PLECAREA

17 5 0
                                    

-Doamna,de ce ati face asta?
-Nu mai imi spune doamna!Sunt mama ta!Anais ce ai patit, hiar nu iti aduci aminte?
-Daca ai fi mama mea,nu ai fi impuscat-o pe Ochi Ageri!
-Anais,asculta-ma!
-De ce?Ca sa imi zici ca atata timp am trait amandoua in minciuna?Mai bine traiesc in continoare asa!
-Anais,nu mai avem mult timp,preferi sa stai si sa ma certi ca pe un copil,sau sa incercam macar sa o salvam pe Ochi Ageri?

Luck a dat atunci buzna in camera,speriat parca cand a vazut-o pe Ochi Ageri intinsa pe jos,si pe mine cu Anais certandu-ne.

-Anais,ce faci tu aici?De ce te certi cu mama?
-Nu ma cert cu mama,ma cert cu asta!Daca nu vezi mama e intinsa pe jos!
-Nu!Cu mama te certi!Aia intinsa pe jos e criminala!
-Luck,tie a reusit sa iti spele creierul?Cum sa fie ea mama?
-Nu mi-a spalat creierul,dar ea e mama!
-Nu iti aduci aminte ultimul an?Cu cine am trait?

Luck,a cotrobait prin casa suparat de idea ca Anais nu isi mai aducea aminte.Eu incercam sa o salvez pe Ochi Ageri de frica sa nu o pierd pe Anais.Observ ca glontul nu a fost mortal,si isi va reveni imediat.Sunt intrerupta insa de Luck care incepe sa urle:

-Mama,mama,avem scapare!
-Ce vrei sa zici?
-Bratara pe care o aveai,aiai cu delfinul,avea GPS,iar ochiul delfinului o camera.
-Nu ma pacalesti,nu?
-Nu,citeste si tu daca vrei!
-Unde ai gasit aia?
-In jurnalul lui Ochi Ageri!
-Ce mai asteptam?Haide sa cautam bratara!
-Caroline........nu ma mai ajuti?a intrebat Anais cu lacrimi in ochi
-Mama,lasa-o pe Ochi Ageri sa moara,si vino sa cautam bratara!a spus Luck
-Caroline.......
-Mama,eu imi amintesc.........vino sa cautam bratara!
-Uitati.....

Am fost intrerupta de un zgomot foarte mare,care ne-a facut pe toti sa iesim din cladire.Era un elicopter care pareasa se opreasca pe insula.Din el a iesi Alice cenind spre mine si zambind.

-Esti bine?Bratara.....nu a apucat sa isi termine propozitia ca am si intrerupt-o
-Sunt cat de cat bine,si nu mai trebe sa imi explici ca stiu....
-Nu pot sa cred.....ei sunt Luck si Anais!
-Da!

Toata discutia a fost intrerupta de pilotul care a strigat:

-Daca nu urcati in 5 min ramaneti aici...
-Haideti copii,ne intoarcem acasa...am spus eu
-Asta e casa mea,a spus Anais
-Anais,cum adica?a spus Luck cu lacrimi in ochi..
-Scuze Luck,dar eu raman aici.
-Daca nu urcati acum ramaneti aici,a urlat pilotul

Eu nu faceam nimic,doar continoam sa ma uit bland la Anais.Alice ma trage in elicopter,la fel si pe Luck,dar eu continui sa ma uit la Anais.Elicopterul decoleaza,iar eu incep sa plang la geam.

O LUME NOUAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum