Chapter 10

1 1 0
                                    

"ajak ke tak ajak ke tak hm" gumam Yuna dalam hati sambil menilik Si Eun yang belajar di sebelahnya.

Si Eun yang nampak tingkah laku Yuna yang aneh tersebut lalu memandang Yuna dengan pelik.

"kau dah kenapa tengok tengok cucuk mata kang" Ujar Si Eun. "halah kau ni tengok pun marah hm" Balas Yuna dengan cemberut.

"Si Eun sebenarnyakan"

"Sebenarnya apa?"

"senanyakan"

"SENANYA APA"

"SI EUN SI EUN YANG LAGI PANDAI LAGI HENSEM YINI KAU NAK TAK KELUAR DENGAN AKU ARINI? BUKAN GI DATE TAU KAU JANGAN PIKIR BUKAN BUKAN.  Aku nak kau ajar aku mana nak buat matematik ni hah ko kan pandai HEUEHEUEHEUEHEJEUEHEIRNRHEBSDMDBDK UHUK UHUK" ujar Yuna dengan muka yang tidak bersalah.

"Bila petang ke" balas Si Eun.

"Haah petang ni dalam pukul 4 macam tu pukul 3 aku ada training volleyball.
ko tunggu lah aku ko tengok aku main kat dewan indoor tu hah tak lama sekejap je training tu pejam celik pejam celik abis nah" Ujar Yuna.

"huh aku?tunggu kau?" tanya Si Eun dengan muka tidak percaya.

"Ala Si Eun boleh lah sekejap je tu tak lama halah ko ni hah" cemberut Yuna.

"hah yelah yelah nanti aku tunggu ko abis training."

"YEAY SAYANG SI EUN".Yuna lalu memeluk Si Eun yang duduk disebelahnya itu tercegat dengan tindakan Yuna itu.

[time skip]

Si Eun mengambil tempat duduk nya dan memerhati Yuna yang fokus berlatih tersebut.Secara tidak sedar, Si Eun tersenyum apabila melihat kecantikan dan gelagat comel Yuna semasa berlatih.

"comel jugak dia ni" gumam Si Eun dalam hati. Yuna ternampak Si Eun memerhatikannya lalu Si Eun memalingkan wajahnya yang merah itu.

"Si Eun-na aku dh abis training jom gi cafe belajar" Senyum Yuna kepada Si Eun yang lagi malu tersebut.

"jom" balas Si Eun dengan ringkas.

[Cafe]

"Boleh tahan bebal ko ni ye" pandang Si Eun kearah Yuna yang menggaru kepalanya yang tidak gatal.

"hehe sorry lah hah sebab tu aku nk belajar mathematic kat ko, ko kan pandai" senyum Yuna.

"ceh" balas Si Eun.

Sewaktu mereka berdua leka belajar, Yuna memerhatikan jam yang hampir pukul 9 malam tersebut.

"Si Eun dah lewat dah ni jom balik" Ujar Yuna kepada Si Eun yang lagi belajar di sebelahnya.

"Oh ok jom" balas Si Eun.

"wow Yeon Si Eun bukan main eh kau dh ada girlfriend sekarang ni HAHA"

Si Eun dan Yuna lalu memalingkan wajah ke belakang kepada si empunya suara.

"kau nk apa?" balas Si Eun



       




                
                   To Be Continued

Untouchable ; 박지훈  [Complete]Where stories live. Discover now