Bölüm 2

959 73 36
                                    

Kazuha'nın gözünden

Okulun ilk günüydü,harika hissediyordum.Öğretmenlerle tanışmak için can atıyordum.Sınıfıma baktım hepsi neşeliydi,bir kişi hariç.Kunikuzushi(Doğru mu bilmiyom)uyumaya çalışıyordu.O sırada Childe ona baktığımı fark etti.

"Daha okulun ilk gününden gidip en piçini mi buldun?"dedi ve beni itti.Tam o sırada Scara'nın üstüne düştüm.Hafif utanmıştım fakat o kadar da takmadı.

Scara'nın gözünden

Tam o sırada Childe ile göz göze geldim.Childe oda arkadaşımdı,genellikle bana laf atar ve dediği lafın ona sert bir yumrukla geri dönmesini beklerdi.Bana piç gibi gülüyodu,yanında Signora vardı.Signora kafasına bir tane geçirip dersin kaynamasına ve savaşa neden olmuştu.Ayato Hoca ikisine dönüp susmalarını söyledi,ikiside tamam dedi  ve zil çaldı.

Childe   

Naber lan yer mantarı !                                          

Scara

Yer mantarı anandır Oç

Childe

Çok üzüldüm ama ben şimdi deme öyle şeyler :C

"Siktiğimin kafasızı" diye geçirdim aklımdan .Bu sırada aklıma geldi,gidip dolabıma bakmalıydım.Annem bir paket bırakacağını söylemişti."Tüm piçliklerini kendine sakla ben gidip gelicem"dedim.Yolda Ningguang hocayla karşılaştım beni görünce sevinmişe benziyordu.

Elime birşey tutuşturup onu Kazuha'ya vermemi söyledi.Dolabıma gittiğimde annemin bana ufak bir paket içinde zar zor ablama yaptırdığı yemekler vardı.Bana iyi davranmaya çalışıyor fakat hep başka işleri oluyordu.Sınıfa döndüm Kazuha hala şiiriyle uğraşıyordu.
Yanına gidip "Annen gönderdi senin için"dedim. Şaşırmış ve meraklı bir yüz ifadesiyle paketi açtı,içinde küçük bir hediye duruyordu.İçinde  bir  ayıcık ve mektup vardı.Garipsedim" Bunu Ningguang mı verdi?"diye sordu.

Kafamı evet anlamında salladım ,Kazuha mektubu açıp okudu.Duygusuzlaşmıştı sanki "Gene bir evde olmicaz notu he?"dedi.Onun için üzüldüm.Kafasını sıraya gömdü gözleri dolu bir şekilde.Zil çaldı.

Time skip(Ne yani üşendim ders yazmaya)

Kazuha'nın gözünden

Şimdi öğleydi kantine gidip birşeyler aldım geri döndüm sınıfa. 

Öğlen pek kişi yoktu,sırama geçip oturdum o kadarda umrumda değildi açıkçası sınıfta kalanlar gitmeye hazırlanıyor Scara ise uykuya dalmıştı ders ona sıkıcı gelmiş olsa gerek.

Yüzüne baktım,saf bir ifade vardı. Kızardığımı hissedebiliyordum. Anlına bir buse kondurup oturdum sonuçta kimse bizi izlemiyordu.Kuni'nin yüzünde ufak bir tebessüm oluştu. 15 dakika sonra gözlerini açmıştı.

Scara
Saat kaç amk?

Kazuha
Ananı baban geçiyor Kuniciğim

Scara
Sende bi sg ya

Kazuha
Asıl sen sg

Aramızda küçük bir kavga çıktı  bunun bir yere varmayacağını anlayınca birbirimize bakıp kıkırdadık.

Scara
Aga anam bana dango koymuş ben bunla nasıl  doycam

Kazuha
Doyarsın doyarsın takma kafana

Bugün tekrar bölüme başlicam yarın tekrar atarım pls beğenin♡'・ᴗ・'♡

Özel OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin