Scara'nın gözünden
Duşa girmiştim ve arkasından kapıyı kapatmıştım. Beidou ve Ningguang'a görünmek istemiyordum. Beynim düşüncelerle kaplanmıştı . Kapı açılış sesiyle irkildim fakat önümdekinin Kazuha olduğunu görünce rahatlamıştım.
Kazuha
Olm suyun altında malak gibi ne bekliyon?Scara
Seni bekliyorumKazuha
Tamam geldim şimdi hadi bıcı bıcı yapmaya başla orda Dalin'de varScara
Aq sen girmicen mi???Cevap beklemeden Kazuha'yı suyun altına sokmuştum. Aramızda kıkırdamalar yükseldi, Kazuha şampuan'ı kafama boca edince sanki köpük banyosu yapmışım gibi bir görüntü oldu.
Kazuha'nın tişörtü üstünde olduğu için ıslanmıştı ama ne kadar seksi (Ne diye anlatıyim Aq)
göründüğünü inkar edemezdim. Şortu içini göstermese de tişörtü bana yetiyordu.
Scara
Şuan nasıl göründüğünü kelimelerle anlatamamKazuha
Göte benzediğimi ima etmene gerek yok amkScara
B-ben tam tersini diyecektimO an ikimizinde yüzü kızarmıştı bunu hissetmek ve görmek kolaydı.
Kazuha bakışlarını bana döndürdü.
Beni duvara yaslamıştı, dudaklarıma odaklandığını fark edince içimde onu öpme isteği doğmuştu. Öpücüğüm kısa sürsede heyecan verici olmuştu her zaman. Diğerlerinin aksine o bunu severdi. Bu sevgi ben onun yüzüne su tutmadan önceydi tabii😅Scara
Heyyy?!Kazuha
GÖTÜM ISLANDI AMK GÜZEL VE ŞEHVETLİ GÖTÜM ISLANDI
Tabi sna su sıçratıcamScara
Aq götün zaten hep ıslanıyo kiKazuha
Siktir git senin yüzünden hep(๑•̀д•́๑)Scara
Lütfen bana kızma Kazu~Kazuha
DAHA YENİ ÇIKTIK BENİ AZDIRMAYA ÇALIŞMAScara
Tamam be bi yavşayalım dedik
Buna da kalkma beBiz bu konuşmaları yaparken birden kapı açıldı. İkimizde kafamızı oraya çevirdiğimizde Ningguang ile gözgöze gelmemiz bir oldu.
Kazuha
A-anne kapıyı çalsa mıydın?Scara
Merhaba!!! 😅
Bir tık uygunsuz bir an sanırım Ningguang hocamKapıyı yüzümüze kapattı ve arkasından "Fazla ses çıkarmayın Beidou'yla film izliyoruz" demesi çok uzun sürmedi. Kazuha kafamı durulayıp beni keselemeye koyuldu, kendim banyo yapmak eğlenceli olmuyordu.
Sadece belime havlu sararak dışarı çıktım ,bu gece Kazuhalarda kalsam birşey olmaz. Hemen duş alıp geri çıkacağını söylemişti, o yüzden var gücümle yatağa atladım. Üstümü giyinecek halim yoktu, tam kedi gibi gerinecekken kapı açılışını duydum.
Kazuha çıkmıştı büyük ihtimalle, o yüzden arkamı dönmedim fakat kalçamda hissettiğim elle ufak bir çığlık atmıştım.