12🌵Date Sorunsalı

1.2K 100 7
                                    

12| Date Sorunsalı

Ve Külkedisi perisinin yardımıyla herkesin aşık olacağı bir güzelliğe bürünmüş, Sindirella haline gelmiş. Yüzüne yerleştirdiği maskesiyle Prens'in olacağı baloya gitmiş. Aşık olduğu Prens'ini görmek için gittiği baloda başına geleceklerden habersizmiş.

Akın en üst katta sinemanın girişinin önünde beni beklediğini söylemişti.

Yürüyen merdivenlerden inip biraz yürümüştüm. Uzaktan sinemanın girişine baktığımda görmüştüm onu. Kapının önünde ayakta bekliyor saatine bakıyordu. Sanki, heyecanlı gibiydi.

Evden çıkana kadar bende heyecanlıydım. Hatta buraya gelene kadar. Ama merkezin içine girdiğim an sanki o gerginlik kayboldu. Heyecanım yok oldu. Hiçbir şey hissetmemeye başladım. Yine de buraya kadar gelmiştim ve şimdi bırakıp gidemezdim. Yeniden yürümeye başladım ona doğru. Hızlı ama sakin adımlarla.

Ve yaklaştıkça yüzündeki küçük tebessümü fark ettim.

O beni görmüyordu ama ben yüz ifadesini oldukça net bir şekilde görebiliyordum. Gözlerindeki parıltıdan bile belliydi heyecanı. Beni beklediği için, benimle buluşacağı için heyecanlıydı.

İşte o an içime yerleşen hissizlik gitti ve yeniden heyecanla dolup taştım.

Sevdiğim çocuğun yanına yaklaşırken, ilk defa bu kadar yakınına giderken... Kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyordu.

Cesaretimi toplayıp tam önüne geçip doğrudan yüzüne baktım gülümseyerek. "Selam."

Beni gördüğü an tebessümü daha da büyüdü ve dişlerini göstererek güldü. "Selam."

O kadar güzel gülüyordu ki.

İlk defa gözlerimin içine bakarak bana gülüyordu.

İlk defa tesadüfen değil kasıtlı olarak bakışıyorduk.

Ne olur sakinleş kalbim, bayılarak bu günü mahvetmek istemiyorum.

.

"Saçmalama filmin en güzel sahnesiydi o!" dedi peçetesiyle dudağının kenarına bulaşan ketçabı silerken.

Kolamdan bir yudum alıp "Saçmalama Akın." deyip güldüm. "Çok cringe bir sahneydi, yalnız izliyor olsaydım öğürürdüm." dedim.

"Abarttın sende." dedi gülerek.

Hala inanamıyordum ama Akın'la beraber bir filme girmiştik. Film sırasında sürekli konuşup kendimizce yorumlar yapmıştık. En arkada oturduğumuz için kimseye rahatsızlık vermediğimizi düşünüyordum. Korku filmi olmasına rağmen sürekli gülüp, güzel zaman geçirmiştik. Ardından filmden çıkıp yemek sipariş etmiştik. Yemek boyunca filmin değerlendirmelerini yapıp şakalaşmıştık. Her şey rüya gibiydi, o kadar güzel o kadar kusursuzdu ki... Çok mutluydum.

"Bitirdiysen kalkalım mı?"

"Olur."

Avm içindeki dükkanları gezerek ve kitaplardan bahsederek geçirdiğimiz zaman inanılmaz keyifli geçmişti. Fark etmeden beraber hiç sıkılmadan saatler geçirmiştik. Ve bir şekilde saat 20.00'ı geçmişti. Eve kimseye yakalanmadan gidip üstümü değiştirmem gerektiği için artık gitmeliydim. Tabi Akın'a bunu böyle söyleyememiştim. Aileme bu saatlerde geri döneceğimi söylediğimi, artık gitmem gerektiğini falan zırvalamıştım. Onu bu denli kandırıp yalan söylemek, deli gibi atan kalbimi acıtıyordu ama elimden başka bir şey gelmiyordu.

Çıkış kapısının önünde sessizce dikildiğimizi fark edince boğazımı temizleyip "Güzel bir gündü, Akın. Gerçekten eğlendim." dedim.

Elini ensesine atıp gülümsedi. "Bende. Tüm gün çok eğlendim, çok güzel geçti."

Öyle derin bakıyordu ki bakışlarımı kaçırdım istemsizce. "Gitmeliyim sanırım artık."

Başını sallayarak onayladı. "Galiba öyle yapmalısın."

İkimizde veda cümleleri kuramadığımız için güldüm. Güldüğümde gözlerim kapandığı için onu göremiyordum ama onun da gülümsediğinden emindim.

Derken ellerimi iki eliyle tutup hafifçe sıktı. Yutkunup ela gözlerine baktım. O da gözlerini bir saniye olsun kahvelerimden ayırmamıştı. "Beni kırmayıp bugün geldiğin için ve güzel bir gün geçirmemi sağladığın için teşekkür ederim."

O kadar güzel o kadar tatlı bakıyordu ki "Aa ne demek." ne dediğimi bile bilmeden büyülenmiş gibi konuştum.

Gülüp kısık gözlerinin iyice kısılmasına sebep oldu. "Aslında iki gündür cidden moralim bozuktu. Tatsız şeyler olmuştu ve kendimi mental olarak iyi hissetmiyordum. Ama keyfim yerine geldi sayende. Çok samimiyim Mavi, gerçekten keyif aldım."

O an bir şeyi daha fark ettim. Akın'la beraber eğlenip güzel bir gün geçirmiş olduğumu düşünüyordum ama Akın bir süredir konuştuğu bir kızla buluşup güzel bir gün geçirmiş olduğunu düşünüyordu.

Ben bugün 4 yıldır platonik olduğum çocukla buluşmuştum. Ama Akın birkaç haftadır konuştuğu ve kendisinden hoşlandığını bildiği bir kızla buluşmuştu.

Akın kız olduğunu sandığı Mavi'yle zaman geçirmekten keyif almıştı.

Ve bu düşünce şu an canımı hiç olmadığı kadar yakmıştı.

.

neden destroya okunması epiphany kadar değil neden
sevmediniz mi

Epiphany | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin