ADEVARUL DOARE

45 19 0
                                    

Iⓝⓒⓔⓟⓤⓢⓔⓜ ⓢⓐ ⓐⓜ ⓜⓤⓛⓣⓔ ⓛⓐⓒⓡⓘⓜⓘ ⓛⓐ ⓞⓒⓗⓘ,ⓢⓘ ⓜⓐ ⓐⓑⓣⓘⓝⓔⓐⓜ ⓒⓤ ⓖⓡⓔⓤ ⓢⓐ ⓝⓤ ⓘⓝⓒⓔⓟ ⓢⓐ ⓤⓡⓛⓤ ⓢⓐⓤ ⓢⓐ ⓟⓤⓕⓝⓔⓢⓒ ⓘⓝ ⓗⓞⓗⓞⓣⓔ ⓓⓔ ⓟⓛⓐⓝⓢ.
-Vreti ceva de mâncare? A intrebat doamna
- Nu,multumesc
- Sunteti ⓢⓘⓖⓤⓡă? Abia am vanat ceva.A spus ea cu o voce calma,dar eu nu prea puteam intelege.
-Vanat?Am spus eu destul de scocata
-Da doar nu te asteptai sa existe un loc unde gasesti mancarea gata facuta,nu?
Ma simteam destul de jenata,dar ma gandeam ca peste cateva zile voi ajunge din nou in tara mea.Am iesit putin afara din casa si m-am uitat ptin jur.Totul era atat de desordonat,dar cu toate astea era o priveliste de neuitat.Ma linistisem putin,si ma uitam la bratara de la Alice.Totul era atat de linistit dar dintr-o data aud niste voci de copii,care se jucau.M-am dus putin la ei,dar cand sa le spun ceva,fetita s-a pus jos,langa casa din paie si l-a chemat si pe baiat sa stea langa ea.
-O sti pe doamna gasita pe plaja,nu?A spus fata cu o voce blanda ca de inger.
-Da ce cu ea?A spus baiatul cu inocenta.
-Am auzit-o pe mama,daca pot sa ii zic asa,zicandui ca si noi am fost gasiti pe plaja,iar doamna a spus ca si ea a avut copii numai ca i-au murit.
-Deci defapt mama,nu e mama noastra?
-Nu,si dupa ce am auzit astea,parca mi-am adus si eu ceva aminte.
-Ce?
-Noi defapt suntem din NY si ne cheama Anais si Luck.A spus ea
Anais si Lick...........era cat pe ce sa lesin,atunci abia am facit legatura.Anais si Luck ii chemau si pe copii mei,poate si ei au ajuns tot asa dusi pe mal.De asta erau exact la fel si de fiecare data cand ma uitam la cei doi plangeam.In momentele alea nu mai stiam ce sa fac,imi venea sa plang de fercire,dar si sa ma arunc direct in apa,si sa ma las sa ma innec.

O LUME NOUAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum