"Her zaman mutlu sonla bitmez hikayeler.. "Scara uyanmıştı, küçük bedenine sarılı kollar onu sıkıyordu. Yatakta yatmak onu rahatlatıyordu ama sıkılmaktan nefret ederdi kendisi. Hafif bir iç çekti ve yüzünü Kazuha'ya döndü, platin saçlı çocuk çok narin bir şekilde uyuyordu. Scara belindeki ellerle birlikte yatakta doğruldu ve karşısındakinin saçlarını okşadı, onunla hayatı boyunca olmak istiyordu. Huzurlu bir şekilde sevgilisine bakıyordu, başka bir şey isteyemezdi. Dışarıdan gelen silah sesleriyle irkildi, sabah 7'de kim bunu yapmaya karar vermişti. Scara üstüne Kazuha'nın hırkasını geçirip dışarı çıktı, nolduğuna bakmak için dış kapıdan ilerledi. Biraz yürüdü ve sese doğru yaklaştı, bam.
Arkadan gelen silah sesiyle birden donup kaldı çocuk, göğsünün ortasında hissettiği acı ile yere yığıldı.Kazuha'nın gözünden
Yatakta kıvrılıyordum, Scara büyük ihtimalle dışarıda sigara içmeye falan çıkmıştır diye düşünmüştüm. Dışarıdan gelen silah sesiyle irkildim, olamazdı değil mi? Dışarı çıktığından emindim onun. Vurulmuş olamazdı değil mi?! Koşarak dışarı çıktım ve etrafa bakındım, oradaydı, yere yığılmış şekilde duruyordu. Elimdeki telefondan acele ve korkuyla Childe'ı aradım. Açması uzun sürmemişti.
Kazuha
Childe! Acil benim eve gel ve bayan Ei'yi ara! Lütfen..Childe
Kazuha sakin ol, ne oluyor?!Kazuha
HEMEN YANIMA GELİN AJAX.Childe
Tamam sakin kalmaya çalış geliyorum.Zar zor nefes alan bedene sarıldım, istemiyordum. Scara' ya birşey olması en kötü şeylerdendi benim için. Birkaç dakika sonra Childe, Columbina ve Signora gelmişti. Çoktan ambulansı aramıştım ama benimde yardıma ihtiyacım vardı. Elim ayağım titriyordu, panik atak geçirebilirdim her an. Childe geldi ve vurulmuş zayıf vücuda baktı, kızlar arkada endişeyle ambulansı bekliyor ve beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
Signora
Tamam kazuha, sakin ol, söz veriyorum bir şey olmicak..Kazuha
B-b-ben y-yaşayamam, onsuz olmaz!Columbina
Childe ambulans burada!
Ambulans geldiği zaman bende onlarla gitmek istedim ama izin vermediler. Beni hayatımın anlamından ayrı bıraktılar..
Şimdi ise Childe'ın arabasında hastaneye doğru giden yolu açık gözlerimle takip ediyordum. Hepimiz sessizdik,bir şey bile deseler ağlamaya başlayacağımı biliyorlardı çünkü. Sadece hıçkırık ve burnumu çekmem duyuluyordu. Hastane'ya geldiğimizde büyük bir hızla kapıyı açtım ve görevli kadına doğru döndüm.Kazuha
Günaydın hanımefendi buraya mor saçlı, kısa bir çocuk getirilmiş olması gerekiyor. Ambulansla geldi.?????
Ah! Evet bay Kunikuzushi değil mi?Kazuha
Evet şuan ki durumunu nereden öğrenebilirim??????
Az önce ameliyata alındı, isterseniz 5. Kattaki görevlilere sorun onlar size söyler hangi odaya yerleştirildiğiniKazuha
Çok teşekkür ederimChilde ve diğerleri geldiği gibi asansöre doğru ilerlemiştim, onlar da beni takip ediyordu. Hemen 5. Numaraya basıp kendimi asansörün bir köşesine attım. Çok merak ediyordum, iyi olacak mıydı, ne olmuştu? Ben düşüncelere dalmış iken geldiğimizi anlamamıştım. O yüzden Childe elimden tutup beni çekiştirmek zorunda kalmıştı. Odayı öğrendiğim gibi koşa koşa gittim, kapıyı yavaşça açtım ve perişan halde yatan çocuğu gördüm. Gözleri kapalıydı ve çok narin gözüküyordu.
Yazarın gözünden
Bundan sonra Kazuha birkaç gün hastanede kaldı, ama umutları boşaydı. Oğlanların anneleri de bazen ziyarete geliyorlardı. Kar yağışı bittiği için çoktan okula başlamıştı ve herkes boş olan sıralara bakıyor ve merak ediyordu.
O günde Kazuha yine Scara'nın başında bekliyordu. Kalbindeki acıyla ve umutla bekliyordu. Daha önce de dediğim gibi
"Her zaman mutlu sonla bitmez hikayeler.. "
Bu da o hikâyelerden, maalesef..
Scara o gün zaten zar zor atan kalbinin de durmasıyla öldü. Kazuha ve diğerlerini arkasında bıraktı ve yeni bir hayata başladı. Ölümünden ertesi gün ise Kazuha bu acıya dayanamayıp kendini astı.Trajik bir hikâye değil mi?
Asla ne zaman ne olacağını bilemezsin, dün eğlenmiş olabilirsin ama yarın ne olacağını asla belli olmaz. Barbatos ikisinde tekrar teyvat da buluşacaklarını ve birbirlerini ölümüne seveceklerini söylemişti.Kim bilir?
Belki doğrudur belki değildir.
Buna Celestia karar verir..ya ağlicam amk neden😭😭😭😭😭😭😭😭Angst en nefret ettiğim şeylerden biri. Güzelim kitabı bitirdim yaaaaa🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺Kendinize iyi bakın sevdiklerinize sahip çıkın. Bay bay💖💖💖💖