Chapter 15 (last)

4 1 0
                                    

"ssaem, saya terima tawaran tersebut" ujar Yuna dengan serious.

"Good, kamu boleh pergi Spain Sabtu ni ya " Balas Ssaem.

"Wait sabtu ni?"

"Yes sabtu ni. They are waiting you at there Yuna." Ujar Ssaem.

"Okay Ssaem...saya minta diri dulu" ujar Yuna lalu beredar dari tempat tersebut.

Dia asyik memikirkan Si Eun akan keseorangan dan hubungan mereka berdua akan menjadi 'long distance relationship'.

(Time skip)

"Si Eun - na aku pergi Spain sabtu ni..kau ada tak masa esok? Jom kita hangout sebelum aku pergi.." tanya Yuna.

"Boleh je anything for you" ujar Si Eun dengan senyumannya. Sebenarnya Si Eun juga sedih tetapi dia rasa dia bukan siapa siapa untuk menghalang Yuna untuk mencapai impiannya.

Pada hari jumaat tersebut, mereka meluangkan masa bersama sama pada setiap masa.

"HAHAHAAH SI EUN ASAL MUKA  KO CAMTU AHAHAHAHAH" ujar Yuna apabila melihat gambar Si Eun yang diambilnya tadi.

"ALAH BIARLAH DIA NI BARU COOL" balas Si Eun dengan muka penuh bangga.

"EH ELEH KO COOL APA CAMTU PELIK ADALAH AHAHAHAHAHAH" ujar Yuna dengan nada menyakat.

"CEH" balas Si Eun dengan cemberut.

"Alah merajuk ke? Ala baby baby baby ni panas ke nak cendol" ujar Yuna dengan nada pelik.

"Ko ni kan memang nak kena" Ujar Si Eun lalu mengejar Yuna.

"Buekkk kejar lah kalau boleh MAUANAMSHSJAHSKSH" balas Yuna.

Secara tidak sedar, mereka lupa bahawa ini adalah kali terakhir mereka meluangkan masa bersama sama sebelum Yuna pergi.

(Airport)

"Yuna anak eomma jaga diri sana tau jangan nakal nakal" ujar eomma Yuna.

"Yuna tau lah eomma, eomma jaga diri sini tau. Appa jaga diri juga gak tau hah" Balas Yuna.

Yuna melihat sekeliling yang mencari kelibat Si Eun.

"Maybe dia taknak datang kot" gumam Yuna dalam hati.

"Eomma Appa bubye Yuna pergi dulu" Ujar Yuna dengan senyuman nipis.

"JEON YUNA"

Yuna lalu melihat kebelakang dan melihat Si Eun yang mengejar dari belakang lalu memeluk Yuna dengan erat.

"Yuna mian lambat" Ujar Si Eun.

"Takpa" balas Yuna.

"Kau dah hafal tak ayat aku bagi kau semalam?" Ujar Si Eun sambil memandang Yuna dengan serious.Yuna hanya mengangguk sambil menahan air matanya.

"Tengo novio.Su nombre es Yeon Si Eun. (I have a boyfriend. His name is Yeon Si Eun" Ujar Yuna sambil memandang Si Eun dengan sayu.

Si Eun lalu memberi ciuman kilas di bibir Yuna.

"Jaga diri kat sana tau" Ujar Si Eun.

"Ofc u too.Si Eun wait for me okay" Balas Yuna dan Si Eun menganggukkan saja.

"I will wait for you Jeon Yuna, my love"









                        .The End.

Untouchable ; 박지훈  [Complete]Where stories live. Discover now