3.

8 3 3
                                    

Hirtelen csend telepedtett a házra. A káosz abbamaradt.
Mindenki egyszerre fordult a konyhaablak felé.

Az emebereket felváltotta valami nem is tudom mi.

- Ejjha- szólalt meg Kemál - ennek aztán a fele se tréfa.
Ezzel a mondattal beviharzott a fürdőszobába.

Hirtelen mindenkit megcsappott valami. Kemálnak úgy tűnik betett a cipó. Na mindegy.

Mindenki( kivéve ugye Kemált) az udvarra ment, hogy megfigyelje a furcsa csapadékot.
Mi volt az? Eső.
Tudni illik arrafelé ez nem volt jellemző.

- Hát ez miféle boszorkányság- nézett mérgesen Tibi Magdira.
- Jajj Tibikém, te most boszorkánysággal vádolsz engem?- kérdezte Magdi, miközben lassan háta mögé rejtette gyanús seprűjét. Hogy került oda? Ne tőlem kérdezd.

A seprűnek nem tetszett hogy szégyellték, így fogta magát és fejbe koppintotta a gyanús idős nőt.

Magdi úgy hullott a földre mintha a gravitáció nem létezne. Vagyis úgyis mondhatnám, hogy sehogy.
A seprű szörnyű vétkét belátva fogta magát és ketté tört. Magyarra lefordítva tehát, öngyilkos lett.

Mindenki meglepetésére Magdi nem búslakodott. Elővette az olvasó szemüvegét és a telefonját hogy új seprűt rendeljen az e-bayről.

Eszmeralda kíváncsian mellé állt.

- Mennyibe fáj egy ilyen husáng?- kérdezte Eszmi.
Magdi válaszra nyitotta száját, de a mondatot soha nem tudta befejezni. Sőt, még elkezdeni se.

A "husáng" ugyanis feltámadt egy utolsó pillanatra és uuugy fejbe cseszte Magdit, még a gravitáció is működésbe lépett.

Miközben Magdi elindult a fehér fény felé Kemál kilépett a fürdőből.

Elena és Ricardo Where stories live. Discover now