Ráno mě probudí řev mého budíku. Nesnáším pondělní rána ! Rychle budík vypnu a zalehnu znovu do postele . V tom se však rozezvoní druhý budík. Musím mít nastavených vždy více budíku v mobilu hlavně v pondělí , jinak bych nevstala . Jelikož mi už došla trpělivost ,chodit furt vypínat budík ,tak hodlám vstát. Dojdu rovnou do koupelny ,kde si udělám ranní hygienu a vyčistím si zuby. Potom dojdu ke své skříni a vyberu si oblečení. Vzala jsem si šedé tričko s krátkým rukávem nad pupík , myslím ,že se tomu říká croptop a černý džínový kraťasy . K tomu ještě zavážu červenočernou kostkovanou košili. Moc módě nerozumím ,takže mi to je někdy opravdu jedno ,jestli jdu do školy v teplákách. A stejnak oblečení si ani nenakupuji , naštěstí . Kupuje mi ho mamka ,protože mě dotáhnou do nákupního centra ... HA ! nikdy ... Nesnáším nakupování nebo spíš mi to příjde nudný . Místo toho abych v obchoďáku trčela pět hodin ,tak jdu ,buď na skateboard nebo s kamaráda ven .
Dojdu dolů do kuchyně ,kde si vezmu jablko a mléčný koktejl v láhvi. ,, Faith dnes tě do školy odvezu já .'' ozvala se mamka za mnou . ,, Dobře už jdu k autu.'' řekla jse ji nazpět.Dala jsem si do uší sluchátka. Zaposlouchala jsem se do Calvina Harrise a při tom koukala z okénka na míhající se krajinu. Vyrušilo mě až luskání před mým obličejem. Sundala jsem si sluchátka. ,, Co..co je mami ? '' řekla sem dropet naštvaně. ,, Jsem tu s tebou tak laskavě nebuť drzá a ..'' . Dala jsem si sluchátka znovu do uší. Je mi opravdu jedno co brebentí !
Zastavili jsme na parkovišti před školou. Už sem uviděla naší partu a uviděla i jeho. Justina Biebera . Idola všech holek . Každá by s ním chtěla být aspoň jednu minutu v životě. Na chodbách ho svlíkají pohledem až z toho jsou vlhký . Ne nedělám si srandu. Vypracované tělo , vlasy nagelované nahoru , stylové oblečení . Prostě oblíbenec . No .. a tohle je můj nejlepší kamarád . Nemysleli jste si že ? Ale známe se už 13 let . Neměla jsem ve školce a ve škole moc kamarádů no spíš vůbec , protože sem prostě jiná . Pamatuju si jak mě ve školce když mi bylo 5 zachránil od šikanující bandy .Bylo to příšerný , ještě doteď si pamatuju tu přezdívku " vlezdoprdelková Walker " Od té doby je z nás nerozlučitelná dvojka. Ale to je jiný příběh.
Došla jsem ke svojí partě která se skládala z Justina , Ryana , Harryho , Nialla a Armaniho. Jsme skvělá parta z toho polovina je ve školním basketbalovém teamu. ,, Ahoj '' usmála jsem se na všechny . Justinovi se rozjiskřily oči . Má ty nejhezčí oči na světě ! Věřte mi. Justin si mě přitáhl k sobě a obejmul mě . Dal mi ještě pusu na tvář . ,, Ahoj kočko , dneska ti to sluší '' řekl mi Justin. S klukama jsme si začli povídat o všem možném ,než zazvonil zvonek . Rychle jsem se s nima rozloučila a šla do šatny se převlíct na tělák . Kluci ho mají taky ale mi máme tělák bohužel oddělený , takže sem tu sama . S žádnou holkou si ve škole nerozumím ,proto se tak strašně bavím s klukama . A abych pravdu řekla vůbec mi to nevadí. Vzala jsem si na sebe kraťásky a tílko na kterým bylo napsáno ,, Okey , but first coffee '' celkem trefný i když teď preferuji spíše černý čaj . . Vyšla jsem na stadion. Učitelka už něco začala mluvit a já ji úspěšně ignorovala . Najednou k nám přišel klučičí team kde byli kluci z naší party. ,, Takže dnešní dvě hodiny tělocviku budeme mít spojený s kluky ,protože pan učitel Miles nemohl dorazit '' informovala nás učitelka Long. Kluci ihned došli za mnou . Justin si mě chytl za pás a přitáhl blíž k sobě. Nevšímala jsem si všech holčičích nenávistných pohledů na mě. Hlavně od Sophie . Je to furt nepříjemné ale zvyknete si . ,, Zahrajeme si basket '' vypískla najednou Long. Basket mám ráda a umím ho hrát a to jsem byla na basket úplný střevo . ,, Kapitání Bieber a Walker '' dodala ještě učitelka . Začali jsme si vybírat hráče . Měla jsem : Ryana , Nialla a ty největší fifleny na škole dostal kdo ? No jasně že JÁ , prostě na mě zbyly . Takže jsem měla ještě v teamu : Annabell , Sophii , Ariel , atd. Jasně že to mám prohraný , protože ty sotva ví co je to balón .
Šli jsme na basketbalové hřiště . Za co jsem jediná ráda je ,že jsme nedostali ty upocený , svítivě žlutý rozlišováky !
Začli jsme hrát . No v našem teamu jsem hrála jen já a Ryan. Niall hlídal náš koš . Už jsem dala několik košů ale stejnak vyhrává Justinův team. Justin zrovna přihrával Armanimu ale já vyskočila a napohodu jim ho sebrala . Začla jsem griblovat mezi kluky z druhého teamu ,který se snažili mi ho sebrat . Smůla ! Vyskočila jsem a dala koš a ten byl hezký ! Míč dopadl a já se otočila na ostatní . Ty na mě udivěně koukali . ,, Co je ?'' rozesmála jsem se . Začala nová hra .
Ryan mi hodil míč. Griblovala jsem až ke koši . Kluci mě z Justinova teamu obklíčili a jelikož jsem nechtěla aby mi míč sebrali je tu jediná možnost. Musím někomu přihrát, protože kdybych griblovala dál , brzy by mi míč sebrali a nějak narážet se mi do nich nechtělo , protože to bych spíš dopadla špatně já než oni. Koukla jsem na lidi z našeho teamu kdo je blízko koše . No to snad ne ! Já to Ariel nepřihlaju ! Dyť si tam kontroluje nehty . ,, Ariel'' křikla jsem na ní ale tak trochu pozdě .Otočila se až když ji míč bouchl do hlavy . UPS ! Celá třída se rozesmála dokonce i další fifleny z té její party se uchechtly.-----------------------------------------------------------------------------
Tak tohle je první díl , doufám že se líbíl . :-)
ČTEŠ
Arrowsland [POZASTAVENO]
Ficção AdolescenteJe opravdu těžké se nezamilovat do své/ho nejlepšího kamaráda / ky ale když si moje city našli jeho/ ji nemá cenu proti nim bojovat. Faith si v minulosti zažila opravdu tvrdou realitu ,proto se zamilovat nechce. Jakoby její city prostě odešli ... ...