Bölüm 15

326 21 1
                                    

Herşey eskisi gibi olmuştu, Scara önüne gelene küfrediyor ve Kazuha da Scara'yla uğraşmaya devam ediyordu. Tek yeni eklenti Albedo'ydu, sık sık sınıfın önünden geçiyor Scara ile beraber takılıyordu. Albedo ve Scara baya yakınlaşmıştı. Bu olay Kazuha'yı fazlasıyla sinirlendiriyor ve daha agresif olmasına yol açıyordu. Aslında bu açıklık Heizou'ya yaramıştı, sınıfta adam döven Scara şimdi içeri girmez olduğu için Kazuha'ya daha kolay yaklaşıyordu.
Tabi bu olayları izleyenlerde vardı. Kaeya ve Shinobu..

Asla sevdiklerine ulaşamayacak gibi bekleyen bu ikili. Süresiz bekleyişlere mahkum mu kalacaklardı yoksa İkilimiz onları birleştirecek miydi?
Bunun cevabı henüz belirli değil şuan sadece kaostan önceki sessizlik var..
(Aga b üzüldüm şuan)

Scara ve Kazuha yorucu bir günden sonra eve beraber gitmeye karar vermişlerdi. Aslında yapmaları gereken projeleri vardı ama bu ikisinde aklında yoktu çünkü bugün çok yorucu geçmişti.

Scara
Hey Kazuha

Kazuha
Efendim Kuni-chan?

Scara
Sana bir sır söylicem ama kimseye söylemek yok!

Kazuha
Sen nasıl istersen prenses

Scara
Şimdi B'lerde Kuki Shinobu diye bi tip var, bizim dedektif bozuntusuna aşıkmış ama kız öyle çekiniyo ki hani Albedo üzerinden görüştük amk o derece, Neyse, sen bu çocuğu istemiyosun ya. Şu bizim Heizou'yu ona bi paketlesek diyorum he?

Kazuha
LAN BEN BUNU NEDEN HİÇ DÜŞÜNEMEMİŞİM???

Scara
Bide şey!
Bizim Kaeya var ya o cumacı piç
O da Albedo'ya tutulmuş, dedim bence senle güzel bir çöpçatan operasyonu yapak ne diyon?
Bir taşla iki kuş

Kazuha
O orospudan kurtulmak iyi olur!

Scara
Çocuğun üzerine gitme!

Kazuha
SEN EN SON HEİZOU'YU BOĞUYORDUN YARRAMIN BAŞI

Scara
BAĞIRMA BANA Bİ TANE ÇAKARIM AĞZINW KUNİ-CHAN FALAN DİNLEMEM

Kazuha
Üzgünüm bayım~

Scara
Bak sonuncudan beri götüm acıyo amk ywpma şaka maka yapma

Kazuha gülerek yürürmeye çalışırken Scara hala çektiği acıyla başa çıkmays çalışıyordu. İkili birden durdu arkalarından gelen silah sesiyle ödleri kopmuştu. Ara sokaktan gelmişti bu ses, ardından bir kadın çığlığı duydular. Bununla beraber hemen sesin kaynağına doğru yöneldiler. Scara arkada ceplerini karıştırdı ve ufak bir çakı çıkardı ve Kazuha'ya göz kırptı. Kazuha korkuyla ne yaptığını izliyordu onu durdurmaya çalışmıştı ama kendini bilmiş bir şekilde ilerlemişti mor saçlı.

Dikkatlice adamın arkasına geçti, attığı adımlar bile duyulmuyordu. Scara elindeki çakıyı hazırladı ve adamın beline bir tekme attı. Silahı elinden düşen adamın diyaframına gelicek şekilde küçük bir çizik attı ve adamın ağlamaklı sesiyle attığı çığlığı dinledi. Karşısında yerde oturan korkuyla ağlayan kadını gördü.

Scara
Karmaşanın kusuruna bakmayın hanımefendi! Bazen böyle insanlar karşınıza çıkar, lütfen yapabiliyosanız çüküne vurup kaçın.

???
Ç-çok teşekkür ederim..

Kazuha
Aferin aga kadının ödü koptu sayende, neyse kaldır şunu karakola götürelim.
Mal amk ya!

Scara
Hadi ama sevgilim yapma böyleeee
Sonuçta birini kurtardık şurda!

?????
Size minnettarım genç bayım.

Kazuha
Sevgilimin kusuruna bakmayın hanımefendi şimdi izninizle bu orospu çocuğunu karakola götürelim!

Özel OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin