1.👶

4.4K 111 45
                                    



Jennie'den

"Jennie hadi uyan, ilk günden işe geç kalacaksın!" Ah Rose yine bağırıyordu. Kendisi ev arkadaşımdı. İkimiz de yetimhane çıkışlı olduğumuz için yetimhanede çıkınca da birbirimizi bırakmamıştık.

Şimdi ise minik evimizde mutlu mesut yaşıyorduk. Şaka ya ne mutlusu fakirdik ya. Fakirlik mutluluğumuzun önüne geçiyordu.

Her neyse. Şimdi ise 1 hafta önce başvurduğum iş için kabul görülmüştüm. Bu yüzden görüşmeye gidicektim. Umarım kabul edilirdim. Bu işe gerçekten ihtiyacım var ve Rose bazen benim yerime bile kirayı ödüyordu. Nasıl mı? O da küçük bir kafede garsonluk yapıyordu. Ama işte ben de yük olmak istemiyordum ona. En azından bir yardımım olsun değil mi??

"Kime diyorum!" Rose aniden odaya girip yatakta beni görünce hemen kollarımdan tutup beni yataktan düşürmüştü.

"Lan Rose senin götünü kesmez miyim şimdi?" Diyerek yataktan fırlamış Rose'nin peşine düşmüştüm.


Biraz kovaladıktan sonra ikimiz de yorulmuştuk. Tabi ben öcümü, onu banyoda soğuk suyla ıslatarak almıştım çoktan.


.
.
.

Kıyafetlerimi giymiş şimdi ise çıkmak üzereydim.

"Sarı püskül ben çıkıyoruumm~"

"Ben sana öyle seslenme demedim mi?!" Diyip kapıya koştuğunda ben de kahkaha atarak dışarıya kaçtım.

Hemen yoldan bir taksi çevirmiş gideceğim evin adresini vererek atlama yaslanıp yolun bitmesini beklemiştim.

Müstakil tek katlı bir evimiz vardı. Evimizi seviyorduk. Sonuçta 5 yılımız burda geçmişti.


5 yıl içinde garsonluk işinde çalışmıştım. Hepsinde kavga etmem sonucunda ya atılmış ya da ben istifamı verip ayrılmıştım. Çoğu müşteri ya asılıyor ya da çok sorun çıkartıyordu.


Ben de işimi değiştirmeye karar verdim. Garsonluk olmazsa farklı bir işte çalışırım diyerek bakıcı olmaya karar vermiştim. Neden mi?

Çocuklarla çok iyi anlaşırdım genelde. Bu da benim için bu işte bir artıydı..

"Hanımefendi geldik." Taksicinin sesini duymamla kendime gelmiş ücreti ödeyerek  kendimi taksiden dışarı atmıştım.

Önümdeki eve şaşkınlıkla bakıyordum. Manoban Holding sahiplerinin evinde çalışacağımı da biliyordum ama bu kadarını da beklemezdim. Yani nasıl desem ben villa falan bekliyordum ama baya mütevazi bir evdi.


Ağzımın açık olduğunu fark ederek hemen ağzımı kapatmış bahçe kapısını açarak içeri girmiştim.


Bahçesine bayılmıştım. Renk renk çiçeklerle doluydu..

Kapıya geldiğimde usulca zili çalarak beklemeye başladım. Adım seslerini duyunca biraz geriledim.

Kapı açıldığında alımlı, güzel bir kadın vardı kaarşımda.

" Ben iş görüşmesi için gelmiştim efendim."

"Aa evet evet buyrun." Diyerek kapıyı sonuna kadar açarak geçmem için yana çekildi. İçeri girdiğimde bana salonu göstererek geçmem için yol verdi..


"Buyrun oturun." Geçip oturduğumda o da karşıma oturmuştu.

" Merhaba ben Kim Jisoo. Lalisa'nın arkadaşıyım. Kendisinin önemli bir toplantısı olduğu için erken gitmek zorunda kaldı . Bu yüzden görüşmeyi ben devraldım."

Baby Sitter{Boss-2}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin