üstte mavi akına altayın gey olduğunu söylüyo gajahska
altta akın maviye ayıcık hediye ediyo11| Hazırlanma Sorunsalı
Mavi: 5DK İÇİNDE
BİZİM EVDE OL
ÇABUK
Yusuf: uyucam lan gelemem
Mavi: HEMEN GELİYOSUN
Yusuf: abi çok uykum var
3 saatlik uykuyla duruyorum delirdin mi amk
Mavi: ÇOK ÖNEMLİ
Yusuf: noldu yine anasını satıyım
Mavi: 1 SAAT SONRA AKINLA RANDEVUM VAR
Yusuf: LAN DELİRDİN Mİ
NE 1 SAATİ
NE AKINI
NE RANDEVUSU LAN
Mavi: az önce yazdı
yarın olur mu dedi
yarın ne pazar dedim olmaz voleybola gidicem
aslında ertelemek için bahane arıyodum kurs denk geldi
NEYSE
DEDİ Kİ O ZAMAN BUGÜN İŞİN VAR MI
BENDE BOŞ BULUNDUM YOK BUGÜN İŞİM YATCAM CAMIŞ GİBİ DEDİM
E TAMAM O ZAMAN DEDİ 1 SAAT SONRA AVMDE BULUŞALIM MI SİNEMAYA FALAN GİRERİZ DEDİ
ANANI SİKİYİM DİYEMEDİM
İŞİN DE YOKMUŞ ZATEN SORUN OLMAZ DİMİ DEDİ
ANANI SİKİYİM DİYEMEDİM YUSUF DİYEMEDİM
TAMAM DEDİM 1 SAAT SONRA GÖRÜŞÜRÜZ DEDİM
FELFENAYIM YUSUF
BAYILICAM YUSUF
ALLAH TANRI YARABBİLALEMİN AŞKINA YETİŞ
Yusuf: senin ben feriştahını sikiyim
.
Çalan kapıyı duyar duymaz odamdan koşarak çıkıp merdivenleri atlaya zıplaya indim. Kapıyı açmamla Yusuf'un "Amına koyayım senin tamam mı?" diyerek içeri dalması bir oldu.
"Kankaaa." deyip dudaklarımı büzerek baktım ona. Bu kedi yavrusu bakışlarıma asla hayır diyemezdi.
Ensemden tutup beni merdivenlere iteklemeye başladı. "Oyacağım o gözlerini yakında."
Ben içimden teşekkürlerimi sunarken yukarı çıkıp ablamın odasına girmiştik. Yusuf beni ablamın yatağının üzerine fırlatıp büyük dolabın kapağını açtı. "Bedenleriniz uyuyor dimi?"
"Evet, olmazsa kemer takarım." dediğimde anlık olarak yüzünü bana çevirip ölümcül bakışını attı. Gülümseyip devam ettim. "Ablamın kıyafetlerine kaldıysak Akın beni metalci emo falan sanacak." Toprak'ın giyim tarzı biraz değişikti. Sadece siyah beyaz nadiren de gri giyiniyordu. Renkleri hiç sevmiyor, renkli kıyafetlerden de nefret ediyordu. Hatta saçının gözünün rengine takıntısı vardı lise zamanlarında. Her sabah siyah lens takıp, her gün güzelim kahve saçlarını toplayıp siyah renk peruklar takıyordu. Tabi bunlar ergenlik zamanlarında kalmıştı. Şimdi ise sadece kıyafetlerine bu kadar kafa yoruyordu.
"Şükret be şükret." dedi Yusuf askıdaki kıyafetleri karıştırırken. "Bir saat içinde sana başka nereden kıyafet bulacaktık paşam?"
"Haklısın." diye mırıldanıp oturduğum yerden onu izlemeye başladım. Askıdan çıkardığı kıyafetlere bakıp beğendiklerini üzerime fırlatıyor, beğenmediklerini dolaba tepiyordu.
En sonunda giyeceğim kıyafetleri seçmiş, beni ablamın makyaj masasına oturtmuştu. Prize düzleştiriciyi taktıktan sonra yanıma gelip masanın üzerinde duran makyaj malzemelerine bakındı. Köse olduğum için yüzümde hiç tüy yoktu, bu beni kadınsı gösteriyordu bu yüzden aşırı şanslıydım şu an. Onun dışında cımbızla kaşlarımın ortasında çıkan birkaç tüyü almıştı Yusuf. Yüzüme çok hafif bb krem sürüp pudralamıştı. Sadece rimel, eyeliner ve parlatıcıyla makyajımı tamamladı.
Küçüklüğümüzden beri birbirimize makyaj yaparak büyüdüğümüz için ikimizde bu konuda iyiydik ama Yusuf'un becerisi bana göre daha fazlaydı.
Düzleştiriciyle beni döve döve omuzlarıma kadar gelen kıvırcık saçlarımı düzleştirip arkadan sıkı sıkı bağladı. Ablamın liseden kalan peruklarına göz gezdirip en uzun olanını seçti. Tokalarla sabitleyerek taktıktan sonra aynadan son kez kendime baktım. Bambaşka biriydim.
Üzerimde siyah beyaz çizgili kalın sayılmayacak bir sweat vardı. Uzun siyah bir etek giyip tişörtün uçlarını içine sıkıştırmıştım. Altımda dizimin üzerine kadar gelen siyah bir çorap ve siyah converse ayakkabılar vardı. Birkaç tane yüzük ve kolye takıp bolca parfüm sıkmıştım. Tek kulağım delik olduğu için siyah top küpemi çıkarmamıştım. Ayrıca taktığım siyah peruk neredeyse belime kadar geliyordu ve kakülleri vardı. Tırnaklarımdan hiç çıkarmadığım siyah ojelerim olduğu gibi duruyordu. Yüzümdeki abartısız makyajla beraber dışarıdan bakan kimse erkek olduğumu anlayamazdı.
"Mavi... Gördüğüm en güzel kadınsın şu an amına koyayım." Yusuf'un hayran çıkan sesiyle beraber tuttuğum nefesi bıraktım. Şaka gibiydi ama haklıydı.
Dediğim gibi bambaşka biriydim.
Ve tahmin ettiğimden çok daha güzel olmuştum.
.
bu ne güzellik mavi bey
şimdilik favoriniz var mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epiphany | bxb
Romance[TAMAMLANDI] Başta amacım platonik olduğum çocuğa mesaj atıp tanışmaktı, onu kandırıp kız olduğuma inandırmak değil. - Akın: ne diyoduk ha eğlenceli kızmışsın demiştim Mavi: ehh öyleyimdir eğlenceli olduğum doğru ama kız olduğum doğru değil| Aynı li...