Kapitola 5: Fénixov rád a zmenené identity
~Lily Potterová~Po tom, čo retiazka vybuchla, cítila som akoby vybuchlo aj všetko naokolo vrátane nás. Ako keby ma mučili, koža sa mi trhala a kosti nechceli držať pokope so svalmi. Takto si predstavujem nevydarené skúšky premiestňovania. Studený vzduch svišťal v ušiach a pád sa javil nekonečný. Onedlho to však všetko skončilo a okrem menších škrabancov na líci a na dlaniach sa mi nestalo vôbec nič.
Pár metrov predo mnou bolo vidieť rozbehnuté veľmi staré muklovské auto. Jeho šofér, obézny dôchodca, máchal na mňa rukou s mrzutým výrazom v tvári a nepríjemne nadával. Rýchlo som sa pozbierala z cesty a cúvala k chodníku, o ktorý som sa následne potkla a znova spadla. Nemotorne som sa postavila. Keď si moje oči viac privykli na tmu, zdesene som sa obzerala okolo seba a čo ma vystrašilo ešte viac bolo, že táto ulica mi bola kompletne neznáma.
„Lily!" ozval sa zozadu Scorpius keď si ma všimol. Z nosa mu tiekla krv, očividne ho to v tejto chvíli nezaujímalo.
„Vieš kde sme?" pýtala som sa zúfalo.
„Nikdy som tu nebol," krútil hlavou. Zrazu sa rozbehol kúsok ďalej a ja s ním. Pri sivom dome, na ktorom záhrade a okenných rámoch sa nachádzalo až priveľa tulipánov a petúnií, bola Rose snažiac sa postaviť z perfektne pokosenej trávy, na ktorú dopadla pri páde.
Dopadnúť musela ale veľmi nešťastne, pretože mala zranenú ľavú nohu. Hneď čo sme boli pri nej, pomohli sme jej postaviť sa.
„Ďakujem," povedala a pozrela sa vďačne na Scorpiusa, čo ju mierne podopieral, aby nespadla. Na mňa sa usmiala. Aj keď to bolo v tejto chvíli celkom ironické, Malfoy sa tváril tak šťastne, akoby mu povedala, že ho miluje.
„Vyzerá tu to viac menej... Muklovsky," vravela som, netušiac kde sme.
„Na tamtej ceduli," kývla Rose hlavou doľava na začiatok ulice, „sa píše Privátna cesta. Takže názov ulice vieme."
„Nerada to vravím, kvôli tvojej nohe Rose, ale budeme musieť ísť niekam inam," povedala som. Ona iba mávla rukou.
„Nechceme predsa aby z domu vyšiel hromžiaci párik dôchodcov," uškrnula sa.
YOU ARE READING
Temnota medzi časmi [hp next generation]
FanfictionPrefektku Rose neprekvapí, keď za ňou počas jej nočnej hliadky rokfortských chodieb príde trojica záškodníkov. Prekvapí ju duo sesternice Lily a jej kamarátky Thei ktoré išli s nimi. O to viac ju však prekvapí chodba vedúca cez zakázanú časť knižnic...