5. Bölüm

20.9K 451 69
                                    

_____________________________
Ben düşüncelere dalmış'ken kumsalın sesiyle kendime geldim

"Bade şii baban ne dedi.Abin hangisi şurada ki uzun boylu yakışıklı olan mı"dedi hoparlör açık konuştuğum için kumsalda duymuştu, daha ne diye soruyordu hiç bir fikrim yoktu

Kumsala kafamı sallayıp,karşıdan karşıya geçtik. Mahir bana yaklaşarak

"Hoş geldin bacım" Dedi bu bana hâlâ nasıl bacım diyordu ya bu nasıl bir yüzsüzlüktür. Gözlerim dolmuştu ama ağlamıyacaktım sakin kalmalıydım. Hiç tenezzül etmeden kumsalın elini tutup bizim konağa doğru yönlendirdim . İlk bir kaç saniye arkamızdan baksa da peşimizden gelmeye başladı. Gene konuşmaya başladı.

"Arkadaşınla mı geldin bade ,hiç haberimiz yoktu." Dedi kumsalın yüzü düşmüştü. Benden önce kumsal arkasını döndü ve konuşmaya başladı

"İsminiz ne bilmiyorum beyfendi ama haklısınız, badenin de haberi yoktu sürpriz yapmayı tercih ettim. Mardin'in insanı misafir perverler diye biliyorum ama sanırım siz pek değilsiniz, yani gelmemi istemiyorsanız açık açık söyleyin döne bilirim diyeceğim de malesef dönemem çünkü bu saatten sonra size, değil.Badenin evine geliyorum."Diyip gülümsedi,tabbi mahir durur mu hayır.

"Yanlış anladınız beni, zaten misafir perverizdir'de siz davetsiz misafir olmayı tercih ettiyseniz. Bu bizim sorunumuz değil ayrıca Badenin evine derken Badenin burada evi yokki" dedi Mahir

Kumsal hiç istifi'ni bozmadan

"Yoo var şuan Badenin evine gidiyorum. O konak sanırsam sadece sizin değil Badenin' de o konakta hakkı var.ha bu arada misafirin davetlisi de misafir davetsizi 'de, misafir her yerde misafirdir." Dedi bu kıza bayılıyorum yaa kumsalın kulağına eğilip,aferin dediğimde bana göz kırptı.

5,10 dakkika sonra konağın kapısına gelmiştik, ne yapacağımı bilmiyordum. Korumalar kapıyı açınca içeriye girdim kumsal da benim arkamdan girdi.ondan sonrada mahir gereksizi.

Konağa girer girmez Berivan anneyle karşılaştım,ne kadar nefret etsem de eline uzandım öpmek için,elini öptükten sonra konuşmaya başladı

"Öncellikle hoş geldiniz kızlar ,arkadaşının geleceğini söylememişt' in,söyleseydin ona göre hazırlık yapardım'' dedi.sanki kendi yapıyordu ya hazırlığı neyse lafı fazla uzatmadan
Gülümsedim.

"Evet söylemedim banada sürpriz oldu".dedim nefret ediyordum bu kadından.kumsal hiç oralı bile olmuyordu bu kız gerçekten deli idi . Derken babamın bade diye  bağırması ile, merdivenlerden çıkmaya başladım kumsal da arkamdan geliyordu konağın ikinci katına geldiğimiz de babamın  sedir de oturduğunu gördüm, Hemen elini öpmek için eğildiğim'de ellerini geri çekti, hiç şaşmamıştım. Her zamanki Mehmet ağaydı zaten, babam konuşmaya başladı.

"Öpme istemem seninle konuşmam lazım. Buraya niye çağırdığı mı anlatacam."Dedi demekki beni buraya çağırmasının bir nedeni vardı kafamı sallayıp ayaklanan babamı takip etmeye başladım tabii benimle beraber kumsalda

"Yalnız baş başa konuşmak istiyorum,sen aşağı in" dedi kumsala emir veren bir ses tonuyla, kumsal tam bi'şey diyecekken ben aşağı insin diye kafamla aşağıyı gösterdim . Kumsal derin nefes alıp yanımızdan ayrıldı.

Babamla oturma odasına geldiğimizde hiç halimi hatrımı sormadan konuşmaya başladı.

"Bade hiç lafı uzatmıyacağım seni buraya çağırmamın sebebi Mahir ağabeyin ZOR aşiretinin kızı gülistanı kaçırınca ,seni berdel olarak ZOR aşirettinin oğlu ,aram ZOR'a verdik. Sakın ola sesini çıkarma 2,3 güne seni istemeye gelirler. Zorluk çıkarırsan bedelini ödersin duydun mu" diye sordu.

O an sanki beynim düşünmeyi durdurmuştu,ne diyordu bu adam şu an ben bir kabusun içindemiydim beni buraya çağırmasının sebebi oğlunu kurtarmak mıydı.

"Beni bunun için mi çağırdın baba ha bunun içinse daha çok beklersiniz berdelmiş,umrumda değil"diyip ayaklandım ayaklanmamla babamın sinirle ayağa kalkıp vurmak için elini kaldıröası bir oldu.

Berdel'e KurbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin