✎ᝰ┆ Ku Akir
-----
꒰ INFP ꒱
✦ seventeen ✦
𓂋 29 February
𓂋 179 cm | 66 kg
𓂋 "some flowers bloom at night when everyone is asleep."Akir, tidak banyak bercakap orangnya. Lebih suka kurungkan diri daripada bersosial. Kadang ketinggalan dengan isu semasa. Lebih suka bermain permainan video daripada membaca. Suka makan semua benda yang ada cheese. Cuma aktif bila bersama orang yang dia rapat. Power sukan chess walaupun kawan-kawan dia tak label benda tu satu sukan.
◖═══════════════════════◗
◖═══════════════════════◗✎ᝰ Kisyaf Yazed
-----
꒰ ESTP ꒱
✦ seventeen ✦
𓂋 3 August
𓂋 185 cm | 75 kg
𓂋 "the important thing was to love rather than to be loved."Kisyaf, emosinya cepat berubah dan sedikit panas baran tapi kawan-kawan dia panggil itu sebagai emosi-Kisyaf. Nampak garang tapi dalam hati ada taman. Seorang lelaki yang berseni dan pandai melukis. Kadang-kadang dia cari duit dengan melukis. Nyawa dia yang pertama ialah bilik seni dia kemudian baru keluarga dia. Allergic kepada seafood dan kopi tapi suka minum Caremel Machiato. Athletic basketball sekolah dan seorang ketua.
◖═══════════════════════◗
◖═══════════════════════◗✎ᝰ┆Raja Ilyas Solihin
-----
꒰ ESFJ ꒱
✦ sixteen ✦
𓂋 1 January
𓂋 175 cm | 63 kg
𓂋 "everyone needs a fantasy."Ilyas Solihin bin Ilyasa, agak soft orangnya tapi boleh tahan menyakitkan hati bila dia buka mulut. Seorang yang bising dan ramah dengan orang lain. Kalau dia tak ada tempat tu jadi agak sunyi. Kawan-kawan dia risau tinggalkan dia sorang sebab dia tak ada basic life skills. Anak manja dan kaya-raya dari lahir. Suka makan ayam goreng popcorn dan tak suka makan sayur. Nampak kecik tapi seorang atlet pelari pecut. Sentiasa bermain tapi satu kali dia serius, tanahpun boleh goyang.
◖═══════════════════════◗
◖═══════════════════════◗✎ᝰ┆ Wan Ahmad Marzuq
-----
꒰ INTP ꒱
✦ seventeen ✦
𓂋 23 March
𓂋 184 cm | 68 kg
𓂋 "i hope to be stronger tomorrow."Marzuq, kalau dekat luar dia akan cakap sepatah-sepatah sebab dia nak kekalkan tittle lelaki cold. Sebenarnya seorang yang kuat merajuk dan love language nya ialah physical touch. Takut serangga dan seorang yang pembersih. Chef of the group dan lebih gemar menulis. Suka makan dessert tapi ada lactose intolerance. Player basketball sama macam Kisyaf.
◖═══════════════════════◗
◖═══════════════════════◗✎ᝰ┆ Qayyid Al-Ameerul
-----
꒰ ISFJ ꒱
✦ seventeen ✦
𓂋 3 July
𓂋 180 cm | 70 kg
𓂋 "perfection is found in accepting your imperfections."Qayyid, mix arab sebelah ibu. Lebih cenderung cakap bahasa inggeris sebab dia rasa insecure dengan suara dia masa cakap bahasa melayu. Agak pendiam dan bercakap bila perlu. Selalu leraikan pergaduhan antara kawan-kawan dia. Kiranya dia macam father of the group. Gemar membaca dan peminat tulisan-tulisan Marzuq. Gemar makan nasi goreng dan makanan yang Marzuq masak. Player volleyball sebab bagi dia volleyball tak perlukan banyak interaksi sebab gelanggang lebih kecil berbanding basketball.
╔═══°∴,*⋅✲══〖✰〗══✲⋅*,∴°═══╗ ╚═══°∴,*⋅✲══〖✰〗══✲⋅*,∴°═══╝
Theme song: Your Text by Sundial
YOU ARE READING
Highschool Sweetheart
Teen Fiction"Her smiles make me feel butterfly." [Point of view seorang lelaki yang jatuh cinta kepada perempuan yang dia rasa selekeh. Akir, satu-satunya ahli yang tiada teman wanita di dalam kumpulannya mahu membuktikan bahawa dia juga boleh ada teman wanita...