3

2.3K 110 45
                                    

Saat: 2.45

Uyuyakaldığın için yemek yiyememiştin.
Bu yüzden şuanda açtın ama ailen uyuyordu.

Serum ve ilaçlar seni biraz toparlamıştı.
Serumun birkaç dakikaya biterdi, yemeğini kendin almaya karar verdin.

Saçını toplayıp aşağıya indin. Bir an izlendiğini hissettin ama çok umursamadın.

Hastanenin 7/24 açık olan yemekhanesine geldin ve kafana göre birşeyler alıp geri kaldığın odaya çıktın.

Yemek yerken birşeyler izlemeyi seviyordun. Televizyonu açtığında bir haber kanalı karşına çıktı.

Ailen uyanmasın diye sesi kıstın. Başka bir kanal açacaktın ki birden tanıdık  gelen birinin vücut kısmı sansürlenmiş sadece yüzü görülen cesedi gördün.

Bedeni parçalanmıştı, büyük ihtimal işkence de görmüştü. İğrençti.

Kana ve cesetlere karşı tahammülün yoktu. Ne zaman yada nerde görsen kusardın. Şu anda da kusasın gelmişti ama kafandaki sorular ve yaşadığın şok buna izin vermiyordu.

Bu ceset sana zorbalık eden kızın cesediydi.

Ve bu işi bir çetenin yapmış olabileceği söyleniyordu.

Bonten.

Bu çete zaten son zamanlarda yaptığı işlerle ünlü bir çeteydi. Polis bile onları durduramıyordu.

Korkuyordun çünkü aynısı seninde başına gelebilirdi.

Kafanı dağıtmaya ihtiyacın vardı. Kanalı değiştirdin. Yemeğini zorda olsa yedin ve uyudun.

Saat: 3.41

Tuvalete gitme ihtiyacı duyduğun için
uyandın ve gidip ihtiyacını halletin.

Yatağa geri gelirken tekrardan silüet gördün. Ona doğru koştun. Ama o yine kaybolmuştu.

Kapının önüne çıktın. Sadece siyah, senden biraz uzun bir insan görmüştün. Koşuyordu.
Sende koşmaya başladın,
onu illaki yakalamak istiyordun ama yorgundun. Oda normal bir insandan birkaç kat daha hızlı koşuyordu.
Gözden çoktan kaybolmuştu.

Bu yüzden geri odana gidip uyumaya çalıştın ama merakın buna izin vermedi ve uyuyamadın.
.
.
.
.
.
.
.

Yandere Bonten Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin