"Sizi seviyorum güzelim." Dediğinde tam cevap vereceğim zaman telefon kapanmıştı bile.
Elimdeki telefonu Jisoo'ya vererek Hei'ye sıkıca sarılıp bir an önce eve gidip bebeğimi doyurmak istiyordum.
Lisa'dan
Şuan önümdeki piçi gebertmek istiyordum. Nasıl güzellerime kıyıp da onları kaçırmaya çalışırdı.
Jennie ile konuştuktan sonra Minhyuk'un Jennie ve Hei'yi getirdiği ormandaki eve gelmiştim. İçeri girdiğimde Minhyuk piçinin endişeli yüzünü görmemle yüzüne yumruğumu indirip yere düşürmüş sonra bir güzel dövmüştüm.
Şimdi ise polislerin gelmesini bekliyordum. Yoksa kendimi tutamayıp öldürücektim.
"Lisa ooo sen gelmişsin, yoksa hayal mi görüyorum??" Attığım yumruk ve tekmelerden sonra nevri dönmüştü.
"Kes sesini sikik!" Diyerek yüzüne bir tekme daha attım. Az bile!
Dışardan polis siren seslerinin duyduğumda sırıtarak Minhyuk'a baktım. O ise benim aksime korkulu gözlerle bakıyordu. Şerefsiz!
"Ne o korktun mu?!!" Dedim eğlenir bir ses tonuyla.
"Lisa lütfen beni polislere verme lütfen her şeyi yaparım!!" Ayaklarıma kapanıp yalvarmaya başladığında geri çekilerek onu itip yere düşmesini sağladım.
"Çek iğrenç ellerini üzerimden!" Diyerek bağırdığımda polisler içeri girerek onu alıp ellerine kelepçeleri takmışlardı bile.
"Bayan Manoban Bayan Kim Jennie'nin ifadesini vermesi için yarın karakola bekliyoruz." Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına.
"En ağır cezayı almasını istiyorum. Aksi takdirde karakolu başınıza yıkarım!" Dişlerimi sıkarak konuştuğumda karşımdaki polis korkulu gözlerle bana bakıyordu.
"Siz hiç merak etmeyin efendim." Önümde eğilerek piç Minhyuk'u alıp gitmişlerdi.
Ben de lanet yerden çıkıp arabaya binerek eve sürdüm arabayı. İki güzel bebeğimi çok özlemiştim.
.
.
.Jennie'den
Hei'ye altını temizlemiş sonrasında mama yedirmiş karnını doyurmuştum. Şimdi ise kucağımda boynuma sokularak gözlerini kapatmıştı. Uykusu vardı ama bir türlü uyuyamıyordu güzel bebeğim.
"Jennie daha iyi misin??" Bayan Manoban merakla sorduğunda kafamı salladım onaylarcasına. Jisoo şirketle ilgili bir sorun çıktığı için gitmiş ardında Rose da biraz dinlenmem için evine gitmişti. Yarın tekrar geleceğini de söylemişti.
"İyiyim efendim." Dedim usulca. Aniden kapı çaldığında Hei kafasını boynumdan çıkararak dolu gözlerle bana baktı. Lisa gelmişti hissediyordu bebeğim. Bayan Manoban kapıyı açmaya gittiğinde Hei'nin saçlarına minik öpücükler kondurarak konuştu im.
"Anne geldi bebeğim. Güvendeyiz artık." Dedim fısıltılı bir sesle.
"Güzellerim!" Lisa aniden salona girdiğinde ben de Hei ile birlikte ayağa kalkarak ona doğru hızla yürüdüm.
Sıkıca bize sarıldığında ikimizinde saçlarına öpücükler kondurarak güvende olduğumuzu fısıldadı. Hei ise musluklarını açarak ağlamaya başladı.
.
.
.Sonunda Hei iç çekişlerle sakinleşmiş ikimize de sarılarak ortamızda yatıyordu. Lisa bizi yukarı çıkartarak yatağa yatırmış ikimizi de kolları arasına alarak sıkıca sarılmıştı.
Şimdi ise ben ve Hei iyice mayışmış yerimizden memnunduk.
"Güzellerim benim. Ya başınıza bişey gelseydi o zaman ne yapardım? Hepsi benim yüzümde." Lisa sitemle konuştuğunda elimi yüzüne çıkartarak okşadım usulca.
"Lisa kendini suçlama artık bak ikimiz de güvendeyiz yanında yatıyoruz. Senin bir suçun yok." Dedim sesimin titrememesi için üstün bir çaba sarf ediyordum. Ne olursa olsun kendini suçlamasına izin veremezdim. Ki zaten onun suçu değildi.
"Ama bebeğim ben Tayland'da gitmeseydim-" dediğinde parmağımı dudaklarına bastırarak susuturdum.
"Bir daha kendini suçlarsan seni öpmem Lisa!" Dedim onu tehdit ederek. Yoksa başka türlü olmayacaktı.
"Tamam güzelim." Dediğinde sıkıca sardı bizi. Hei de ona yaklaşarak boynuna gömüldü hemen. Çok özlemiştik onu.
Hei'yi derince öpüp kokluyordu. "Özledim. Bir daha sizi bırakıp hiçbir yere gitmeyeceğim bebeğim." Diyerek dudaklarıma sert ve baskılı bir öpücük kondurdu.
.
.
.Sonunda Hei uyumuş Lisa üstünü sıkıca örterek beni de kaldırıp koltuğa oturmuştu.
Ben de tam oturacağım zaman elimden beni çekerek kucağına oturttu. Kafasını boynuma gömüp ıslak öpücükler kondurdu.
"Güzelim benim. videonuzu gördüğümde nefes alamadım sandım." Diyerek derince soludu kokumu.
"Aşkım artık at kafandan onu bak burdayız. Bak kızın yatağımızda ben de kucağındayım." Dediğimde kafasını kaldırarak dudaklarıma yapıştı aniden. Kollarımı boynuna dolayarak hafifçe uyluklarında sürtündüm. İnleyerek.
"Ahh Lisa!!" Dediğimde dudaklarımız inlemem yüzünden ayrılmıştı. Bu sırada elleri kalçalarıma inerek beni bağırtacak şekilde sıkıp inleterek dudaklarıma kapandı tekrar.
Sesimi içime hapsederek dudaklarımdan ayrıldı.
"Banyoya gidelim yoksa seni burda inleteceğim güzelim!" Nefes nefese konuştuğunda dudaklarımı ısırarak boynuna sokuldum. O ise beni kucağına alarak banyoya girdi sesszice.
İçeri girdiğimizde beni duvara yaslayarak ellerini pijamamın içine daldırarak kadınlığımı parmakları arasına alarak yoğurdu. Ardından parmaklarını beklemeden deliğime itti.
"Ah Lisa hızlan l-lütfennh!!" Dedim ihtiyaçlı bir sesle. Günlerdir uzaktaydık birbirimizden o yüzden baya hassastım.
"Ohh bebeğim gerçekten hassassın." Dediğinde dayanamayarak tekrar inledim. Parmakları hızlandığında bacaklarım titremeye başlamıştı bile. Tek hareketiyle boşalacak kıvamdaydım.
"Ahh Lisa ahm hızlan!" Diyerek bağırdığımda parmağını sertçe içime ittiği an ben parmaklarına boşaldım.
"Bebeğim sikeyim daha dokunmadım sana. Bu kadar mı etkileniyorsun benden?" Dudaklarını dudaklarıma sürterek konuştuğunda kafamı sallayarak onu onayladım.
"Evet Lisa çok etkileniyorum. Lütfen ihtiyacım var becer beni aşkım!" Arsızca konuştuğumda parmaklarını içimden çıkararak beni soymaya başladı.
"Hazır ol bebeğim seni ellerimde tüketip var edeceğim!!!"
Hehe bölümü nasıl buldunuz??
Lisa baya özledi bebeklerini...
Her neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerimmm ♥️💋
Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşmek dileğiyle 💞💜
xxHee-Ranxx.
🍓.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter{Boss-2}Jenlisa
Fiksi PenggemarJennie bir bebek bakıcısıydı. Lisa ise seksi ve özgüvenli patronu... yan çift Chaesoo "~Tüm hakları Jennie'nin seksi patronunda saklıdır.~" Başlangıç:16.12.22 Bitiş:01.04.23 Boss kitabından bağımsızdır..