Kapitola 6: rozhovory
~Rose Weasleyová~Interiér tohto domu pôsobil nanajvýš desivo, a zároveň akoby sme sa ocitli sto rokov v minulosti. Kráčali, vlastne snažili sme sa kráčať chodbou, ktorá sa zdala nekonečná. Provizórne obviazaná noha ma ešte stále bolela a nedalo sa na ňu dobre stúpať, preto ma po ľavej ruke musel podopierať Malfoy. Keď v tom sa gaštanové dvere otvorili a vybehla z nich nižšia osoba. Čierne vlasy jej viali a rútila sa na Lily. Moja ryšavá sesternica ju so smiechom objala naspäť a už sa rehotali obe. Za Theou pokojne kráčali ďalšie osoby, no najskôr som spoznala iba Ala s Liamom, obaja vyzerali, vďaka Merlinovi, v poriadku.
Stála som opretá o stenu a sledovala ostatných. Dievčatá sa o niečom rozprávali, chalani sa zatiaľ zvítali.
Všimla som si Harryho objímajúceho Siriusa. Bolo mi ich oboch ľúto, ako veľmi osamelo sa cez prázdniny museli cítiť? Albus sa odpojil od skupinky a šiel ku mne.„Aká bola cesta? Počul som, že ste leteli." Fascinuje ma, ako sa vždy snaží aby sa nikto necítil vynechaný. Asi som tak vyzerala, keď som bola sama opretá o stenu sledujúca ostatných.
„Ani sa nepýtaj, stále som mala pocit, že spadnem," posťažovala som sa s miernym úsmevom.
„Čo sa ti stalo s nohou?" spýtal sa zarazene, keď si to všimol.
„Po tom čudnom premiestnení som len zle dopadla, ale budem v pohode," mávla som rukou, akože sa nič nedeje. Pravdou však bolo, že som ledva udržiavala rovnováhu.
„Neskôr sa všetci šiesti porozprávame, teraz ale ja a chalani budeme viac vysvetľovať rádu pár vecí, všetko vám potom samozrejme povieme."
„Pôjdem aj ja, som už plnoletá," namietala som.
„Molly alebo niekto ťa zatiaľ ošetrí," rozhodol. Nezostávalo mi nič iné ako poslúchnuť, tak či tak sa ostatné veci dozviem. S jeho pomocou som vyšla po schodoch do väčšej izby v ktorej sa nachádzali traja ľudia.
„Um, ahoj," pozdravila som ich trochu zahanbene. Dobre som vedela o koho ide. Všetci odzdravili naspäť a slova sa ujala brunetka.
„Ešte som vás tu nevidela. Ako sa voláte?"
ESTÁS LEYENDO
Temnota medzi časmi [hp next generation]
FanficPrefektku Rose neprekvapí, keď za ňou počas jej nočnej hliadky rokfortských chodieb príde trojica záškodníkov. Prekvapí ju duo sesternice Lily a jej kamarátky Thei ktoré išli s nimi. O to viac ju však prekvapí chodba vedúca cez zakázanú časť knižnic...