19

1.5K 83 109
                                    

Yataktan kalkıp arkasını döndü ve kapıya doğru yürüdü. Yataktan kalkmak istedin ama kalktığın anda yere düştün.
Canın hala yanıyordu. Yerden kalkmayı denedin ama boşuna bir çabaydı, bu acıyla kalkamazdın. Daha şiddetli ağlamaya başladın.

Mikey sinirle nefesini verdi. Senin yanından geçerek banyoya girdi ve 5 dakika sonra geri geldi. Sen hala yerdeydin. Yanına yaklaşıp kucağına aldı ve banyoya getirip küvete yavaşça bıraktı.

Sadece zayıflar ağlar

Küvetin içinde bekledin, sıcak ve rahattı. Göz kapakların kapanıyordu, zorla açtığında mikey koluna lifi sürttü. İrkildin ve o devam etti.
Tüm vücudunu yıkadı, sen sustun.

Saçlarını da yıkadıktan sonra havalandığını hissettin. Seni omuzuna atmıştı tek eliyle belinden tutuyordu. Diğer eliyle havluyu aldı ve seni yatağa koyup sardı. Uykun ağır basıyordu. Daha fazla direnmedin ve uyudun.

.....

Gözlerin bir anda açıldı, üstünde pembe bir gecelik vardı. Sen uyurken mikey giydirmişti muhtemelen. Yanında hafif sesler duydun, oda karanlıktı sadece kocaman pencerelerden gelen ay ışığı yatağı aydınlatıyordu. Kafanı hızlıca  sağa çevirdin. Elinde şırınga olan mikeyi gördün.

Daha uyanmamalıydın

Hissizce konuştu ve sana yaklaşmaya devam etti.

Yatakta geriye kaçtın

Ne yapmaya çalışıyorsun?!

Sadece seni yarın sabaha kadar uyutacak bir şey..

Şırıngayı boynuna tuttuğu anda yataktan kalktın ve geri geri gittin. O sana yaklaşıyordu. İlk kez seni uyutmak için iğne sapladığı aklına geldi. Sende travma yaratmıştı.

Yavaşça geriye gidiyordun ve o sen geri gittikçe yaklaşıyordu.

En sonunda cama yapıştın kaçacak bir yerin yoktu, sana çok yaklaşmıştı.

Şırıngayı boynuna sapladı, damarlarından soğuk birşey geçtiğini hissedebiliyordun.

Bunu neden yaptın..?
.
.
.
.
.
.

Yandere Bonten Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin