,, Calvin jim to rozhodně vysvětlil" uraženě si založil ruce na hrudi. Jejda,je jak malej...
Pohled Faith
I po té naši malé hádce mě odvezl domů. Justin trval na tom ,že mě doprovodí ,až před dům.
,, Tak ahoj a kdyby se cokoliv stalo ,tak mi zavolej ." řekl rodičovsky.,, Neboj , tati .." Zasmála jsem se mu. Je snad horší než můj táta.
,, Večer ti napíšu. " obejmul mě. V jeho obětí se cítím strašně krásně. Vždy mě s ním obejme jeho vůně a dvě silné ,potetované paže ve kterých se cítím ,jako by mě ochránil úplně před vším. Ale nejvíce mi bylo příjemné ,jak mě hladil jemně nechtíkama po zádech. Bohužel jsem se musela z jeho objetí po chvilce vyprostit a jít domů.
Kulhavým krokem jsem došla do kuchyně kde jsem uviděla obědvat Calvina s Holly.
,, Faith ! " Ani jsem se nenadála a začal mě mačkat v objetí. Ahoj brácha , jo mám se fajn .. jenom bych chtěla mít ostatní kosti v těle v pořádku tak .. nechceš mě třeba pustit ?! Pomyslela jsem si ale brácha asi číst myšlenky neumí ,jako Edward Cullen ,proto jsem zůstala v další medvědím objetím. Však nespěchej .. Sarkasticky se moje podvědomí zasmálo.
,, Co noha ? Neudělalo se ti potom špatně ? Zapomněl jsem tě totiž upozornit na to že by ti mohl klesnout tlak.." No to si nějak zapomněl ..
Zahrnul mě dalšími otázky ,ale šli jedním uchem dovnitř a druhým ven. Spíše jsem pokukovala po Holly . Byla krásná a od pohledu se mi zdála hodná.Třeba bych mohla mít druhou kamarádku. První je totiž moje bláznivá mamk ,který jsem slíbila ,že bude vždy na prvním místě , dokonce jsme si i jednu dobu říkali BFF. Calvin si všimnul ,že ho zcela ignoruju ,proto změnil téma .
,, Jo ,ehm Faith tohle je moje přítelkyně Holly." poukázal. Holly na mě pohlédla a usmála se .
,, Holly." podala mi ruku.
,, Faith " ruku jsem ji přijala. Měla jemnou ručku. Holly koukla po Calvinovi.,, Já , nechám vás tu . " Omluvně se na nás koukla a chystala si vzít kabelku .Zvedla se od stolu.
,, Ne to je v pohodě. Chci ,aby si tu zůstala . " Zastavila jsem ji. Zaskočeně na mě pohlědla.
,, Já tu nebudu překážet , rozhodně si potřebujete o něčem promluvit. " zakroutila hlavou a svůj zrak přemístila na své hrající se prsty.
,, Nepřekážíš lásko ." ihned ji odpověděl Calvin. Jo ,tak ten v tom je až po uši. Kouknul na mě s prosebným pohledem.
,, Já bych potřebovala od tebe pomoc. Musím se nějak vysprchovat a bojím se ,že bych se v koupelně nějak smekla ,takže tě prosím o to ,aby si tu zůstala teda pokud chceš . " Pousmála jsem se mile.
,, Jasně ,že chci a moc ráda ti pomohu." úsměv mi obětovala.
Nejdříve jsem šla do pokoje si vybrat nové oblečení a odložit si moji školní tašku. Jako oblečení jsem si vybrala pohodlné ,tmavě modré tepláky ,které byli trochu volné k tomu růžové tílko a hlavně spodní prádlo.
Došla jsem do koupelny ,kde na mě už čekala Holly.,, Já jenom kdybych , ehm ,nevím ,jak to říct ale nikdy jsem žádnou kamarádku neměla kromě moji mamky takže .."
,, V pohodě. "
Nakonec ta moje sprcha nedopadla tak strašně jak sem čekala. Čekala jsem ,že i ta druhá noha bude obvázaná. Naštěstí jsem se nevysekala jak jsem přepokládala protože se většinou sklouznu i když mám obě nohy v pořádku. Nebude to Faith ,náhodou tím ,že si čistíš zuby a u toho si meješ hlavu ? Nakonec jsem se v pohodě převlíkla a šla do pokoje odnést věci. Dokulhala jsem do postele ,kde jsem si chtěla pustit nějaký film nebo zkouknout nějaká videa.
Uslyšela jsem ,jak se moje pokojové dveře otevřely. Zrak jsem odvrátila od MacBooku a zaměřila na dveře.,, Hele Faith , já jenom , potřebovala bych si promluvit .." Zavřela za sebou opatrně dveře a popošla k mé posteli kde se posadila na okraj. Dovyšplhala jsem se do sedu.
