5.👶

1.9K 83 47
                                    






Neee yanağına mı? Öpücük mü? Ben ağlarım ama şimdi kimdi bu?

"Ben de seni özledim bebeğim."

'Sanırım sevmekten vazgeçmeliyim..'

Jennie'den


"Ee ne zaman geldin?" Kız biraz düşünür gibi yapıp "sanırım bir saat önce ve uçaktan iner inmez buraya geldim!"


"İyi yaptın o zaman burdan çıkınca eve gidelim hem annemleri de görmüş olursun." Lisa sevinçle konuştuğunda ümitlerim daha da kırıldı.


Hei artık uykusu gelmiş olacak ki mızmızlanıyordu.


"Gel bebeğim uykun mu geldi senin? O zamaaaan uyuyalım bakalım seni." Ben Hei ile tatlı tatlı konuşurken Lisa sırıtarak ikimize bakıyordu.



Kız da şaşkınca bana ve Hei'ye bakıyordu. "Amaan Tanrım Hei'miz ne kadar da büyümüş!" Yanımıza gelerek Hei'yi kucağına alıp kokusunu içine çekti. Bense kıskançlıktan ölmek üzereydim. Kızımın benden başka kimsenin yanına gitmesini istemiyordum.


"Lili bizi tanıştırmaycak mısın?" Kız bir bana bir Lisa'ya bakarak.


"Aaa evet onu unuttum." Tabi unutursun. Kız gelince ağzın kulaklarındaydı.


"Bu Jennie Hei'mizin bakıcısı. Jennie bu da kız kardeşim Hee-Ran." Ne ne ne?! Ben şimdi Lisa'yı kız kardeşinden mi kıskandım?

Utançtan yerin dibine girmek istiyordum resmen. Lisa şaşkın ifademi görüdüğünde pişkince sırıtıyordu.

 

Hee-Ran elini uzatarak "memnun oldum Jennie ben küçük Hei'mizin teyzesiyim." Ufak bir tebessüm etti.

"B-ben de memnun oldum Hei'nin bakıcısıyım." Diyerek uzatılan elini tutarak sıktım.


Hei'yi yanaklarından öptükten sonra benim kucağıma verdi. Hei baya uykulu görünüyordu. Etrafına baktım nerde yatırabilirim diye ama ofis rahatsız duruyordu.


"Bayan Manoban Hei'yi yatırmam gerekiyor. Eve gidebilir miyiz?" Lisa kafasını sallayarak ayağa kalktı. "Tamam o zaman annemlere gidelim."


Ben de Hei'nin eşyalarını toplayıp Hei'yi kucağıma aldım.


"Abla o zaman ben otoparka gidiyorum siz de toparlanıp gelin." Hee-Ran çıktıktan sonra Lisa yanıma gelerek kulağıma eğildi.



"Bana Lisa olarak seslen demedim mi?"



"Ş-şey üzgünüm unutmuşum."
Kekelediğimde kendime lanetler okudum. Niye buna takıldı bu kadar ya?!



"Bir daha unutma!" Diyip kulağımın arkasına bir öpücük kondurarak elimdeki çantayı alıp kapıya yöneldi.



Arkasında kaskatı kesilmiş bir ben bırakarak. Ve aklımdan tek düşünce geçiyordu;


'Hangi patron kızının bakıcısını öper!! Tanrım delirmek üzereyim!!'


.
.
.




Otoparka geldiğimizde Hee-Ran gülümseyerek bana doğru geldi. "Yaa çok tatlısın arkadaş olabiliriz bence!" Dediğinde sıcak bir gülümseme sundum.



Gerçekten güzel bir kızdı. Lisa'nın aksine biraz kısa boyluydu. Ama tatlıydı işte.



"Tabiiki arkadaş olabiliriz!" Koluma girerek kulağıma yaklaştı.


Baby Sitter{Boss-2}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin