Kapitola osmá

192 15 1
                                    

,, Dylan " obejmul mě.

Pohled Justina

Měl jsem v sobě asi dva panáky . Já osobně bych si nedal ani jeden ale Sophie mě donutila . Prý abych se více odvázal . Já se ale nechci odvázat . Chci být s Faith a dělat různá kraviny a smát se s ní . Vidět její úsměv je .. Sophie postavila přede mě dalšího panáka ale já zavrtěl hlavou . ,, Ne už nechci '' řekl jsem rázně. Nelíbilo se mi kam to vedlo. ,, Suchare '' kopla do sebe přede mě postaveného panáka zlatavé tekutiny . Potom se otočila a šla tancovat na parket . Abych pravdu řekl nemyslel jsem si ,že je takováhle Sophie . Myslel sem si ,že po večerech klábosí s těma jejíma poskokama a lakuje si nehty nebo probírají dnešní trendy atd. a né ,že chodí každý den na párty kde se opijí a flirtuje. Už mě nebavilo sedět na té barové židličce . Otočil jsem se a koukal na moře . Uviděl jsem Faith která hraje kohoutí zápasy s dvěma kluky a nějakou malou holčičkou . Takhle jsem se dnes chtěl bavit . Vstal jsem a hodlal jít za nima ale něčí tělo přede mnou mě zastavilo. Zaostřil jsem na dotyčného a uviděl samozřejmě Sophii . ,, Co si jako myslíš že děláš ?! " Vypískla. ,, Nebaví mě to tu . Jdu se bavit jinak " odpověděl sem ji . ,, No jak myslíš ale až budeš fňukat z toho ,že si tu svoji drahocenou Faith ztratil tak nechoť za mnou " mrkla a odešla . Vím kam tímhle mířila . Zoufale jsem si sednul na své místo . Najednou někdo křiknul mé jméno . ,, Justine .." ten hlas bych poznal i na dálku. Faith ... nenene ona sem teď nesmí jí ! Sophie by ji teď mohla vše vyžvanit. Otočil jsem se a uviděl zadýchanou Faith . ,, Jussi pojď se s náma bavit . " Vzala mě za ruku a už mě chtěla odtáhnout z baru . Rychle jsem svoji ruku vytrhl z její . ,, Ne já nikam nejdu !" Řekl jsem tak trochu více nahlas . ,, Ale Justine vidím ,že se tu nudíš a kluci které jsem potkala jsou strašně fajn . Pojď ,seznámím tě . " Usmála se na mě a znovu mě vzala za ruku. Rychle jsem ji škupnul až málem Faith spadla . Naštěstí udržela rovnováhu ,, Nejdu ." křiknul jsem . Faith se mi podívala do oči a chvilku mezi námi bylo ticho . ,, Justine co se stalo ? " Vytvořila se ji mezi obočím malá vráska. Opravdu je mi líto ,že se k ní takto chovám . ,, Jdi si zpátky za těma frajírkama . " Odsekl jsem vyčítavě . ,, Tobě snad vadí ,že se bavím s někým jiným ? " Neodpověděl jsem . ,, Co se to s tebou stalo ..." Tiše řekla ale já ji slyšel . Sklopil jsem hlavu . ,, Faith .." řekl někdo. Zdvihl jsem hlavu . Uviděl jsem kluka stejně starýho jako já , akorát s černými vlasy. Faith se na něho otočila . ,, .. vše v pořádku ? " Optal se ji . ,, Jojo je , jdem znovu do moře ? " Falešně se něj usmála . Vím ,že je zklamaná z toho jak sem se k ní teď zachoval. ,, Jop " odpověděl ji ten kluk ale potom pohlédl na mě . ,, Dylan " napřáhl ke mě ruku . ,, Justin " pevně jsem mu stiskl ruku . Stisk mi oplatil.
Faith a ten Dylan zmizeli a já se znovu nudil na barové židli .

Pohled Faith

Absolutně sem nepochopila Justinovo chování . Co to mělo znamenat ?! Provedla sem mu snad něco ? Z přemýšlení mě vyrušilo mávání před obličej . ,, Země volá Faith " zasmál se mi Dylan. Zahlanala jsem otázky z přemýšlení a podívala se na moře. V moři byl Cameron se Sydney která se snažila aspoň strčit Cam do vody . ,, Jdem za nima ? " Jenom jsem kývla a sedla si vedle Sydney . Voda tady dosahovala výšky asi tak nad kotníky víc ne . Sydney byla strašně roztomilá holčička . ,, Řekni nám něco o sobě Faith . " Usmál se na mě Cameron . ,, Dobře ... Moje celé jméno je Faith Bethany Walker . Je mi 18 let . Žiju tady v Californii už od malinka . Mám bratra Calvina . Chodíme spolu na Californskou střední . Rozumím si více s kluky , protože mi holky prostě nesedí a ani mi nikam nevadí ,že se s nimi nebavím . Miluju sporty . Strašně ráda jezdím na skateboardu , dělám gymnastiku a hraju basket . Mám i svoji partu kamarádů ,která je naprosto skvělá . Mám taky i svého nejlepší kamaráda ,což je Justina . " dořekla jsem . Celou dobu jsem se usmívala ale když došlo na poslední větu tak jsem trochu zesmutněla . Kluci na mě zaujatě koukali . ,, Co je ? " Rozesmála jsem se. ,, Kam chodíte vůbec do školy vy ? Ještě jsem vás neviděla na naší škole .." ,, Já nechodím do školy . Mám pár kšeftů takže si už vydělávám. " řekl Dylan . Kšeftů ? Zajímalo by mě jaký ... ,, No a já už sem na vysoký . Na architektuře . " Řekl mi zas Cameron . Sydney se začala třást zimou . ,, No tak mi už půjdeme z vody ,princezno." usmál se na svoji sestřičku Cameron . Vzal ji do náruče a položil ji do deky . Sydney se zabalila do chlupaťoučlého županu s kapuckou která měla medvědí ouška . Přehodila jsem přes sebe taky ručník ,abych se trošku zahřála . Najednou se rozezvonil něčí mobil . Mobil do ruky uchopil Dylan a koukl se na volajícího . Trošku se zamračil . ,, Tohle musím vzít . " Řekl , vstal a odešel .

Pohled Dylana

,, Ano Graysone ? " Řekl jsem do telefonu.
,, Tak co ,jak to s ní jde ? " Zeptal se.
,, Byl jsem s Cameronem na pláži a uviděli jsme ji . Seznámit se s ní byla hračka a ještě lehčí byl ten její kamarád . Myslím ,že se jmenoval Justin . Ale musím uznat ,že vkus na holky teda máš . Je to kočka a ještě k tomu se nechová jak fiflena . Skvělý výběr . " Uznal jsem.
,, Hlavně nezapomeň ,co máš za úkol ! Budeš mít za to celkem tučnou odměnu ! Tak očekávám skvělou práci ! "
,, Neboj prosím tě . Tahle bude lehká . Dokonce bych si s ní mohl tak trochu pohrát .. "
,, Hlavně mě ji prosím tě dones v pořádku .. Potřebuju ji živou. "
,, Ano Graysone . " hloupě jsem se pousmál a vypnul hovor . Těš se na peklo , Faith .

---------------------------------
926 slov . Já mám takové pravidlo aspoň 1000+ a zas jsem to neudělala :D Omlouvám se že díl nebyl strašně dlouho ale já to musím dohonit v učení . Doufám že dnešní díl líbil . 😊✌🏻️

Arrowsland [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat