1.1 -F-

220 15 10
                                    

Merhaba

Bu bölüm pek benim beklentilerimi karşılamadı açıkçası ama umarım beğenirsiniz

İyi okumalar...

~~~

- Yazardann -

Yaklaşık bir haftadır görüşmeyen başrollerimiz birbirlerini fazlaca özlemişlerdi. Ama Xavier ne söyleyeciğini bilemiyor, Hannah'ysa inadı bırakmıyordu.

Enid ve Ajax'in canına tak etmişti artık. Ve tabii Enid'in dırdırından bıkan Wednesday'in de.

Ajax, Xavierla konuşmuş; onu konuşmaya ikna etmişti. Bu sırada Enid de Hannah'nın yanına gitmişti. Ama arkadaşlarını tanıyordu Enid ve Ajax.

Onun bu fikre sıcak bakmayacağını biliyorlardı. Bu yüzden bir plan yaptılar.

"Hannaahh!" Diye seslendi Enid. "Efendim balim" "kuzgunlar balosuna birlikte gidelim mi?" "Sen Ajaxle gitmeyecek misin?" Diye sordu Hannah.

"Onun işi çıktı. Hadii noluurr" diyip alttan tatlı bakışlarını gönderdi Enid. Bu tatlı mavi gözlere dayanamayan Hannah gülerek kabul etti kızın teklifini.

○○○

Akşam ki balo için özenle hazırlanmıştı Hannah. Enidle birlikte içeri girdiler. Biraz bekledikten sonra Enid, Ajax ve Xavierla geri döndü. "Ajax de geldiğine göre siz Xavierla takılın." Dedi Enid. Hannah ise "Ne yapmaya çalışıyorsun?" Diye fısıldadı kulağına. "Hiçbirşey. İyi eğlenceler." Diye geçiştirdi onu Enid.

Ajax ile birlikte burdan uzaklaştıklarında uzun bir sessizlik oldu. En sonunda ordan gitmek üzere ayaklanan Hannah'nın bileğini tuttu Xavier. Ne olduğunu anlamadığını belirten bakışlar yolladı Hannah ona.

"Biraz konuşalım mı?" Diye sordu Xavier. Konuşmanın akışının olumsuz olacağını düşünen Hannah onu dinlemeden tekrar gitmek için arkasını dönmüştü.

Onu tekrar kendine doğru çevirdi Xavier. Hannah sinirlenmisti bu duruma. "Ne var Xa-" genc kızın sözü dudaklarının üstünde hissettiği sıcaklıkla kesildi.

Xavier dudaklarını hareket ettirmeye başladığında ona uyum sağladı Hannah.

Biraz sonra yüzünü uzaklaştırdığında sırıtan Xavierla karşılaştı genç kız.

"Seni seviyorum Hannah Wilson."

"Biraz geç kaldın amaaa bende seni seviyorum Xavier Thorpe"

FİN

~~~

Evett hikayenin sonuna geldik gönül isterdi daha uzun bir kitap olsun ama neyse başka kitaplara inşallah

"Cool" adlı kitabıma bakarsanız çok sevinirimm

Oy vermeyi unutmayın

Gösterdiğiniz ilgi ve destek için çok teşekkür ederimm
Sizleri çok seviyorum

İyi tatiller

Öpüldünüz

ghost • Xavier ThorpeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin