Selam bu kurguyu çok özlemişim ne zaman bir şeyler görsem aşkı DERUN evreni geliyor aklıma bende dedim madem bu kadar çok özledim özel bölüm yazayım.Başlıyalım mı?
5 yıl sonra Ankara.
Zaman öyle bir geçerdi ki siz ne olduğunu anlamdan arkanızdaki yaşadıklarınıza bakar tebessüm edersiniz. Mutluluğu ile acısı ile.
Elimdeki dosyaları editöre verdikten sonra Sema hanımın ısrarı ile bir kahve içip sohbet ederken konu yazdığım kitaptan açıldı.
" hakan senin şu yazdığın aşkı DERUN kitabı 98.baskıya gidiyor. Bu kadar çok okunan şeyi merak ettim. Bir gece açtım okudum gerçekten eline sağlık o kadar güzel ve özgündü ki insanların bu kadar çok okumasına şaşırmamalı" dediğinde gülümsedim.
Bundan beş yıl önce yaşadığım acıyı bir nebze bastırırım amacı ile yaşadığım her şeyi kaleme alıp en azından bunu yapabilirim ümidi ile başımdan gelen her şeyi yazarak tabi farklı bir kişiler ile Ama muratı aynı bırakarak yayınevlerini gönderdim. Ama hiç biri saçma diyerek beni reddetiğinde karşıma nerova yayınevim olan sahibi eyüp abi çıktı.
Yazdıklarımı okuyup beğenmişti
O günden sonra kitabım çok satanlardaydı.
"eyüp abi hesabını bu ayın baskısının parasını gönderdi" dediğinde başımı salladım.
Sema ablaya veda ederek yayınevinden çıkarak biraz yürüdüm.
Onu çok özlüyordum. Hafif Yağmur bastırdığında sabah aldığım şemsiyeyi unutmuştum Minibüste.
Elimi paltomu altına alacaktım ki Yağmur damlaları kesildiğinde bana unutuğum şemsiyenin aynısını tutan bir adam gördüm.
Başımı kaldırdığımda affaladım.
Çünkü bu adam tıpkı muratta benziyordu.
Ben şaşkın bir şekilde ona bakarken o bana gülümsedi. Birden önüme geçtiğinde yolda geçen bir araba suyu bu tarafa püskürtüğünde Bütün su benim önüme geçen adamın üzerine sıcradı.
"Merhaba şemsiyeni Minibüste unutmuştun" dediğinde başımı salladım.
"Murat" dediğinde Kafamı kaldırarak ona baktım.
"ismim Murat" dediğinde ona bakıyordum.
"hakan" dediğimde gülümsedi.
Gülümsemesi Birden içimi ısıtığında hiç bir şey anlamamıştım.
Bölüm nasıl dı. Şarkı ekliyecektim fakat gereksiz bulup yapmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I DERUN - BXB
Teen Fiction| TAMAMLANDI | Okuldan nefret eden asosyal bir ünv. Genci hakan okulun geziye götürdüğü tarihi müzede gezerken II. Muratın parlak kılıcına dokunduğunda kendini tarihin tozlu sayfalarında bulur. Geçmişe gitmek mümkün müdür? Peki eşcinsel bir padişahı...