Güzel yazdığımı iddia etmiyorum yazdıkça güzelleşmesini diliyorum
Yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın gözümden kaçmış olabilir
Başlama tarihini not eder misin?
İyi okumalar...
Yer: Belirsiz
Zaman: Belirsiz
Virüsün Son Durumu: Belirsiz
Yağmur dineli çok olmuştu. Arada atıştırmasının haricinde geriye sadece yağmurun toprakla oluşturduğu huzur verici kokuyla birlikte her yerden görünen gökkuşağı vardı. Ancak görünenin aksine ortamın huzurlu olduğu söylenemezdi. Bazen susup tekrar yükselen ürkütücü çığlıklar, yağmalanmış evlerle marketler, her yerde yankılanan alarm sesleri... Hayır, dünya artık huzurlu bir yer değildi.
İnci, yere devrilmiş ağacın altından dikkatle geçerek zor bulduğu pantolonunu temizledi. Kanamış dizi, yara küçük olmasına rağmen fazla acıyordu ancak bunu umursamamaya çalıştı. Dizine kıyasla elde ettikleri onun için daha değerliydi. Yere düşmüş ilaç ve bandajları çantasına geri koyup buluşma yerindeki grubuna yetişmek için var gücüyle yeniden koşmaya başladı. Yoldaki sarmaşıklar ve yapraklar ayağının altında hoş ezgiler yayarak eziliyordu. Bu sesleri istenmeyen bazı şeylerin duymamasını umdu. Camları kırık binaların yanından geçerken korksa bile hızını azaltmadı. Olası bir saldırıya karşı bıçağı elindeydi.
Buluşma yerine yaklaştıkça İnci'yi ilk fark eden yakın arkadaşı Boyunduruk oldu. Gruba seslenerek kısa süreliğine dikkatleri üzerine çekti. Ardından herkes, olası bir saldırıya karşı İnci gelene kadar gözleriyle etrafı tarama işine devam etti. Geri kalanı toplanmaya başlamıştı. Elde edilen ganimetlerin değerlendirmesini yapıyorlardı. "Geç kaldın İnci hızlı olmalıyız biliyorsun. O şeylerin nereden çıkacağını asla bilemeyiz. Uzun süre ayrı kalmamalıyız, birlikte olmalıyız." Boyunduruk' un endişeyle söyledikleri doğruydu. Bu krizde hayatta kalmak için insanlar birlik olmalıydı.
Virüs Yayılmadan Önce
Yer: Ankara
Zaman: Belirsiz
Virüsün Son Durumu: Belirsiz
Genç kız her zamanki sıkıcı günlerinde olduğu gibi evinin önünde topuklu botlarını giyerken okula taksiyle mi yoksa toplu taşımayla mı gitmesine karar vermeye çalışıyordu. Dünya'daki petrolün azalmasıyla ortaya çıkan kriz yüzünden insanlar artık toplu taşımaya yönelmek zorunda kalmıştı. Bu insanlardan biri de İnci'ydi. Taksiyi boş verip yürümeye başladı.
Ankara, bugün de kalabalıktı.Kalabalık sokaklardan geçerken biri koluna çarpıp geçse bile özür dileme tenezzülü göstermeden yürümeye devam etti. Genç kız, normal zamanda sinirleneceği bu durumu şimdi hoş gördü. İnsanların gergin ve korkmuş olduğunu biliyordu. Açıkçası İnci'de korkmasına rağmen etrafa bunu göstermemeye çalışıyordu. Şimdilik iyi bir oyuncuydu.
Bütün her şey birkaç ay önce başlamıştı. Amerika'da çıkan haberler dünyada zaten var olan kaosa bir yenisini daha eklemekte sorun görmedi.
Zombiler... Kulağa film sahnesinden çıkma gibi geliyordu ama insanların birbirine bilinçsizce saldırması kadar gerçekti. İlk başta sadece Amerika'daki geyiklerde olan bu virüs, zamanla evrimleşerek onu yiyen hayvanlara bulaştı. En son da insanlara...Kimse virüsün böylesine hızlı yayılmasını beklemiyordu. Birçok devlet hazırlıksız yakalanmadan ya da umursamamadan dolayı yıkılmanın eşiğine gelmişti. Virüsün doğuş yeri olan Amerika'da ise korkunç yıkımlar oluyordu. Mevcut hükümet elinden geleni yapsa bile enfekte insanlarla mücadele zordu. En zoruysa bu virüsün, sağlıklı insanlara bulaşmasını engellemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nzambi
Science Fiction"İnsan olarak kalmak için insanlığını yitirmelisin..." Dolunay