,, Jen na začátek chci říct ,že tvého bratra opravdu miluju a nehodlám ho opustit.
Víš on mě změnil. Já jsem byla totiž ta co se lidem posmívala a ubližovala . Doteď si nadávám za to ,jak jsem se chovala. A ..no .. když mi tvůj bratr řekl ,že by se mnou chtěl chodit tak jsem to musela příjmout ..." Začala mluvit s přivřenými oči. Její krásně dlouhé hnědě vlasy ,které měla vyčesanou na pěšinku ji přikryly tváře. Cítila jsem i jak se její dech trochu zrychlil. Já .. nikdy jsem neuměla mluvit s holkama o holčičích "věcech" jako jsou kluci,první pusa nebo kopačky atd. Většinou tyhle věci ze mě musela mamka tahat ,ale jako vždy,marně. Prostě nejsem moc rozmluvný člověk. Mě musíte dát čas. Musíte mě poznat.,, Jak musela ? " nepochopila jsem. Tady mi něco nehraje.
,, Holky mě do toho donutily. Byla to totiž sázka. Holky chtěli abych tvého bratra oblbla a potom odkopla. Ty holky ,co se mnou o to vsadili ho znají . Faith .. já ... já jsem tvého bratra neznala ,myslela jsem si ,že to je nějaký ňouma nebo tak . Přijmula jsem to , chvíli jsem dělala ,jak tvého bratra miluju a jsem s ním šťastná ale když už holky chtěli abych ho odkopla tak .. prostě jsem to nedokázala. Zamilovala jsem se do tvého bratra.." Jak tohle může někdo udělat ? To je teď in ranit člověka ?
,, I kdyby to byl ňouma tak ho tím raníš , tohle jsem si o tobě nemyslela. Jak ti teď mám jako věřit ,že mého bratra miluješ ??!!"
Rozhodila jsem rozhořčeně rukama !,, Faith prosím tě , miluju ho ! Jinak bych se ti s tímhle nesvěřuju. Jen tě chci poprosit ,aby si mu to neřekla , opustil by mě a to já nechci !Moc mi na něm záleží .."
Zaleklo se ji v očích. ,, Nikdy jsem neměla kluka ,který by mě miloval tak jako Calvin .." Dodala šeptem.,, Víš co Holly ? Dokaž mi ,že mého bratra miluješ a neřeknu mu to. Pochop ,že Calvina opustilo hodně holek. Vždy ho to strašně bolelo i když nechtěl ukázat tu slabou stránku tak jsem to poznala. "
,, Já mu tohle neudělám , slibuji ! " Chytla mě za ruce a pevně je stiskla.
,, Dobře věřím ti ... " Pousmála jsem se.
Holly potom odešla z mého pokoje dolů za Calvinem. Zrovna když jsem se natahovala pro MacBook tak brácha mi vlítl do pokoje. To nemůžu mít chvíli klidu ?
,, Jedu odvést Holly domů. Zatím nevím ,kdy se vrátím.." Kývla jsem na souhlas.Konečně jsem si mohla pustit nějaký film. Gejša. Skvělý film ale zároveň je i trochu smutný. Po hodině odehranného filmu se mi začala víčka zavírat ale probudil mě zvuk zvonku. Rychle jsem otevřela oči a vyhoupla se z postele. Asi si Calvin zapomněl klíče. Když byl malý ztrácel nebo zapomíná klíče furt. Jendou si je zapomněl ve škole a už se nenašli. 3x spadly do toho stejnýho kanálu. Jednou na tréninku , dokonce i ve dveřích. Calvin ,když byl malej ,tak byl pořádný číslo.
Otevřela jsem dveře ale moje očekávání bylo špatné. Ten kdo na mě čekal ve dvěřích toho jsem pro dnešek měla už fakt dost ...
,, Dylane ?! "
-----------------------------------
Tak ,tohle je celý díl. Má celkem 1123 slov. Vím ,že dlouho žádný díl nebyl ,ale prostě ten čas nebyl. Podle mě to teď všichni tuto dobu zname. Bohužel ,ale nenesu moc dobrý zprávy.
Prostě teď mi přicházejí ty dny kdy jsou písemky+ výlet+ soutěž tohle všechno v jednom týdnu ,takže .. asi víte co to znamená ...
Doufám ,že se dnešní díl líbil. Komentujte, dávajte votes a mám vás ráda ❤️❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Arrowsland [POZASTAVENO]
Novela JuvenilJe opravdu těžké se nezamilovat do své/ho nejlepšího kamaráda / ky ale když si moje city našli jeho/ ji nemá cenu proti nim bojovat. Faith si v minulosti zažila opravdu tvrdou realitu ,proto se zamilovat nechce. Jakoby její city prostě odešli ... ...