Chapter 7

6 2 2
                                    

Yuna mula tersenyum sinis melihat wajah Sungkyung yang mula takut dan geram. "kau better tutup mulut kau.Kalau kau bongkar rahsia tu kau tau lah nasib kau kat sini." Bisik Sungkyung kepada Yuna dengan penuh amarah.

Yuna menunjukkan senyuman kepada Sungkyung lalu beredar dari tempat tersebut.

"YAAA JEON YUNA KAU DENGAR TAK" Jerit Sungkyung dengan nada yang geram tetapi Yuna tidak mengendahkannya.

"First day dah camni apalah nasib aku camni hm tak sangka pulak si bodoh tu sekolah kat sini " gumam Yuna dalam hati lalu menuju ke kelas.

Sewaktu Yuna sampai di dalam kelas,
Yuna ternampak Si Eun seperti dibuli oleh rakan sekelas sendiri tetapi Si Eun terlihat tenang.

Si Eun yg fokus belajar tersebut lalu melepaskan 'earpod' nya lalu memalingkan wajah kepada rakan sekelas dengan pandangan yang tajam.

"apa masalah kau?" Ujar Si Eun dengan nada mendatar. Yuna lalu mengambil tempat duduknya dan berpura pura tidak mendengar perbualan mereka.

"Woah Yeon Si Eun? is it my fault? oh okay sorry" Balas lelaki yang membuli tersebut. Rakan sekelas lain hanya ketawa apabila melihat kejadian tersebut.

"Lain kali kalau orang tak kacau kau, jangan kacau orang faham? ada otak pakai lah jangan otak tu jadi hiasan ja" Si Eun lalu memalingkan wajahnya ke depan lalu menyambung pelajarannya.

Yuna hanya menjadi batu setelah mendengar kata kata Si Eun tersebut walaupun tidak ada kena mengena dengannya.

"Hi Yuna" Yuna lalu berhenti mengelamun setelah namanya dipanggil oleh seseorang.

"Ohhh hii" jawab Yuna dengan kekok.

"Hi im Chaerin and I am your classmate!" jawab Chaerin dengan riang.

"Yuna ni atlet volleyball kan? Chaerin selalu tengok Yuna dekat TV.Yuna cool gilaaa macam artis dah Chaerin tengok. Dah lah pandai, cantik lepastu atlet memang PERGH" Ujar Chaerin dengan teruja. Yuna lalu senyum kekok kerana dia rasa sangat malu.

"Eh eh dia ni lebih lebih lak" balas Yuna dengan malu.

"hah petang ni jangan lupa kita ada training volleyball jangan tak datang lak nanti" Ujar Chaerin lalu beredar dari situ.

"petang ni ada training eh kalau camtu time tu boleh lah aku buat kawan tapi si ahli sihir ada tapi lantak lah perempuan tu" gumam Yuna dalam hati lalu mengeluarkan buku untuk subjek seterusnya.






                    To Be Continued

Untouchable ; 박지훈  [Complete]Where stories live. Discover now