4 *past*

2.2K 100 42
                                    

19/10/2019 (3 yıl önce)
Saat: 2.30
Manjiro sano

Dorayaki yiyordu. Her zamanki gibi gözlerinin altı siyah, beyaz saçları zaten solgun olan tenine ayrı bir solgunluk katıyordu.
Sağlıksız vücuduna da öyle.

Siyah giyinimli bir adam;

Bana verdiğiniz görevi tamamladım efendim.

Dedi.

Başıyla çık işareti yaptı. Sıkılmıştı.
Yerde biten 10 tane boş dorayaki poşetini ezdi.

Büyük, iç karartıcı binadan çıktı ve markete doğru yürüdü.

Hava karanlıktı, karşısındaki kaldırımda bir kız gördü. 13 yaşında gibi görünüyordu.

Biraz şaşırmıştı ama yüzünde mimik bile oynamadı.
Sonuçta bu saatte, Tokyonun en tehlikeli yerinde, kendini savunmayı büyük ihtimalle bilmeyen ve küçük bir kızın burada olması çok da mantıklı değildi. Kıza başını çevirdi, aynı anda yürüyorlardı. Beraber markete girdiler.

Kıza yaklaştığında çok güzel bir koku alıyordu. Ama kız korkmuştu. Kızın yüzüne baktığında kalbi hızlanmaya başladı. Elleri titriyor ve soğuk soğuk terliyordu. Yüzü kızarmaya başladı.

Sonra kafasını iki yana salladı. Kendine geldiğinde kıza bakan iki serseri gördü. Kız belli ki rahatsız oluyordu.
Onun arkasına geçip ellerini cebine koydu. Serseriler bonten patronunu görünce titremeye başladılar. Kız biraz olsun rahatlamıştı. Arkasındaki adama içinden teşekkür etti.

İkiside dorayaki rafına geldiler ve dorayaki aldılar. Kız biraz daha gezerken yavaşça telefonunu çıkardı ve güvendiği bir adama buraya gelmesini, kızın tüm bilgilerini bulmasını istedi.

Biraz sonra pembe saçlı, ağzının iki kenarında yaraları olan bir adam geldi.

Dorayakiyi aldıktan sonra geri bonten binasına döndü.

Karanlık bir odaya geçti ve düşünceleriyle baş başa kaldı.

Bu sırada pembe saçlı adam da kızı takip ediyordu.

Not:
Kitapta bu bölümde 3 yıl öncesini gösterdim.

Mikey mangada olduğu kadar büyük değil, ama büyük yine.

Y/n'den 5 yaş büyük olacak.

Yani 2022 yılında mikeyin yaşı 21, 2019 da 18.

Ve evet bazı rahatsız edici şeyler olacak, pedofili vb. rahatsız olacaksanız okumamanızı tavsiye ederim.
.
.
.
.
.
.
.

Yandere Bonten Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin