12.👶"

1.8K 55 10
                                    




  Jennie'den

"Gidelim mi güzelim? Hei uyudu." Dediğin de kafamı sallayıp eşyaları toplamaya başladım. Kaç saattir piknik yerinde oturuyorduk. Hei ise Lisa'nın kucağında uyuya kalmıştı. Minik bebeğim benim.



Hepimiz arabaya yerleştiğimizde arabayı çalıştırarak sürmeye başladı.




.
.
.




Eve geldiğimizde Hei'yi direk alarak yatağına yatırarak üstünü örttüm. Lisa ise üstünü değiştirerek bize kahve yapmaya gitmişti mutfağa. İşim bittiğinde telsizi alarak sessizce odadan çıktım. 



Salona geldiğimde Lisa kahve kupalarıyla koltukta oturuyordu. Yanına gittiğimde kollarının altına girerek beline sarıldım.



"Güzelim benim. Hayatımızda olduğun için o kadar mutluyum ki." Diyerek anlıma öpücüklerini kondurdu.



"Siz de iyi ki hayatımdasınız. Siz hayatıma girdiğinizden beri ilk defa bu kadar mutlu olduğumu hissediyorum." Dediğimde dudaklarıma derin bir öpücük kondurarak sehpadan pembe kupayı alarak bana uzattı.



"Al bakalım tadını beğenicek misin?" Gülümseyerek kupayı elinden alıp üfleyerek dudaklarıma götürdüm. Ufak bir yudum alarak boğazımdan kaymasını sağladım. Tadı gayet güzel olmuştu.



"Çok güzel olmuş." Tadı gerçekten güzeldi.

"Gerçekten mi, beğendin mi? İlk defa yaptım." Dediğinde tatlı haline kıkırdayarak kafamı salladım onaylarcasına. Çok tatlıydı Tanrım.



"Çok güzel olmuş gerçekten." Göğsünü kabartarak sehpadaki kupayı alıp dudaklarına götürdü. Bir yudum alarak kaşlarını çattı. Tadını aldığında sırıtarak bana baktı.



"Gerçekten de güzel olmuş. Şirketi bırakıp kahve dükkanı açmalıyım." Dediğinde kahkaha attım. Çok tatlı yaaa!



Kahvesini bırakarak elime uzanıp benim kahvemi de sehpaya bırakmıştı. Aniden beni koltuğa yatırarak üstüme çıktı. Elini yüzüme çıkartarak yanağımı okşamaya başladı. Çok derin bakıyordu.




"Çok güzelsin. Sikeyim seni." Dedi dişlerini sıkarak.




"Dün yaptın zaten~!" diyerek kıkırdadım. Ondan utanacak değildim. Sevgilimdi sonuçta.






"Ahh siktir çok tatlısın! Benimsin!" Dediğinde bu sefer ben dudaklarımızı birleştirerek tutkulu bir öpüşme başlattım.




Direk beklemeden dilini ağzımdan iterek, ağzımı diliyle becermeye başladı. Hırlarcasına alt dudağımı dişleri arasına alarak benden bir inleme kazandı.



Birbimizden ayrıldığımızda nefes nefeseydik. Anlımı öpüp dudaklarımızı birbirine sürttü.



"Aklımı başımdan alıyorsun!" Dediğinde utanarak kafamı çevirdim.



"Sanki sen almıyorsun." Dedğimde kıkırdayarak bu sefer dudaklarını boynuma bastırdı.



"Uyuyalım mı bebeğim?" Kulaklarıma doğru fısıldayarak konuştuğunda altında titredim. Siktir titrememeliydim.



"Titreme bebeğim yoksa yine yatağa atıp sertçe beceririm seni!" Diyerek kulağıma ıslak bir öpücük kondurup boynumu boydan boya yaladı.


Becer beni demeyi çok istiyordum ama her ne kadar utanıyorum desem de utanıyordum.



"Uyuyalım." Dediğimde sesimi bulduğum için şükrediyordum.



Üstümden kalkarak elimi tutup bizi ofamıza çıkardı. Dolaba giderek eline beyaz saten bir gecelik alarak bana uzattı.




"Bunları giyin bebeğim." Yumuşak bir sesle konuştuğunda kafamı sallayıp elinden geceliği alarak banyoya girdim.



Dakikalar sonra giyindiğimde aynadan kendimi süzdüm. Güzel olmuştu ama çok kısaydı.



Yanaklarım pembeleşmişti. Kapıyı açarak odaya girdiğimde sadece yatım atlıt ve külotla koltukta oturan Lisa ile göz göze geldim.



Beni baştan aşağı süzüyordu. Arsız bakışları bacaklarımda dolanırken tekrar yüzüme bakarak elleriyle gel işareti yaptı.




Usulca yanına gittiğimde beni kolumdan çekerek kucağına oturtmuştu.

Parmakları arsızca bacaklarımda dolanıp bacak arama girdiğinde istemsizce gözlerim kapandı.

"Sikeyim seni çok güzelsin!" Bana bakarak söylediğinde elleri iç çamaşırımdan içeri girerek parmaklarını deliğimde dolaştırıyordu. Aniden içime ittiğinde belim yay gibi gerildi.


"Ahh! L-lisahh!" İnlediğimde parmağının tamamını içme gönderdi.


"Siktir deliğin çok güzel sarıyor parmaklarımı!" Hırıltılı bir sesle dudaklarını çıplak boynuma bastırdı.



"Dayanamıyorum sana!" Diyerek ikinci parmağını da ekleyerek zevk noktama  vurdu.



"Ahh oraya daha hız-ahh!" Anlayarak içime git-gel yapmaya başladı. Parmakları hızlandığında inlemelerim çığlıklara dönüşmüştü.



Dakikalar sonra eline geldiğimde parmaklarını içimden çıkartarak ellerini belime sardı. Dudaklarıma öpücüklerini bırakıp beni kucağından kaldırdı.



"Banyoya gir bebeğim! Gece daha yeni başlıyor!" Dediğinde yaşadığım orgazm yüzünden bacaklarım titreyerek yürüyordum ki arkamdan gelerek beni kucağına alıp banyoya soktu.



"Sen her becerdiğimde böyle olursan ben seni sikmeden duramam!" Diyerek dudaklarıma yapıştı.




'Gece gerçekten uzun olucaktı?'




Aklımda soft bölüm yazmak vardı ama konu nerelere geldi 🥲

Bunlar iyi günler hehee kaos bölümlerine az kaldı kemerleri bağlayınn🤸💃💃💃

Herkese selamlar;

Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir.

Bu günlerde oy ve yorumlarda azalma oldu. Güzel yazamıyor muyum acaba?🤔
Emin değilim!!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın çiçeklerimm🌺💜

Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın bay bayın👋💋💜

xxHee-Ranxx.                 

            🍓.                          







Baby Sitter{Boss-2}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin