Selaamm
Şarkının bölümle gram alakası yok sadece birden modern talking perileri geldi
Geç gelmesinin sebebi oy sınırının dolmamasıydı o yüzden sorry not sorry
Satır arası yorum yaparsanız şahane olurr
İyi okumalarr
~~~
- Hannah -
Derslerden sonra Xavier'ı bulamayınca atölyesine gitmeye karar verdim.
Yol boyunca bana dün dediklerini düşündüm. O an donakalıp cevap verememiştim. İyiki de bir şey dememişim aksi takdirde bazı şeyleri belli edebilirdim.
O an gerçekten büyülenmiş gibiydim. Platonik biri için bu sözler cidden büyük bir nimetti.
Atölyenin önüne geldiğimde ışıklar yanmıyor ve kapı hala kilitliydi. Başka bir yere bakmak için gitmeye yeltendim, ama arkamı döner dönmez bir bedene çarptım.
Kafamı kaldırdığımda bu kişinin Xavier olduğunu gördüm.Bir kaç adım geriledim ve yüzüme bir gülümseme kondurdum. Oda bana gülümsüyordu.
Zaman durmuş gibiydi...
- genel bakış -
Kız için herşey ağır çekimde ilerlerken genç adam için aynısı söylenemezdi.
kızın yanındayken hep hızlı geçerdi zaman. Ama o sevmezdi bunu. Daha fazla vakit geçirmek isterdi onunla. Daha fazla göz teması kurmak, daha fazla konuşmak, o güzel çehresine ezberleyebilecek kadar uzun süre bakmak...
○○○
İkili okulun bahçesinde sohbet ediyordu. Daha doğrusu Xavier konuşurken Hannah yakalanmamaya dua ediyordu ona hayran hayran bakarken.
Derken siyah bir limuzin yanaştı kapıya. İçinden siyahlara bürünmüş bir aile iniverdi.
Herkes merakla onları izliyordu. Yeni bir öğrenci olmalı diye düşündüler ama dönem ortasında olması oldukça ilginç geldi onlara.
Olayı kurcalamadan herkes yaptığı işe geri döndü.
○●○
Akşam Hannah odasında şarkı eşliğinde heyecanlı bir kitap okuyordu. Şarkı onu daha da gaza getiriyordu.
Birden kapı çaldı. Kız oflayıp söylenerek kapıya bakmaya gitti. Onu rahatsız eden her kimse bir azarı hak ediyordu ona göre.
Ama kapıyı açtığında gördüğü kişiyle hafif bir tebessüm yerlesti kızın yüzüne. Gördüğü kişi onu gerçekten çok mutlu etmişti...
~~~
Kısa oldu biraz
Umarım bölümü beğenmişsinizdirr
Sizce kim geldi 🤔
Oy vermeyi unutmayın
Sınır yine 10Öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost • Xavier Thorpe
FanfictionHerşey Xavier'ın Hannah'yı fark etmesiyle başladı... Çok spoi vermek istemiyorum açıkçası Xavier Thorpe x reader Mini fic 🏆#2 percy tüm hakları Xavier'ın çizimlerinde saklıdır