Borús napra ébredtünk. Az eget nagyon sok esőfelhő borította. A hangulatom hát...mit ne mondjak...szar. A bátyám azzal a bunkó fejével beront a szobámba és rámugrik.
-Jó reggelt!!- mondja és én közben azon agyalok, hogy mégis hogyan lehet ilyen boldog hajnalok hajnalán.
-Reggelt- morgom álmosan.
-Suli van csöppség- mondja talán egy kicsit sajnálkozó hangon. Mondjuk megértem.
-De nem akarook- nyöszörgöm
-Muszáj!!- mondja és lehúzza rólam a takarót.
Megelégelem az ébresztgetését, ezért szó szerint kiugrok az ágyból, aminek következtében a még mindig rajtam fekvő bátyám leesett a földre.-Aúú- nyöszörög a földön miközben a fájó pontot simogatja.
-Bocs- vetem oda neki miközben a szekrényemben kutatok valami ruháért.
-Akkor én megyek is és hagylak készülődni.- indul el az ajtó felé, de az ajtó előtt megtorpan.
-Ja igen majdnem el is felejtettem, ma én viszlek suliba, úgyhogy siess- mondta és meg sem várva a válaszomat kiment a szobámból.
Nem is foglalkoztam vele, hiszen ő Calum Hood. Folyamatosan azt képzeli, hogy ő bármit megtehet.
Amint felöltöztem és megcsináltam a reggeli rutinomat lementem Cal-hez reggelizni. Mikor beértem a konyhába megcsapott a finom palacsinta illat.-Úú ez az enyééém??- ugrottam bátyám nyakába
-Szerinted? Ki másé lenne?- kérdezte és felvonta az egyik szemöldökét.
-Imádlak!- szorongattam meg még jobban.
-Jó oké oké, de megfojtasz!!- mondja mire leszállok róla.
-Bocsi- mondom bevetve a kiskutya szemeket, mivel tudom, hogy annak nem tud ellenállni.
-Nem baj na- mondta és elémnyomott egy tálat tele palacsintával.
Miután elfogyasztottam a mennyei ételt Cal-el elindultunk ki a kocsihoz. Mikor kiértünk a bátyám beült a vezető ülésre, én pedig mellé az anyós ülésre.
-Figyu ma átjönnek a haverjaim próbálni- mondta úgy mintha félne a válsztól.
-Oksa- mondom és bíztatóan rámosolygok.
-Na viszont megérkeztünk. Szép napot hugi!- mondta már mosolyogva.
-Neked is, szia!
Egy arcra puszi után kipattantam a kocsiból és beléptem a börtön khm...khm... akarom mondani iskola kapuin.
-Hellóka!!- ugrott a nyakamba a legjobb barátnőm Lily.
-Szia!!- mondom boldogan.
-Láttad már az új srácot?- kérdezte kiváncsisággal a hangjában.
-Nem miért, hogy néz ki?- kérdeztem
-Hát kurva helyes- mondta csillogó szemekkel.
-Nagyon jól tudod, hogy nem erre gondoltam. Személyleírást kérek.- parancsoltam rá barátosnémre.
-Hát vállig érő göndör haja van, amikor mosolyog gödröcskék vannak a szája szélén. Barna szemei pedig lélegzetelállítóak. Feje tetején bandanát hord. Minden lány a suliból rá van tapadva pedig még csak most jött- mondta teljes beleéléssel.
-Wow- csak ennyit tudtam kinyögni.
-Hát igen. És vele lesz első óránk- mondta izgatottan.
-Mindenesetre kiváncsi vagyok rá.- mondom őszintén.
Ezzel a mondattal megszólalt az óra kezdetét jelző csengő.
-Basszus!- kiáltottam fel majd barátosnémmel karöltve elkezdtünk futni a terem felé.
Beértünk az osztályba és az angol tanárnővel Mrs. Harrisonnal találtuk szembe magunkat.
-Hudson, Hood 5 perc késés- mondta azzal a gonosz mosollyal az arcán.
Sziasztok!! 450 szó. Itt is lenne az első rész. Remélem eddig tetszik. Na pusszancs!👋❤️
YOU ARE READING
Good Girls /a.f.i. ff.
FanfictionNem spoilerezek olvassátok el ha érdekel! Jó olvasást!❤ Trágár szavak! 18+ jelenetek!