Ani jsem se nenadála a uviděla Justinův zděšený obličej.
Pohled Faith
,, To tě přejel traktor nebo ses vysekala ? Ale o tom druhým pochybuju ,jelikož na skateboardu si uměla už v břiše tvý mamky ." Uchechtl se Armani. Miluju jeho smysl pro humor.
,, Asi tě sklamu ale je to to druhý " Semkla jsem rty k sobě ale potom je roztáhla do úsměvu. Justin asi ani nezaregistroval náš rozhovor .
,, Panebože Faith ! Co se ti stalo ! " Zařval přes celé školní parkoviště až jsem poskočila. Přiblížil se ke mně.
,, Jussi klid ." Dala jsem mu ruce na hruď. Pokoušela jsem se ho uklidnit ale marně.
,, Prostě to byla nehoda. Ber to klidně ,jelikož mi nic není a nic se mi nestalo " pousmála jsem se , abych odlehčila situaci ale ihned můj pohled spadnul dolů. Fajn ,neumím lhát .
,, Klidně ? Faith ... Máš odřený bok a příjde mi ,že dokonce i kulháš ! " řekl už potišeji .
,, Prosím tě mohlo to být horší ! Bylo to jenom takové nedorozumění ... " byla jsem už celkem naštvaná z toho jak se staral a byl ochranitelský. Dyť to je jenom modřina . Z naší hádky nás vyrušil Calvin.
,, Faith půjdem to už ošetřit " oznámil mi. Jenom jsem na něj kývla hlavou a můj pohled spočinul zas na Justinovi. Ten však svůj pohled měl na botách , tak jsem se otočila a vyšla za bráchou,, Sedni si sem " ukázal na lavičku , která byla na chodbě. Poslušně jsem si sedla a Calvin mezi tím připravoval dezinfekci . Argh ! Nechci dezinfekci.
Přiložil mi vatičku s dezinfekcí na bok . Ihned jsem se zvedla a poutekla od něho tři metry . ,, Ještě jednou to ke mně přiblížil a věř mi ,že už si .." Přerušil mě .
,, Tak jo , klid Faith. Je to jenom dezinfekce " zasmál se nad mým tvrdohlavým chováním. ,, Jestli nechceš ,aby ti to zhnisalo ,tak pojď sem ať ti to můžu ošetřit !" Řekl a rukou zas poukázal na lavičku . Poraženě jsem si sedla na lavičku a čekala až ke mně zas tu věc přiloží. ,, Sssssss , ne tak to nevydržím " znovu jsem se zvedla z lavičky . ,, Faith no tak ! " Křiknul na mě. Já jsem jenom překrývala rukama bolavé místo . Calvin asi pochopil , že já si to prostě jen tak ošetřit nedám.
,, Tak dobře . Jenom pro něco dojdu. Zůstaň tu , hned jsem zpět " jenom jsem přikývla na souhlas.Pohled Calvina
Nešel jsem pro něco ale pro někoho. V pohodě je , že nebudu mít zapsaný pozdní příchod , jelikož vysvětlím , že moje "šikovná" sestřička měla nehodu. Podle mě ale toho kluka nesrazila. To by neudělala , protože je za
1) hodná , ta by neublížila ani mouše.
2 ) sistě jako malá byla na skateboardu úplný trdlo ale potom se to naučila skvěle
3) už ani nevím , prostě by ho nesrazila ..Je opatrná .
Šel jsem do třídy , kde by měla mít hodinu Faithina třída . Zaťukal jsem na dveře od třídy a rovnou vešel .
,, Ehm Dobrý den ,já jen bych si chtěl vypůjčit Justina Biebera kvůli jednomu problému."
,, Aaaaaa Calvine Walkere ,neměl by jste být náhodou ve třídě ? A kde je vůbec vaše sestra ? " Vypískla naštvaně. Tak ta dneska nemá dobrou náladu.
,, Nejsem ve třídě kvůli jednomu problému a moje sestra je toho součástí ,proto tu teď není ." objasnil jsem ji . Kdybych ji řekl , že Faith čeká dole s odřeným bokem ,tak by si pro Faith vlastnoručně došla a dotáhla ji sem.
,, A mohu vědět o jaký problém se jedná pane Walkere ? " věděla ,že lžu, proto nasadila svůj vítězný úsměv .
,, Pan ředitel mě požádal ať to nikomu neříkám ." mrkl jsem na ni.
,, Tohle si ke mně dovolat nebudete ! Seberte se s Bieberem a vypadněte z moji třídy ! " Vykřikla .
Justin si stoupnul a společně jsme odešli .
