0.7

266 27 12
                                    

Selaamm

Satır arası yorum yaparsanız şahane olurr

İyi okumalarrr

~~~

- Hannah -

Karşımda somurtan bir Enid görmeyi beklemiyordum. Ama onu gördüğüme çok sevinmiştim.

Uzun zamandır yanıma gelmiyordu ve onu gerçekten çok özlemiştim.

Kollarını bana doğru uzattı. Asık suratı ve bu hareketiyle gerçekten kucaklanmayı bekleyen tatlı bebekleri andırıyordu.

Kollarımı ona sardığımda sıkıca sarıldı bana.

Sarılma faslını bitirince içeri geçmesi için kenara çekildim. Yatağımın üstündeki büyük minderlerden birini alıp odanın boş olan tarafına yöneldi.

Bende yanına az önce kitap okuduğum mindere oturdum. Bu sırada o çoktan yerine sinmişti.

"Hey neyin var?" "Ah tanrım bugün gelen kızı gördün değil mi?" Kafa salladığımda lafına devam etti "Kendileri yeni oda arkadaşım."

Buna neden üzüldüğünü anlamadım. Enid sürekli bir oda arkadaşı olmasını dileyip dururdu.

"Ve?" "Ve acayip depresif. Odaya gelir gelmez hayat enerjim azaldı."

"Hey bu tavır da ne böyle? O depresif olabilir ama sen -benim tanıdığım enid sinclair- neşe kaynağısın. iki günde onun da senin gibi olmasını sağlayabilirsin. gerçi bu düsük bir ihtimal. Ama olsun, uyum sağlamakta ustasın sen. Eminim üstesinden gelebilirsin."

Gülerek "öyleyim değil mii?" Dedi.

Bu konuyu kapatınca önce sahte bir sinirle uzun süredir yanıma gelmediği için hesap sordum. Daha sonra son zamanlarda duyduğu dedikodular hakkında konuştuk.

○●○

Saat baya bir geç olmuştu. Enid kendi odasına gitmiş bende kitabıma geri dönmüştüm.

Enid odan çıkalı daha 10 dk olmadan bir mesaj geldi.

Catclair: AMAN TANRIM

Noldu be

Catclair:Odam...

Nolmuş odana

Catclair: camımdaki renkli filmler (film deniyo diye hatırlıyorum emin deilim) yarısını SÖKMÜŞ

Diğer yarısı duruyorsa
sorun ne

Catclair: odanın yarısı simsiyah ayrıca odaya BOYDAN BOYA bant çekmiş

Catclair: neymiş efendim kişisel alan sınırıymış

Catclair: bayılacam galiba

Catclair: bu arada bantta siyah

Catclair: siyah kusacam YARDIM ET

Ya sakin ol biraz
senin tarafında bir
değişiklik yapmış mı

Catclair: yok yapmamış

O zaman sorun yok
abartma enid

Catclair: pffff pekala sakinim

Catclair: iyi geceler 😘

İyi geceleerr 💖

○●○

Sabaha kadar yapmam gereken herşeyi halletmiştim tam yatacakken bir bildirim sesi duydum.

Catclair: Daktilo sesinden uyuyamıyorum.

Gördüğüm mesaj yüzünden neredeyse kahkaha atıyordum. Tam uygulamadan çıkacakken aklıma bir şey gelmişti.

Yapıp yapmamak arasında gelip gidiyordum. En sonunda kararımi vermiş ve gönder tuşuna basmıştım.

Xavier-Hannah

İyi geceler

Gönderildi:12.23

Görüldü: 02.17

~~~

Enid ağırlıkli bir bölüm oldu

Umarım beğenmişsinidirr

Önceki bölüme sadece 5 oy gelmiş bu beni üzdü açıkçası

Oy vermeyi unutmayın lütfen

Öpüldünüzzz


ghost • Xavier ThorpeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin