Chapter 3

5 3 0
                                    

"Okay class kita hari ni ada murid baru... Yuna masuk" Pelawa Miss Jang.

Yuna lalu masuk dengan berani.Semua di dalam kelas terpaku melihat kecantikan Yuna itu.

"Yuna boleh kamu memperkenalkan diri kamu kepada kami semua" ujar lagi Miss Jang.

"Hi semua nama saya Jeon Yuna saya merupakan atlet bola tampar di sekolah lama saya dulu.Saya berharap semua akan melayani saya dengan baik" Ujar Yuna dengan penuh semangat.

semua murid di dalam kelas tersebut membisik bisik dan membuat Yuna tidak selesa.

"weh cantek gila dia doh"

"sapa dia weh dh lah atlet cantek lak tu".

"Gila woi dah lah cantek, atlet pastu pandai pergh full package gila woi"

[Si Eun POV]

"Cantik" gumam Si Eun dalam hati. Si Eun tetap menunjukkan riak wajah yang kosong kepada Yuna.

[End Si Eun POV]

[Yuna POV]

"eh dia bukan laki aku terserempak kt Hera Palace tu ke?" gumam Yuna dalam hati. Jantung Yuna tidak menjadi tidak keruan apabila ternampak Si Eun memerhatikannya.

[End Yuna POV]

"Okay Yuna, Yuna boleh duduk sebelah Si Eun" ujar Miss Jang. "Si Eun ah kamu bimbing Yuna ni tau cikgu harapkan kamu saja." Ujarnya kepada Si Eun. Si Eun hanya menganggukkan kepalanya tanda setuju.

Yuna lalu duduk disebelah Si Eun.

"Hi I hope we can be friend" kata Yuna kepada Si eun. Si eun hanya mengangguk lalu sambung membuat latihan matematiknya.

"bapak dry budak ni dia angguk je??cubalah cakap Hi ke nama awak sape ke single ke tinggal kat mana ke anak sape ke" gumam Yuna dalam hati sambil memaki Si Eun yang berperangai seperti batu itu.






                
                  To Be Continued..

Untouchable ; 박지훈  [Complete]Where stories live. Discover now