Her zamanki gibi arka bahçede oturuyordum. Bir haftadır okuduğum kitabı sonunda bitirmiştim bu yüzden mutluydum ama sonu hiç beklediğim gibi bitmemişti.
Kitabın etkisinden sonunda kurtulduğumda etrafa baktım. Bahçe kalabalıklaşmıştı. Tam kalkacakken onu gördüm.
Xavier thorpe. Ondan oldukça hoşlanıyorum ama o popüler ve sevilen biri -benim aksime-.
Oturduğum yerden onu izlemeye başladım. Kusursuzdu. Gözleri, saçları ve beni mest eden o gülüşü...
Aptal aptal sırıtarak onu izlerken birden kafasını çevirdi. Gözleri gözlerimle buluştu. Gözlerinin içine bakmaya devam ederken şuan rezil bir halde olduğum - yaklaşık 2 saattir buradayım tipim nasıl hiçbir fikrim yokken ayrıca mal gibi sırıtırken yakalandım - aklıma geldi.
Hemen kafamı çevirdim. Tam da şuan yerin dibine girmek istiyordum.
Ne yapacağımı bilemedim. Kalkıp kaçsam çok daha tuhaf ve şüphe uyandırıcı olurdu. Bende hiçbirşey olmamış gibi geriye doğru uzandım ve utançtan gözlerimi kapattım.
Uzun süre böyle durduktan sonra sonra gözlerimi açıp bulutlara bakmaya karar verdim. Açmaz olaydım.
Gözümü açar açmaz bana bakan iki gözle karşılaştım. Xavier tepemde dikilmiş yüzümü inceliyordu.
Kalp krizi geçirmeden atlatabilmeyi diledim o an içimden.
Bu olayın üstünden 2 buçuk saat geçmişti. Ama anca atlatabilmiştim.
Bu arada sonra ne olduğunu merak ediyorsanız eğer hiçbir şey olmadı. Gerçekten hiçbir şey olmadı. Tek kelime bile atmeden bahçeden uzaklaştı ve atölyesinin olduğu tarafa doğru gitti.
Nevermore'daki çoğu kişi Xavier'ın atölyesinden habersizdi. Ama bir insandan hoşlanınca bu tarz bilgileri bilmeniz çok da şaşırtıcı olmasa gerek.
Tabi bunu öğrenmem benim için oldukça zor olmuştu. Bu okulda sadece 2 arkadaşım var. Enid ve ajax.
Ordan bakınca büyük ihtimalle 'onlarla arkadaşsa ya sosyaldir yada onlar sayesinde tanınıyordur bizi işletiyor mu bu?' Diye düşünebilirsiniz.
Ama gerçekten onlarla bile çok az görüşüyorum. Ajax ile ailelerimiz arkadaş olduğu için küçükken tanışmıştık. Ve aslına bakarsanız o zamanlar oldukça da yakındık. Ama artık o yakınlığı mumla arıyorum.
Enid bazı geceler benim odama gelir. Ve onunla okulun dedikodusunu yapariz. Yada birbirimize bakim. Geldiği geceler hep eglenceli ve bir sonraki gune mutlu baslamak icin bir umut olur bana. Ayrıca oda arkadaşim olmadigi icin cok daha rahat takiliyoruz.
Atölyeyi ajax sayesinde öğrendim. Ona Xavier'dan hoşlandığımı belli etmemeye çalışırken gerçekten çok ter döktüm.
Eminim ki o sırada bişeyler çaktırmışımdır. Ama Ajax gerçekten bazen aptal gibi oluyor.
~~~
Evett ilk bölüm -diğer bölümü tanıtım sayıyorum- hakkında ne düşünüyorsunuzzzz
Umarım kitabı bitirebilirim
Görüşürüzz
Öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost • Xavier Thorpe
FanfictionHerşey Xavier'ın Hannah'yı fark etmesiyle başladı... Çok spoi vermek istemiyorum açıkçası Xavier Thorpe x reader Mini fic 🏆#2 percy tüm hakları Xavier'ın çizimlerinde saklıdır