16.👶

933 55 7
                                    




Jennie'den

Sabah gözlerimi açtığımda koltukta rahatsızca yatan Lisa'yı görmüştüm. Off çok rahatsız görünüyordu. Alışık olmadığı için..



Dün uzun öpüşmemizden sonra Lisa saçlarımı öpe öpe beni mayıştırarak uyutmuştu. Muhtemelen ben uyuduktan sonra da kendisi koltukta yatmıştı. Kıyamıyordum ona..




Sıkılmıştım burda yatmaktan. Dün Lisa'nın anlattığına göre Rose de burda beklemiş ama Lisa ona kızarak eve göndermişti. Söylediğine göre uyuyamadığı için göz torbacıkları oluşmuş. Ahh canım arkadaşım benim için ne kadar da endişelenmiştir.




Kızımı da çok özlemiştim. Günlerdir yüzünü görmemiştim.



Lisa kımıldamaya başladığında uyanacağını anladım. Kapı yavaşça çaldığında bakışlarım oraya kaydı, ardından açıldığında Rose ve Jisoo Rose'un kucağında da Hei girdi.




"Günaydınnn~" Rose kısım sesle konuştuğunda gülümseyerek onlara baktım.


"Günaydınn~" dedim ben de aynı şekilde karşılık vererek.



Hei huysuzca yerinden kıpırdanarak kollarını bana uzattı.




"Anneee!" Diye bağırdığında bakışlarım aniden yerinden sıçrayarak uyanan Lisa'ya kaydı. Onun bu halini gördüğümüzde hepimiz de kahkaha atarken Hei de kıkırdyarak ellerini çırpıyordu.


Jisoo yanıma gelerek beni doğrultarak oturur konuma getirmişti. Ardından sırtıma da yastığı koyarak daha rahat oturmamı sağladı.


"Kızım benim, senin yüzünden altıma sıçıyordum!" Lisa sızlanarak konuştuğunda kıkırdayarak ona baktık.

Hei tekrardan kollarını bana doğru uzattığında onu hemen alarak kucağıma yerleştirdim. Ama o rahat durmayarak bana doğru dönüp kafasını boynuma gömerek gözlerini kapattı. Aww benim kızım beni özlemiş.


"Yaa Hei'ye baksana nasıl da Jennie'ye sokuldu hemencecik!~" Jisoo hararetli bir şekilde konuştuğunda gülümseyerek Lisa'ya baktım. O da bizi tebessümle izliyordu.


Lisa yerinden kalkarak benim yanıma oturarak ikimizi de kolları arasına alıp ikimizin de kafasına birer öpücük kondurdu.


"Güzel ailem~" dediğinde gözlerim istemsizce doldu.


"Aww sen  duygulandın mı?~" Rose sırıtarak konuştuğunda utanarak kafamı Lisa'nın boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Özlemiştim kokusuyla uyumayı.



"Seni seviyorum!" Lisa kulağıma fısıldayarak konuştuğunda ıslak bir öpücük bırakmayı da unutmadı.


"Ben de seni seviyorum." Gömüldüğüm boynuna dudaklarımı bastırdım aşkla.




.
.
.


1 Hafta sonra...

Sonunda çıkıyordum! Hastane kokusu gün geçtikçe dayanılmaz oluyordu.



"Tamam dikkat ederiz doktor hanım." Doktor civanım Lisa'ya evde bana çok dikkat edilmesi gerektiğini ve fazla hareket etmemi söylüyordu.




Doktor çıktığında Rose yanıma gelerek çantamı bana verdi.




"Gel giydirelim seni." Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına. Lisa hemen yanımıza gelerek Rose'u kolundan tutup benden uzaklaştırdı.




"Sinirlenmemi istemiyorsan uzaklaş! Aramızdaki ilişkiyi biliyorsun zaten!" Dediğinde şaşkınlıkla yüzüne baktım. O beni kıskandı mı? Hem de kardeşim dediğim kişiden.




"Hadi çıkın ben de Jennie'yi giydireyim!" Diyerek kızları sürükleyerek odadan çıkarmıştı.




Bana döndüğünde sinirle yanıma gelerek kıyafetlerimi çıkardı dikkatlice ama kaşları hala çatıktı.




"Sinirli misin sanki?" Dedim dudaklarımı ısırarak. Resmen damarına basıyordum.



Katran karası gözlerini gözlerime diktiğinde ürkmüştüm biraz.



"Bir de soruyor musun Jennie bak ilk ve son kez uyarıyorum güzelim! Bana ait olan bedenini en yakın arkadaşın veya değil ben hariç kimse görmeyecek, ben sevdiğimi kıskanan bir insanım! Ona göre davran, anladın mı?!" Dediğinde kafamı salladım. Baskın ve sert sesi çok güzeldi. Hülyalı gözlerle izliyordum onu.




"Duyamadım?!" Dedi sinirle. Ağzımdan duymak istiyordu.






"Anladım." Dediğimde sırıtarak bana baktı. Karşısında çıplak kaldığımda dudaklarını omzuma bastırarak dikkatlice kıyafetlerimi giydirdi.





Tekerlekli sandalyeyi getirerek beni dikkatli bir şekilde kucağına alarak sandalyeye oturttu.




Önüme gelerek dizlerimin dibine oturdu. Ellerimi tutarak öptü.




"Güzelim benim. Evimize gidicez şimdi ama öncesinde sana bişey söylemek istiyorum." Dedi derin bir nefes alarak. Sesi az öncekine göre yumuşak çıkmıştı.





"Güzelim belki erken diyeceksin ama benimle evlenir misin? Daha fazla ayrı kalmak istemiyorum." Dedi gözlerime bakarak. Ardından ellerini cebine koyarak yüzük kutusu çıkardığında elimi ağzıma kapattım şaşkınlıkla.





Şuan resmen hastane odasındayken evlilik teklifi alıyordum!!! Kalbim çok hızlı atıyordu.




Gözlerim dolduğunda ellerimi yüzüme kapattım.



"Bak ben hem güzelim hem de zenginim, evim ve arabam da var! Ee kızımız da var kabul etmen gerekiyor." Dedi şakacı bir tavırla.




Gözyaşlarım arasında güldüğümde o da gülerek gözlerime bakmaya başladı cevabımı beklercesine.




"Evet!  evet seninle evlenirim!" Dediğimde ayağa kalkarak yüzüğü kutudan çıkarıp parmağıma taktı.



Uzanıp dudaklarımı öpmeye başladı yavaşça.



Ayrıldığımızda gülerek bana baktı.



"O zaman eve gidelim güzel eşim!" Ve yine sözleriyle kalbimi hızlandırdı.




Güzel eşimm..



Güzel eşimm güzel eşimmm...

Umarım bölümü beğenmişsinizdir🤧

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın..

İyi okumalarr..

xxHee-Ranxx.           

          🍓 .                     




























Baby Sitter{Boss-2}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin