6.bölüm VAKIT GEÇİRMEK

1.6K 88 5
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda yanımda yüz üstü yatmış bir şekilde duran Murat padişahın  yüzünü izlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabah gözlerimi açtığımda yanımda yüz üstü yatmış bir şekilde duran Murat padişahın yüzünü izlemeye başladım.

Hala olanlara inanamıyordum. Birden kendimi geçmişte buluyorum bu yetmez miş gibi birde padişahın gözdesi olup onunla yatmıştım.

Kabul etmeliydim ki güzel bir gece geçirmiştim.

Derin bir nefes alarak kendime geldim. Ben ne yapıyordum.hemen ayağa kalkarak damblomu giyip üstüme dün akşam ki beyaz kıyafeti giydikten sonra odadan çıktığımda zekeriya ağa ile katşılaştım.

"padişah hazretleri uyanmış mı" dedi beni gördüğünde başımı iki Yana salladım.

"tamam anladım umarım memnun etmişsindir sultanımızı" dediğinde Kaşlarımı çatarak yere baktım.

"ben.... Banyo yapmam lazım" dediğimde anlamayarak bana baktığında"kendimi yıkamam lazım "dediğimde başını sallayarak" Ahmet ile birlikte hamam a gidin onu uyandır sonra kahvaltı yapacsksınız"dediğinde başımı salladım. Dün akşam gitmeden önce bir şeyler yemiştim.

Büyük salona geçip önce ahmeti uyandırdım. Birlikte kıyafetlerimizi alarak hamama geçip güzelce birbirimizi keseledikten sonra biraz da eğlendik tabi zekeriya ağa gelmeden önceydi.

Yıkandıktan sonra kahvaltı sofrasına oturacaktım ki zekeriya ağa Sultan hazretleri in beni çağırdığını söylediğinde ağa ile birlikte padişahın kapısını çalarak içeriye girdiğimde büyük bir kahvaltı sofrası vardı.

"neden bana haber vermeden gittin" dedi divanın üstünde oturmuş bana bakıyordu.

Boğazımı temizledim.

"rahatsızlık vermek istemedim." dedim. Yanına vurdu. "gel yanıma otur" dediğinde yutkunarak yanına gidip oturdum.

Elini belime koyarak okşadı. "birlikte kahvaltı yapalım" dedi.

Başımı salladım. Sohbet ederek keyifli bir kahvaltı yaşıyorduk.ben Sarayı ve zekeriya ağanın mimiklerini taklit ediyordum. O da gülüyordu.

Çok güzel gülüyordu. Kalbi e doğru sıcak bir şey akıyordu sanki.

Elimi tutuğunda ona bakıyordum. "iyi ki çıkmışsın karşıma" dedi. Yüzüme yaklaşarak dudaklarımı öptü.

Biliyorum kısa ama idare edin lütfen. Yorum alayım.

AŞK-I DERUN - BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin