Scara'nın gözünden
Hayır......bu olamaz karşımdaki kişi o değil, başım dönüyor ,ellerim titriyor, hayat sanki burada bitti.Lütfen bunu bana yapmayın ben bunu hakedecek hiçbir şey yapmadım!
Scara
M-mona?Mona
İŞTE ŞİMDİ BULDUM SENİ EZİK!Flashback
(Mona ve Scara 9-10 yaşlarındayken)Scara
Hey Mona! Hadi gel de bize katıl.Mona
Hayır Scara git başımdan ben sizin aptal oyunlarınızı oynamayacağım.Scara
F-fakat ne güzel oyun o-oynarız diye düşünmüştüm...Mona
ARTIK GİT BAŞIMDAN SCARA SENİ SEVMEDİĞİMİ DAHA NE KADAR SÖYLEMELİYİM!!!Scara
B-ben*gözündeki yaşlarla*
Seni seviyorum ama.O an Scara'nın bıraktığı andı.
Artık hayata katlanamıyordu bunlar ona ağır geliyordu.
Onun bu halinin sebebi Mona'ydı.
O günden sonra intihar etmek ve etmemek arasında gidip geliyordu.Flashback son
Kapıyı hızlıca geri kapattım. Telefonumu elime alıp Kazuha'yı aradım ,ağlıyordum. Artık dayanılmazdı bu.
Scara
K-k-kazuha!Kazuha
Ne oldu Kuni!?!Scara
Eve gel lütfen sana yalvarırım?!?Kazuha
Dayan! Geliyorum.Evin en köşesine çekildim, şuan tıpkı bir çocuktum ,ölmek bana daha rahat geliyordu. Mona'yı tekrar görmek...
Onun yüzünden psikoloğa gitmiştim, annem travmamın düzelmesi için herşeyi yapmaya çalışıyordu. O bana sürekli gitmemi söylerdi , işe yaramadığımı,asla onun beni sevmeyeceğini, ölmem gerektiğini, oksijen israfı olduğumu ve daha birçok şeyi ...Neden?
Neden böyle olmak zorundaydı?
Sesler kesildi .Kazuha'ydı bu ,ona daha önce bu kadar minnettar olacağına düşünmemiştim. Kapı deliğinden bakarak emin oldum ve kapıyı açtım. Kazuha önümdeki Mona 'yla bağrışıyor onu azarlıyordu. Beni görünce içeri geçti ve kapıyı kapadı, bense hala panik atak geçiriyor gibiydim.
Scara
K-kazu?Kazuha
Scara bu aptal kızn burda ne işi var?!?!Scara
Kazuha lütfen bana kızma sana yalvarırım herşeyi anlatacağım!Mona benim küçüklük arkadaşım o benden nefret ederdi fakat ben ona aşıktım, ortaokulda bana eziyet etti, zorbalık yaptı ,kafama su döktü, aşağıladı ,ne yapabildiyse yaptı fakat liseye geldiğimizde peşimi bıraktı.
Lütfen onunla bir alakam yok şuan en son istediğim şey seni kaybetmek!
Kazuha durakladı, gözümden akan göz yaşlarını sildi ve dudaklarını yanağıma bastırdı. Ellerimi sanki o şiddet görecekmişim gibi kaldırmıştım ,Kazuha bana anlamsız bir ifadeyle bakıyordu.