Magdi nagyba gyalogolt a fehér fény felé. Hirtelen valami visszarántotta őt.
- Mi a manó?- kérdezte.
A Kemál fürdőből való kilépésekor keletkezett szag visszatartotta Magdit a haláltól. Elég szerencsés, pokolra jutott volna.Mindenki Magdi fölé tornyosult. Persze felkelteni senki sem akarta. Annyira nem fontos szereplő.
Úgyhogy Magdi megoldotta magától. Hirtelen felkelt és fuldokolni kezdett. Ugye a bűz miatt.
Kemál készségesen felsegítette az idős nőt.
Magdolna ijedten elrohant. Vagyis rohant volna.Megbotlott a seprű hullájában és akkorát hullott, mint a falevelek télen. Vagyis ősszel bocsánat.
Gyorsan felpattant és elszállt. Ja, repült.
Ezen ki lepődik már meg?Eszmeralda volt az első aki egy kis csönd után megszólalt.
- Stipistopi enyém a husáng!!
- Ahj!- orditott fel Tibi.Egyszer csak Ricardo belépett a ház ablakán. Egy fa volt a kezében. Olyan igazi karácsonyfa. Az előbb lopta el a szomszédból.
- Halljátok karácsony volt- közölte Ricardo.
- Édesem, lesz- mondta Tibike.
- Jó, na tudod hogy bajom van az ilyenekkel!- mondta durcisan Ricard.
- Azért mert olyan buta vagy mint a volt matek tanárom.- mondta Elena széles mosollyal.
Évek óta várt arra, hogy elsüsse ezt a poént. Ugyanis tudni kell, hogy a matek tanár Noryna Diamond volt. Aki úgy megverte Ricardot, hogy nagyon.Ricardo sírva elrohant. Könnyei úgy hullottak szeméből, mint kisbabák az anyaméhből.
- Lányom, én most nagyon mérges vagyok- toppantott egyet( olyan igazi kislányosan) a Tibi.
Elena visszavágott volna, amikor egy vaddisznó ugrott be az ablakon. A szomszéd. Övé volt a fa.
- Halljátok hol a fám?- kérdezte.
- Mi a szaromért használja mindeki az ablakot amikor az ajtó is pont jól működik- mondta felháborodva Eszmi.Erre az ajtó kiszakadt a félfájából és elment.
A disznó továbbra is választ várt a kérdésre.
Ricardo visszajött.Meglátta a vadat, ahogy csípőre tett kézzel áll.
-TE- ordította - TE LOPTAD EL A FÁM. MOST HOGY KÉNE WCRE JÁRNOM??
( Bocsánat, nem tudom mi ez a sok wc)Ricardo lesápast. Vagy elsápadt? Lehet megsápadt. Rejtély.
A malac úgy döntött, kiszolgálja magát. Merthogy mindenki leszarta.
Megfogta a fát és kiment.
Ekkor az ajtó visszatért. Fodrásznál volt. Új hajszíne egy csodaszép vörösbegy begyvörös volt. Ennek nincs értelme.
- Ó! Hellobello- dőlt az ajtónak Kemál - nagyon ajtósztikusan nézel ki.
- KEMÁL! SZÁLLJ LE AZ AJTÓNKRÓL! LESZBIKUS - mondta idegesen Elena.Az ajtó erre fogta magát és újra elment. De ezúttal nem jött vissza.
-Boldog karácsonyt! - mondta, majd elment.