2 :bölüm

56 4 8
                                    

Güne  telefon melodimle uyanmıştım , nil aramıştı ne diyeceğini biliyordum , konusu yine  "gece " olacak tı bunu bilerek açtım telefonu
"Alo nil söyle bakalım gece yine ne yaptı "
"ay  günaydın canım , gece yine efsaneler yarattı , millet fan hesapları açtı gündemde yine "
"Bunun bu kadar ses getirmesi iyi değil , biliyorsun dimi tamam kötülere korku salıyo ama bu konu polislerinde dikattini çekiyo"
"Amann tamam be kızım , hemen hevesimi kursağıma bırak zaten "
"Tamam tamam hadi benim ayılmam lazım, kahvaltı  yapalımmı gelicekmisin " hem kahvaltıya arkadaş olurdu ,hem de kahvaltıyı ona hazırlatırım ...
"Tamamdır hemen geliyorum " diyip telefonu kapattı.
Telefonum bu gün susmuyordu , şimdi de kardeşim arıyordu . Ailemle pek yan yana olmazdım bir tek kardeşim ayda bir arar hal hatır sorar konuşurduk , normalde sabah aramazdı daha geç arardı . Telefonu açtım;
"Alo ne oldu benimi özledin" dedim
"Abla ne zaman geliceksin  özlendin , bak babam bile ne zaman  geleceğini soruyor"
Saftı kardeşim  babamızın en ufak sevgisine kanıyordu , sahi onu seviyor du buna inanması normal di , ama beni...
"Sude ikimizde biliyoruz ablacığım , onun  umrunda değilim "
"Abla gerçek den  öyle değil bu sefer gerçek den özlemiş gibi bana ısrar etti ablanı ara ikna et gelsin diye " şaşırmıştım o benimi özlemişti, gözlerim dolmuştu ondan  sevgi görmemeye alışmıştım , şimdi kırıntısını bile görünce şaşırmıştım.
" tamam ablacım işlerimi halledip gelicem " dedim " hadi şimdi  kapatıyorum telefonu nil gelicek  kahvaltıya " diyip vedalaştık dan sonra telefonu kapattım .
Ailem mardinde yaşıyordu , onlar bana güneş ismini koymuşlardı orayı terk edene kadar ismim güneş ti güneş güven  ama ben onu içimde öldürdüm ben "kamer karadağ " ismimi de soy ismimi de kendim koydum ...
Annem ölmüştü onun ölümüyle güneşte  öldü , kamer doğdu  .
Bir abim " emir " bir kardeşim "sude "
Birde babam vardı" mehmet"
Bir de asıl ailem vardı dostlarım aile bağından daha güçlü bağların oldu o dostlar  , asla yerleri doldurulamayacak olanlar...
---
Düşüncelere dalıp gitmişken kapı çalındı gelen nildi , kapıyı açınca taze simit ve poğçaların kokusu buram buram geliyordu,  nil den önce elindekileri alıp içeri geçmiştim , bu kokuya dayana bilen varmıydı , ben çayı koyarken nil hemen kahvaktı hazırlamaya başlamıştı , çünkü ikimizde açtık .
Kahvaltı hazırlığı bitince masaya geçip yemeğimizi yedik , sofrayı toplayıp koltuklara oturduk , ona gideceğimi söyliyicektim bunu istemeyecekti biliyordum çünkü ne çektiğimi oda biliyordu , ama  yinede gidicektim ben istersem fazla karşı çıkmazdı .
"Nil ben mardine gidiyorum " diyince gülmeye başladı " ne şaka yapıyorsun dimi "
"Hayır şaka değil gerçekten gidiyorum" diyince ciddi leşmişti
"Kızım şunu doğru düzgün anlat bir ne oluyo "
"Sude aradı seni özledik dedi babam bile özledi seni soruyor ne zaman geliceksin diye dedi "
"Kamer bak babanı tanıyoruz , onun nasıl bir adam olduğunu eğer yalansa yıkılmandan korkuyorum "
"Nil o saf çocuk yok onların karşısında , evet gidicem ama gidip o adamın boynuna atlamayacağım , belli bir şeyler çeviriyo ama bunlar bana sökmez biliyorsun , gidip öğrenicem hem sude yi bende özledim gidip bir göreyim "
"Tamam canım ama canını sıkmalarına izin verme ,  ben de geliyim diyicem de sen yokken işler bana kalıcak yani gelemiyorum "
"En mantıklısı canım sen burda kal bir elim  hep burda olsun , ben zaten gelene kadar telefondan bilgisayardan çalışıcam seninle irtibatta olucaz "
"Tamam dır patron" diyip asker selamı verdi ikimizde gülüştükten sonra vedalaştık .
Bende valiz hazırlayıp evden çıktım

Bende valiz hazırlayıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabama binip havalimanına gittim .
Ve uçağa binmiştim bekle bakalım Mardin güneşin mezarı olan yere kamer karadağ geliyordu

Ay ve GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin