~~~DIN PERSPECTIVA LUI
ANAIS~~~M-am trezit speriata,cu ceva la gura,in fata mea se afla Ochi Ageri destul de suparata.M-a dus intr-o cladire mai moderna decat celelalte de pe insula.L-am auzit pe fratele meu strigandu-ma:
-Anais,unde esti?
Imi era din ce in ce mai frica si simteam ca numai pot,dar trebuia sa merg in continoare deoarece Ochi Ageri zicea ca are o surpriza pentru mine.Am intrat in cladire,pe acolo erau aruncate haine,machiaje,harti,dosare,etc.Analizam din priviri incaperea si parea a fi locuita de cineva dintr-o alta tara,pentru ca tehnologia este foarte avansata.M-a tarat intr-o camera mare,cu un dulap gigantic,un pat foarte confortabil si multe harti aruncate pe jos,ca in toata casa.
-Mai sa fie,pe cine avem noi aici,pe Ochi Ageri,sau sa iti zic Monica Williams Crossy.Stiam ca suntem dusmance,dar nici chiar sa ajungem asa.Intot deauna voiai sa fi mai buna ca mine,dar cand am zis ca voi studia o insula ,,pierduta" nu am stiut ca tu credeai ca vorbeam serios.Ai disparut
dupa doua zile dupa ce am zis aia,numai ca sa mi-o iei inainte,dar ca sa vezi,nu te-ai mai pitut intoarece.Ai tot sperat sa reusesti sa ajungi inapoi acasa,la un moment dat ai incercat si sa construiesti o masinarie,dar toate astea au esuat,dupa care ai gasit copiii,si ai vrut sa incepi o viata noua,dar pe mine nu m-ai luat in calcul!Cand vom scapa de tine?-Ce cauti aici?Anais,draga nu asculta nimic din ce spune femeia asta.
-Anais,sunt mama ta,Caroline!Monica,cum iti permiti sa ii zici,,draga",doar stie adevarul,te uraste!
-Scump-o,nu o asculta,are probleme cu capul!
-Ma scuzati,cine sunte-ti?am intrebat-o pe femeia care pretindea ca e mama mea.
-Caroline,mama ta,care te iubeste!
-Eu sunt mama ta,Anais,doar nu ai stat atata timp cu mine?
-Da,tu esti mama mea!Mama mea e ochi ageri!Eram foarte confuza,dar in acelasi timp stiam ca femeia acea "Caroline" v-a plati.
~~~SFARSITUL PERSPECTIVEI~~~
M-am enervat,nu stiam ce i-a facut,dar ceva nu era in regula.Am luat pistolul,si nu am mai suportat,mana mea a alunecat pe tragas...
CITEȘTI
O LUME NOUA
RandomO avocată pe nume Caroline pleaca cu avionul in Germania pentru un proces. Pe drum intervin niste mici defectiuni si avionul se prăbușește,dar ea fiind o bună înotătoare reuseste sa scape ajungând pe o insulă ciudata unde au loc mai multe incidente...