Totul era plin de sange,si arma era aruncata pe jos.
-Nu pot sa cred ca ai facut asta.A spus Anais cu lacrimi in ochi.
-Dar acum sunteti ai mei!
-Nu v-a fi nici o data asa!A spus Luck
-Tu ai incercat sa ma omori,dar mama noastra adevarata s-a bagat in fata!a spus Anais.
Anais si Luck au fugit cat mai departe de tot.
-Nu pot sa cred!A spus Anais.
-Nici eu!a spus Luck
-Chiar crezi ca a murit?
-Nu stiu,a curs cam putin sange,pentru o lovitura mortala.
-Nu stiu ce sa spun,dar suntem singurii care o mai putem salva,si daca ne intoarcem acolo,ne va omora si pe noi.Anais s-a aruncat in nisipul care pana atunci era o comoara cand se juca dea piratii cu Luck,dar acum era numai chin.
-Ce e asta?a intrebat scumpa mea fetita
-Nu stiu,dar straluceste.Scoate-o.
-Bine.
Amandoi s-au chinuit sa scoata lucrul stralucitor din nisip.
-E o bratara!
-Pare a fi cea a mamei,mai sti cand a ajuns aici?O avea pe mana.
-Dar oare ce cauta aici?
-Nu stiu,dar vom afla!
Se uitau cu ochisorii lor nelinistiti,si nu puteau sa inteleaga.Au luat bratara cu ei si dupa aceea s-au dus la arma insangerata si au inceput sa planga destul de tare.S-au uitat putin in jur si s-au asigurat ca Ochi Ageri nu era prin apropiere,apoi au inceput sa ma traga intr-un loc mai sigur.
-Crezi ca a..........?
-Nu am nici o idee....
-Dar ce vom manaca,acum ca am fugit de la Ochi Ageri?
-Vom vana.
-Dar nu putem,daca vanam ne riscam sa devenim vanat!
Amandoi au stat pe ganduri nestind ce sa faca!~~~DIN PERSPECTIVA DOAMNEI~~~
Caroline,lasa ca vezi tu!Tu poate nu iti mai aduci aminte de mine,dar eu imi aduc prea bine aminte de tine!
CITEȘTI
O LUME NOUA
RandomO avocată pe nume Caroline pleaca cu avionul in Germania pentru un proces. Pe drum intervin niste mici defectiuni si avionul se prăbușește,dar ea fiind o bună înotătoare reuseste sa scape ajungând pe o insulă ciudata unde au loc mai multe incidente...