VANATOAREA

27 11 0
                                    

~~~DIN PERSPECTIVA LUI ANAIS~~~

-Mi frica,nu am mai facut asta nici o data!am spus eu
-Si mie,dar e un risc pe care trebuie sa ni-l asumam!a spus Luck
-Nu poti sa ti-l asumi doar tu?Pana la urma e vina ta!Daca nu ai fi fost tu,nu am mai fi ajuns aici,si mama nu ar fi murit!am urlat eu cu lacrimi in ochi,si foarte nervoasa.
-Ce am facut eu asa de grav?
-Daca nu insistai atata ca vrei o vacanta,acum doi ani,avionul nu s-ar mai fi rasturnat,mama inca ar fi doctorita,si nu ar fi plecat din nou,avionul nu s-ar mai fi rasturnat din nou!
-Bine,zi-mi ca sunt un criminal,zi-mi!a spus Luck,parca scos din minti
-Luck,nu am vrut sa sune asa!
-Daca nu ai fi fost tu,tata nu ar fi murit,daca nu ar fi fost admiratia ta pentru pistoale!a spus Luck
Eu am inceput sa fug,foarte suparata pe Luck.M-am cam pierdut,dar tot nu voiam sa il strig.Imi era umpic frica,nici o data nu mai fusesem in partea aia de insula.Mi se parea ca aud fosnete prin tufisuri,dar nu eram sigura asa ca nu am facut nimic,am mers in continoare pe o poteca mica,ma afundam din ce in ce mai tare,si aveam impresia ca se va termina drumul.Fosnetele se auzeau din nou,dar de data asta eram destul de sigura ca era ceva acolo.Ma pregateam sa atac acel animal,ca sa il fac hrana.Era cat pe ce sa iasa din tufis,si dupa doua secunde.......

-LUCK,AJUTOOOOOOOOOR,
LUCK............

Era prea tarziu pentru orice, simteam cum pleoapele mi se inchideau usor,simteam ceva pe buze,inima imi batea foarte tare si numai puteam sa opun rezistenta.Auzeam tot ce se intampla in jur,dar nu puteam sa vad sau sa spun nimic.

-Anais,unde esti?striga Luck neincetat

O LUME NOUAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum