(Yazar Pov)
Okul çıkışı Ryujin ve Felix bankta oturmuş Yeji'yi bekliyorlardı Yeji ve Hyunjin onlara doğru geliyorlardı Felix şok olmuş bir şekilde ikilinin gelişine bakıyordu Hyunjin ve Yeji ne zamandır bu kadar yakınlar diye düşünmeden edemiyodu ve aklından binbir türlü fikir geçti sevgili olabileceklerini bile düşündü.
İkili yanlarına geldi Felix bir Yeji'ye bir de yanında duran Hyunjine baktı Yeji anlamış gibi hemen söze girdi.
"Ah şey bu Hyunjin kendisi benim ikizim olur sadece 3 dakika büyük benden" diyip gülümsedi Felix şokun üstüne şok yaşayıp level atlamisti neden bu kadar yakın olduklarını şimdi daha iyi anliyordu tabii.
Yeji,Ryujin'in koluna girmiş gülüşerek önden gidiyorlardı.
Felix ve Hyunjin'i arkalarında tek bırakmışlardı.
Uzun süre sessizliğin ardından Felix sessizliği bozup "Yeji ile kardeş olduğunuzu bilmiyordum" dedi.
Hyunjin gülümsedi "Okulda herkes bilir aslında Yeji'nin abisi olduğumu o yüzden yanına kimse yaklaşamaz,zaten ondan büyük durduğum için abisi olduğumu sanıyor herkes bende bozuntuya vermiyorum 3 dakika da olsa büyük olan benim"
Gri saçlı beden güldü.
"Hyunjin,kardeşini çok seviyor olmalısın"
"Evet onu her şeyden çok seviyorum çünkü o benim tek kardeşim"
"Güzel,yani bir ailen olması güzel demek istedim"
"O ne demek Felix? Seninde baban var yani,annenin vefât ettiğini duymuştum ama baban var en azından,hem eğer yani.. kendini çok yalnız hissedersen.. bende varım..arkadaşça yani"
"Evet bir babam var ama ona baba denilirse. Her neyse boşver aile sorunlarımı."
İkili tekrar sessizliğe bürünmüşken bu sefer bu uzun sürmeyen sessizliği Hyunjin bozdu.
"Neden Ryujinle sevgili olmadığın hâlde öyleymiş gibi davranıyorsun?"
"Ne"
"Duydun işte Yeji sevgili olmadığınızı söyledi."
"Şey aslında kimse bilmiyor aramızda kalsın olur mu?"
"Nedenini söylersen olur"
"Peki..Ryujin'in babası ve benim babam, anlaşma yapmışlar ve,,bu anlaşmaya göre de Ryujin ile sevgili olmamızı istediler evlendirmeye çalıştılar ama reşit olmadığımız için reşit olmamızı bekliyorlar." Bir süre nefes aldı ardından tekrar devam etti "Biz de babamızın dediği gibi sevgili rolü oynuyoruz ama tabiki evlendiremeyecekler planımız var ama bu plana göre mecburen sevgili olduğumuza herkes inanmalı"
"Neden,neden böyle bir şey yapıyor babalarınız,istemediğiniz sürece sizi zorlayamazlar"
Önde yürüyen iki kıza baktı ve gülümsedi "Evet,zorlamamalılar,zaten Ryujin ve Yeji birbirlerine deli gibi aşıklar"
Hyunjin gülümsedi ikiliye bakıp ve kısık tonda 'Bizde birbirimize deli gibi aşık olsak keşke' dedi.
Bir süre yürüyüşün ardından kafeye geldiler ve boş bir masaya oturup sipariş verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}
Fanfiction"Ne demek okulun zorbasından hoşlanmak Felix ?!"