Chapter 4

4 3 0
                                    

Yuna menjadi tidak keruan dan tidak tentu arah apabila melihat gurunya menerangkan formula matematik.

Dia memandang Si Eun disebelahnya yang fokus dengan keterangan yang guru jelaskan.

Yuna terpaku melihat Si Eun menyiapkan soalan matematik yang sangat sulit untuk dibuat itu dengan mudah."Dia ni makan apa siot senang betul dia buat pergh bukan calang calang laki ni dia selesaikan soalan ni cenggitu je noh" gumam Yuna dalam hati

Si Eun perasan Yuna memerhatikannya dari tadi lalu memandang Yuna dengan tatap hairan. "Kau dah kenapa Yuna pandang aku camtu" Ujar Si Eun.
Yuna tersedar lalu memandang ke arah yang lain.

"A-a-a-a tak paham HAH TAK PAHAM AKU TAK PAHAM APA CIKGU TU TERANG" Balas Yuna dan menahan malu.

"Oh mana kau tk paham?" Ujar Si Eun. "Semua semua aku tak paham tak paham langsung" kata Yuna dengan selamba.

Si Eun memandang Yuna dengan tatapan "ko biar betul".

"Haih camni ko pindahkan nombor ni kt sini pastu nombor ko darabkan bla bla bla bla bla bla" Terang Si Eun kepada Yuna yang seperti otak udang itu.

Yuna ni memang pandai orangnya tapi dia sangat lemah dalam mata pelajaran matematik tapi dia sangat mahir dalam mata pelajaran English.

"OH PAHAM PAHAM" Ujar Yuna dengan senyuman di bibirnya.Si Eun mula menjadi gugup setelah melihat senyuman manis Yuna itu lalu menyambung membuat latihan matematik yang cikgu berikan.

[rehat]

"nak ajak ke tak ajak ke tak ajak ke tak ajak ke tak" gumam Yuna dalam hati yang ingin mengajak Si Eun ke kantin dan makan bersamanya.

"Si Eun nak tak ko makan ngan aku sesama kat kantin" Pelawa Yuna kepada Si Eun. "tknak tk lapar" balas Si Eun dengan ringkas lalu menyambung belajar.

"ko ingat aku nk sangat ke makan ngan ko halah halah" gumam Yuna dalam hati yang memaki Si Eun itu.Yuna lalu keluar dari kelas itu lalu menuju ke kantin.








To Be Continued

Untouchable ; 박지훈  [Complete]Where stories live. Discover now