçası rahatsız olmuştum ama belli etmedim.

Minho hyung konuşmaya girdi.

"Merhaba arkadaşlar,bu yanımda gördüğünüz iki arkadaşımız okulumuza yeni transfer olan iki öğrenci..Bu Jisung...Bu da Felix iyi anlaşın tamam mı? Siz de kendinizi tanıtın" demişti bizi kendisi tanıtıp önümüzde duran dörtlüye kendilerini tanıtmalarını söylemişti 

Önce tilkiye benzettiğim çocuk söze girdi "Merhaba~memnun oldum ben Jeongin~ Bu yanımda gördüğünüz yakışıklı şaheser sevgilim olur adı Seungmin" demişti tam da tahmin ettiğim gibi sevgililermiş şahsen yakışıyorlardı da.

Seungmin ise bana gözünü bile kırpmadan bakıyordu ardından söze girdi "Felix mi? Lee Felix mi?" O soyismimi nereden biliyordu? Çok geçmeden cevap verdim.

"Evet,soyadımı nereden biliyorsun?"

"AMAN TANRIM FELIX INANAMIYORUM GERCEKTEN SEN MISIN?" Hiçbir şey anlamadım gerçekten kimden bahsediyor

"Anlamadım?..Beni tanıyor musunuz?"

"Ah Tanrım Felix,benim Kim Seungmin lisede ki hani"

"BİR DAKİKA CİDDEN Mİ? Yani lisedeki Seungmin şu hani bir çocuktan hoşlandığını söyleyip başımı şişiren Seungmin misin?" Diyip sanırım pot kırmıştım Jeongin bir bana birde ters-ters Seungmine bakıyordu.

"EVET,bak o zamanlar anlattığım çocuk ile el-eleyim" diyip Jeongin'e göz kırptı,Jeongin'in yanakları kıpkırmızı olmuştu utandığı her halinden belliydi ve çok tatlılardı gerçekten de inanamıyordum o zamanlar anlattığı çocuk ile sevgili olmuşlar.

"Felix,ben senin numaranı,seni çok aradım ama hiç bulamadım nerelerdeydin Tanrı aşkına ne zamandır seni aramıştım neyse neyse artık buldum,en best kankamı bırakmam"demisti Jisung bana bakıp güldü çünkü ona da Seungmin den bahsettiğim için biliyordu.

Minho hyung konuşmaya başladı.

"Neyse tanışıyor olmanız güzel iyi anlaşırsınız bu kaslı çocuk da Changbin olur..bu da Hyunjin,sonra daha iyi tanışırsınız zaten şimdi sınıflara gidelim hadi Jeongin hariç hepimiz aynı sınıftayız çünkü o bizden küçük~" diyip Jeongin'in yanağını sıktı Jeongin kötü kötü baktı elini ittirip Seungmine döndü.

"Ya aşkım,Minho hyunga birşey söyle" diyip sitem etmiş sevgilisine şikayet etmişti çok tatlılardı gerçekten Seungmin gülüp.

"Hyung,uğraşmasana sevgilimle"demişti Minho hyung da gülüp "Aman uğraşmadık sevgilinle"demis Jisungu kolunun altına almıştı ben en arkada tek başıma onları izlerken yanıma Changbin denilen kaslı çocuk geldi gerçekten de çok kaslıydı.

"Selam Felixdi değil mi az önce pek tanışma fırsatımız olmadı ben de Changbin sizden bir yaş büyüğüm ama bana istediğin gibi seslenebilirsin eğer birseye ihtiyacın olursa bana söyleyebilirsin"diyip içten bir şekilde gülümsedi bende içten bir şekilde gülümseyip

"Peki hyung birşey olursa söylerim teşekkür ederim~" Demiştim bir his vardı içimde..izleniyormuş hissi dönüp baktığımda Hyunjinin bana baktığını fark ettim göz-göze gelince hemen önüne dönüp yürümeye devam etti

Saçmalama Felix o lisedeki zorba Hyunjin değildir..yani umarım o değildir tek ümidim onun olmaması.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eveeet hazır mısınıız biraz daha olaylara gireceğiz aslında mini fic olmasını çok isterim ama kaç bölüm yazarım nereye gider şuan kestiremiyorum bakacağız jshfwhkw ~ Els

school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin