Yazar'dan
Eun evinin salonunda volta arıyordu sinirle. Lisa ne oldu da gönlünü bir bakıcı parçasına kaptırmıştı? Bunu anlamıyordu.
Düşündü bir an ben ondan; güzelim, zenginim, zekiyim, alımlıyım...
Lisa ne oldu da aşık oldu bakıcıya? Hayretler içerisindeydi.
Tabi soluğu annesinin yanında aldı. Annesi Lisa ile Eun'un arasını yapmak için çok uğraşmıştı zamanında ama Lisa, bir kere bile dönüp bakmamış asla Eun'a umut dahi vermemişti. Ama Eun uslanmaz kızdı. İstediğini almadan durmayacaktı.
"Yeter Eun! Başımda dönüp durma!" Diye çığırdı annesi.
"Anne anlayamıyorum. Nasıl bakıcı parçasına aşık oldu? Ne oldu da gözünü boyadı?!" Hiddetle bağırdı. Sinirden köprüyordu.
"Aşık olmuş işte Eun, zorlama artık! Sana kız mı yok?!" Dedi annesi. Artık kızıyordu o da. Çünkü Eun kafasını Lisa ile bozmuş durumdaydı.
"Anne Lisa olmazsa olmaz! Ben Lisa'yı istiyorum!" Dedi inatla Eun.
"Kızım vargeç artık. Bak senin yüzünden kız kardeşimle aramın bozulmasını istemiyorum!" O da kendine göre haklıydı. Kardeşini seviyordu ve aralarının bozulmasını istemiyordu.
"Buldum!" Dedi bir anda Eun.
"Eğer Lisa o bakıcıyı bırakmıyorsa, biz de bakıcıyı ortadan kaldırırız!" Hararetli bir şekilde yerinden zıplayarak planını işlemek için telefonunu eline aldı. Aklında müthiş bir plan vardı. Ve en kısa zamanda da icraata geçicekti.
Annesi ise onun bu halinden korkmuştu. Başına bir bela alıcak diye korkmadan edemiyordu.
.
.
.Jennie'den
Ateşli bir geceden sonra yeni bir sabaha uyanmıştım.
Yan tarafıma baktığımda Lisa'nın hala uyuduğunu görmüştüm. Çok yorulmuştuk, o kadar boşalmadan sonra.
Yerimden kalkarak ayağa kalktım. Lisa biraz daha uyuyabilirdi. Kahvaltıyı hazır ettikten sonra onu uyandırabilirim.
Kısa bir duşa girerek üstümü giyinip odadan çıktım sessizce.
Hei'nin odasına girerek onu da kontrol ettikten sonra kapıyı kapatıp çıktım. Ohh o da uyanmamıştı.
Aşağı inerek direk mutfağa geçtim. Dolaba baktığımda kahvaltılıklara göz gezdirerek ne var ne yok baktım.
Gerçekten uzun süredir market alışverişi yapmamıştık. Dolabı kapatarak cüzdanımı ve anahtarlarımı alarak dışarı çıktım. Markete doğru yol aldığımda ensemde hissettiğim ürpertiyle arkamı döndüm.
Ama kimseyi göremediğim için kaşlarımı çatarak önüme döndüm. Niye öyle hissetmiştim.
Karşıya geçmek için kaldırımdan adım attığımda yan tarafımdan çarpan arabayla yerde sürüklendim.
Son gördüğüm şey uzaktan sırıtarak beni izleyen Eun'du....
Lisa'dan
Sabah kalktığımda yanımdaki boşlukla huzursuzlandım.
Dün çok güzel gece geçirmiştik. Altımda çok güzel duruyordu. Ben onunla mutluydum. Beni bıraksa ne olurdu acaba? Düşüncesi bile kötüydü.
Kafamı iki yana sallayarak ayağa kalktım. Üstümü değiştirerek odadan çıktım. Hei'nin yanına gittiğimde uyanmış tavanı izleyip mırıldanıyordu kendi kendine.
Ee Jennie nerde? İçimi bir korku kapladığında Hei'yi kucağıma alarak odadan çıkıp aşağı indim. Jennie'ye seslenmeyi de ihmal etmiyordum.
"Jennie bebeğim!?" Ama yine ses yoktu. Salona gittiğimde boş olduğunu görmemle kaşlarım istemsizce çatıldı.
Adımlarımı mutfağa çevirerek içeri girdim. Yine boştu. Nerdeydi bu kız?!
Kucağımdaki Hei huzursuzca ağladığında onu sakinleştirmek için sırtını pışpışladım. Ama susumuyordu.
Tekrar yukarı çıkarak telefonumu alıp jennie'yi aradım. Telefon açıldığında konuşmasına izin vermeyerek söze atladım.
"Alo Jennie nerdesin?"
"Efendim aradığınız kişi şuan geçirdiği trafik kazası nedeniyle hastanemizde , durumu kritik." Duyduğum şeyle beyninden vurulmuşa döndüm.
"Ne!! Hangi hastane!??"diyerek bağırdım.
"****** Hastanesi."
"Peki hemen geliyorum!" Diyerek hemen Jisoo'yu aradım. Durumu açıklayarak üstümü giyinip Hei'yi de giydirerek kucağıma alıp dışarı çıktım.
Arabaya dikkatlice bindirip kendim de hemen binerek sürmeye başladım.
Nasıl olmuştu? Güzel aşkım benim, neden dışarı çıktı? Merak ediyordum. Sikeyim aklımı!! Neden yanında değildim? Dün her şey çok güzeldi bir kez daha ona sahip olmuştum.
Tam hayatım düzene girdi derken yine bokluklar bizi bulmuştu.
"Tanrım onu benden ayırma!" Diyerek dua ettim. Gözlerimdeki yaşları silerek iç çektim.
Hei de arkada iç çekiyordu. O da hissetmişti. Bebeğim benim. Hastanenin önüne geldiğimizde arabayı park edip Hei'yi alarak hemen içeri girdim.
Danışmaya geldiğimde hemen Jennie'nin yerini öğrenerek hemen oraya gittim kucağımdaki Hei'yle.
Oraya vardığımızda içerden çıkan doktorla karşı karşıya geldik. Hemen yanına giderek tek elimle kolundan tuttum.
"İçerdeki Kim Jennie durmu nasıl?" Diyerek ağlayan gözlerle doktora baktım.
"Neyi oluyorsunuz?"
"Ben sevgilisiyim. Lütfen durumu nasıl?"
"Doğrusunu söylemek gerekirse durumu ağır. Kollarında ve sağ bacağında kırıklar var. Bir iç kanaması mevcut." Diyerek yaşlı gözlerime baktı.
Kafamı sallayarak kucağımdaki kızımla duvar dibine çöktüm.
Eun'u unuttum mu zannettiniz??🥲
Aslında Jennie'yi kaçırtacaktım ama sonra vazgeçtim. Bir çok kitapta kaçırma hikayeleri var. Benimki biraz farklı olsun dedim... Umarım olmuştur 🤔
Biraz daha kaos var aklımda bilemiyorum🤕
Sonra güzel olucak her şey. Beraber görücez bakalım.
Her neyse umarım beğenmişsinizdir🤧💜
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın çiçeklerimmm🌺💜
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın bay bayın👋💋💜
xxHee-Ranxx.
🍓.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter{Boss-2}Jenlisa
FanfictionJennie bir bebek bakıcısıydı. Lisa ise seksi ve özgüvenli patronu... yan çift Chaesoo "~Tüm hakları Jennie'nin seksi patronunda saklıdır.~" Başlangıç:16.12.22 Bitiş:01.04.23 Boss kitabından bağımsızdır..