,, Calvine .. Co se stalo Faith ! "
,, Ále ,naše hysterka nechce dezinfekci na ten krvavý bok a jelikož má tu ránu hlubokou ,tak ji to musím vyčistit ,jinak by se ji tam mohla dostat nějaká infekce atd. "
,, A co mám dělat já ? " Poukázal Justina na sebe.
,, Ty máš za úkol ji uklidnit." Pozastavil jsem se . ,, Hele Justine já vím , že ty k ní něco cítíš a neboj nikomu to neřeknu ale ona si toho zažila celkem dost a nechce ,aby ji někdo znovu ublížil . "
,, O čem to mluvíš ? " Zeptal se mě .Pokroutil jsem hlavou na náznaku , že mu to neřeknu . Jediný ,kdo by mu o tom ublížení měla říct je Faith . ,, Jenom ti tímhle chci říct ,že ona k tobě taky něco cítí , jenom si to nechce přiznat. Ty to možná nevidíš ale když je s tebou je doopravdy šťastná a hlavně je sama sebou ." dořekl jsem svůj dlouhý , pravdivý monolog. Došli jsme k Faith .Pohled Justina
Hned ,jak jsem ji uviděl jsem zrychlil krok. Furt si přidržovala ránu. ,, Justine ,co tu děl.. " Skočil jsem ji do řeči . ,, Slyšel jsem ,že nechceš vyčistit ránu ,tak tě jdu přivěst na jiné myšlenky." vysvětlil jsem ji. Usmála se na mě . Jak já ten její úsměv MILUJU !
Vzal jsem si ji levým bokem na klín ,aby měl Calvin dobrý výhled na ránu . Faith se do mě celá zachumlala. Byla strašně drobňoulinká a roztomilá !
Čelo jsem si položil na její . Vychutnával jsem si pocit její přítomnosti. Přiložil jsem ruku k její bezchybné tváři a heboulince ji hladil. Oba jsme zavřeli oči a začali se pomalinku přibližovat. Okolní svět pro nás neexistoval . Už jsme se dotýkali nosy a Faith se neodtáhla. Měli jsme oba pootevřené rty . Stačila jen chvilka a ochutnal bych je.
,, Tak a je to. " rozrušeně jsem otevřeli oči a trošičku se odtáhli ale furt jsme byli v objetí. Všiml jsem si , že její náramky sjely níže . Uviděl jsem její celkem dost fialové otlačeniny na zápěstí.
,, Faith prosím tě , co se ti stalo ? "
Řekl jsem chraplavým šeptem.
,, no to je taky z toho skateboardu ..." nervózně mrkala.
,, Tohle se ti nemohlo stát ze skateboardu .." kroutil jsem nevěřícně hlavou. Bolelo mě to vidět ji takhle ublíženou.
,, Justine prosím nech to být . " Položila mi její malinkaté ručičky na hruď.
,, Justine ,mohl bys ji trochu natočit ke mně ? Chci se ji ještě podívat na kotník. "
Poslechl jsem ho .Faith jsem chytl za pas a trošku pootočil.
Calvin ji sundal botu a začal nějak kroutit kotníkem. Spojil jsem svoje ruce na Faithiným bříšku a hluvu položil na její rameno. Chováte se jak zamylovaný pár ... křikl na mě mozek ale i tak jsem se nehodlal odtáhnout. Bylo mi takhle příjemně.
,, Faith máš ten kotník naražený ,takže pár dnů nepůjdeš do školy ."
,, To nejde .. už nemůžu meškat." protestovala.
,, Tak aspoň do konce tohodle týdne .."
,, Tak dobře " rezignovaně sklopila hlavu.
,, Justine odvezl bys ji domu ? " Optal se mě Calvin .
,, Jasně , že ano ale chci ,aby jela ke mně ." zaradoval jsem se.
,, Tak dobře. Rodičům to potom vysvětlím ."-------------------------------
Tak a je tu další díl . Moc s dílem nejsem spokojena ale i tak si ráda přečtu vaše názory.
Abych pravdu řekla tahle kapitola měla být úúúúplně jiná.
Dneska se nechci moc rezepisovat takže papapap. :)
❤️😊😊❤️❤️
ČTEŠ
Arrowsland [POZASTAVENO]
Teen FictionJe opravdu těžké se nezamilovat do své/ho nejlepšího kamaráda / ky ale když si moje city našli jeho/ ji nemá cenu proti nim bojovat. Faith si v minulosti zažila opravdu tvrdou realitu ,proto se zamilovat nechce. Jakoby její city prostě odešli ... ...